طرح پوستر تبریک عید نوروز

شناسه مطلب : 441704
ابعاد :200 در 300 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : صورتی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :92 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/12/19
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح بنر نوروز

عید نوروز، به عنوان یکی از مهم‌ترین جشن‌های فرهنگی و سنتی در ایران و مناطق دیگری از جهان که با آغاز فصل بهار و شروع سال نو همراه است، همواره مورد توجه و ارزش‌گذاری قرار گرفته است. چاپ بنرهای مرتبط با عید نوروز، به عنوان یکی از روش‌های اصلی تبلیغاتی در این فصل، تاثیر قابل توجهی بر جشن‌گیری و مشارکت مردم در مراسمات نوروزی دارد.

بنرهای چاپی، به واسطه طراحی زیبا و جذاب و نیز حاوی پیام‌های شاداب و امیدبخش، احساس انگیزه و اشتیاق برای شرکت در مراسمات نوروزی را در مردم به وجود می‌آورند. این بنرها با ترکیب رنگ‌ها، تصاویر و متن‌های مناسب، انرژی مثبتی را در محیط فراهم می‌کنند و مردم را به اشتراک گذاشتن در این جشنواره فرهنگی دعوت می‌کنند.

علاوه بر این، بنرهای چاپی به عنوان ابزاری موثر برای اطلاع‌رسانی در مورد زمان و مکان برگزاری مراسمات نوروزی، برنامه‌های مرتبط و فعالیت‌های جشنواره‌ای عید نوروز استفاده می‌شوند. این اطلاعات مورد نیاز، با استفاده از بنرها به طور گسترده به جامعه منتقل می‌شوند و به افزایش آگاهی و شناخت عمومی از این جشنواره و فعالیت‌های مرتبط با آن کمک می‌کنند. به این ترتیب، چاپ بنرهای عید نوروز نقش مهمی در ترویج فرهنگ و ارتقای همبستگی اجتماعی در این زمان مهم دارند.

طراحی بنر لایه باز به مناسبت عید نوروز با زمینه صورتی و تصویر شکوفه‌ها، یکی از راه‌های جذاب و موثر برای جلب توجه و ایجاد ارتباط با مخاطبان در این فصل شاداب و پرانرژی است. این طرح با ترکیب رنگ صورتی که نماد شادی و زیبایی است، همراه با تصویر شکوفه‌های پرخرم، تاثیر بسیار مثبتی بر انگیزه و روحیه مخاطبان ایجاد می‌کند.

استفاده از زمینه‌ی صورتی در بنر لایه باز عید نوروز، به منظور جلب توجه و ایجاد احساس شادابی و شادی در مخاطبان استفاده می‌شود. رنگ صورتی به عنوان نمادی از زیبایی و شادابی، احساس انرژی و شادی را در ذهن مخاطبان تقویت می‌کند و آن‌ها را به شرکت در مراسمات و جشن‌های عید نوروز دعوت می‌کند.

تصویر شکوفه‌ها به عنوان نمادی از شروع فصل جدید و زیبایی طبیعت در فصل بهار، در این بنرها جایگاه ویژه‌ای دارند. این تصاویر احساس آغاز تازه‌ای در زندگی و امید به آینده را در مخاطبان تقویت می‌کنند و آن‌ها را به اشتراک گذاشتن در جشنواره‌ها و مراسمات مرتبط با عید نوروز تشویق می‌کنند.

بنر لایه باز با امکان ویرایش لایه‌ها و عناصر مختلف، به طراحان گرافیکی امکان می‌دهد تا طرح را بر اساس نیازهای خود و با توجه به هدف موردنظر، ویرایش و سفارشی‌سازی کنند. این امکان به آن‌ها اجازه می‌دهد تا بر اساس خلاقیت خود، پیام‌های متنوعی را به‌طور موثر و جذاب در بنر ارائه دهند و تاثیر بیشتری در مخاطبان خود داشته باشند.

بنر لایه باز سال نو، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر عید نورزو

طرح بنر عید نوروز شامل:طرح گل ، تایپوگرافی  یا مقلب قلوب و الابصار و متن گرامیداشت عید نوروز و ماه رمضان می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر عید نوروز را می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی بنر نوروز

ابعاد:                                200در 300 سانتی متر

رزولیشن:                          72  پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                صورتی

سایز:                               92 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز بنر عید نوروز
  • هم نشینی مناسب رنگ صورتی در طرح بنر نوروز
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت
  • استفاده از تصویر گل در طراحی بنر
  • استفاده مناسب از تایپوگرافی  یا مقلب قلوب و الابصار در طرح بنر نوروز

 

 


طرح لایه باز بنر نوروز , بنر لایه باز نوروز , طرح بنر نوروز , بنر نوروز 1403 , بنر لایه باز نوروز , بنر لایه باز عید نوروز , بنر لایه باز عید نوروز , نوروز 1403 , بنر لایه باز نوروز 1403 , عید نوروز , طرح بنر سال نو , بنر لایه باز سال نو , نوروز , بنر عید نوروز , پوستر عید نوروز , طرح بنر لایه باز نوروز , تایپوگرافی یا مقلب قلوب و الابصار , سال نو , پوستر سال نو , بنر سال نو , طرح گل , 1403 , طرح بنر عید نوروز , بنر نوروز , طرح بنر نوروز 1403 ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325