طرح پست و استوری اینستاگرام رستوران و سفره خانه

شناسه مطلب : 451598
ابعاد :1080 در 1920 پیکسل
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :74 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/07/18
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح پست و استوری اینستاگرام رستوران و سفره خانه

طرح لایه باز استوری اینستاگرام سفره‌خانه به عنوان یک ابزار مؤثر در تبلیغات، به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد که به صورت جذاب و خلاقانه خدمات و محصولات خود را به مشتریان معرفی کنند. این طرح‌ها معمولاً شامل عناوین جذاب، تصاویر باکیفیت از غذاها و فضاسازی‌های داخلی سفره‌خانه هستند که می‌توانند حس اشتها و لذت از غذا را به بیننده منتقل کنند. طراحی جذاب و حرفه‌ای می‌تواند توجه مخاطبان را جلب کرده و آنها را به تعامل بیشتر با برند ترغیب کند.

استفاده از طرح لایه باز به سفره‌خانه‌ها این امکان را می‌دهد که به سرعت و سهولت محتواهای تبلیغاتی خود را تولید کنند. با تغییر محتوای متن و تصاویر در لایه‌های مختلف، می‌توانند به روزرسانی‌های مکرر و جذابی برای استوری‌های اینستاگرام ایجاد کنند. این کار به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا از یک طرح ثابت استفاده کنند و در عین حال تنوع در محتوا را حفظ کنند، که موجب جلب نظر مخاطبان بیشتری می‌شود.

علاوه بر این، تبلیغات از طریق استوری اینستاگرام با استفاده از طرح‌های لایه باز می‌تواند به افزایش تعامل و ارتباط با مشتریان کمک کند. از طریق استوری‌ها، سفره‌خانه‌ها می‌توانند نظرسنجی، تخفیف‌های ویژه و رویدادهای خاص را به سرعت به اطلاع مشتریان برسانند. این نوع ارتباطات نه تنها به حفظ مشتریان فعلی کمک می‌کند، بلکه می‌تواند مشتریان جدیدی را نیز جذب کند و به افزایش فروش و شناخت برند منجر شود.

طرح لایه باز پست اینستاگرام غذاخوری، جهت استفاده طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح پست اینستاگرام رستوران

طرح پست و استوری اینستاگرام رستوران شامل :

 تصویر با کیفیت چلو کباب، وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.

به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر پست اینستاگرام، تصویر پروفایل، استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح لایه باز پست اینستاگرام رستوران

ابعاد:                                1080 در 1920 پیکسل

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی ، کرم

سایز:                               74 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح پست اینستاگرام رستوران و غذا خوری
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی و کرم در طرح پست اینستاگرام
  • طراحی پست با استفاده از  عکس باکیفیت چلو کباب
  • استفاده از شیپ های کاربردی و زیبا
  • طراحی پست اینستاگرام با متن مرتبط با طرح پست اینستاگرام  رستوران و کترینگ می باشد.

پست , طرح لایه باز پست اینستاگرام رستوران , اینستاگرام , طرح پست اینستاگرام غذاخوری , طرح لایه باز Story , رستوران سنتی , پست اینستاگرام غذا خوری , Instagram , پست اینستاگرام رستوران , طرح پست اینستاگرام رستوران , سفره خانه , طرح لایه باز پست اینستاگرام , طرح لایه باز استوری اینستاگرام رستوران , پست لایه باز اینستاگرام , فیسبوک , طرح استوری اینستاگرام رستوران , کترینگ , استوری , رستوران , طرح لایه باز استوری اینستاگرام رستوران , پست اینستاگرام , استوری اینستاگرام , اینستاگرام , استوری لایه باز اینستاگرام ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325