طرح پست و استوری اینستاگرام اربعین

شناسه مطلب : 447481
ابعاد :1080در1920پیکسل
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :12 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/04/29
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح پست و استوری اینستاگرام اربعین

طرح لایه باز پست و استوری اینستاگرام برای اربعین ابزار قدرتمندی برای برقراری ارتباط مؤثر با مخاطبان در این مناسبت مذهبی مهم است.

این طرح‌ ها که به صورت فایل‌ های گرافیکی قابل ویرایش در نرم‌ افزارهایی مانند فتوشاپ ارائه می‌ شوند، امکان طراحی محتوای بصری جذاب و مناسب را به راحتی فراهم می‌ کنند.

با استفاده از این طرح‌ ها، می‌ توان پیام‌ های تبریک، دعوت‌ نامه‌ ها و اطلاع‌ رسانی‌ های مربوط به مراسم اربعین را به شکلی چشمگیر و حرفه‌ ای منتشر کرد.

طراحی‌ های متناسب با این مناسبت، شامل نماد های مذهبی، رنگ‌ های خاص و تصاویر زیارت، می‌ تواند به جذب توجه مخاطبان و تقویت ارتباط با آن‌ ها کمک کند.

قابلیت ویرایش آسان طرح‌ های لایه باز به کاربران این امکان را می‌ دهد که محتوای خود را با توجه به نیاز ها و سلیقه‌ های مختلف شخصی‌ سازی کنند.

با تغییر رنگ‌ ها، متن‌ ها و تصاویر، می‌ توان پیام‌ های تبریک و دعوت‌ نامه‌ ها را به طور دقیق به سبک و هویت مورد نظر تطبیق داد.

این انعطاف‌ پذیری به نهاد ها، سازمان‌ ها و کسب‌ و کارها کمک می‌ کند تا پیام‌ های خود را به شکلی منحصر به فرد و متناسب با هویت برند یا سازمان خود به مخاطبان ارائه دهند، و در نتیجه تأثیر گذاری بیشتری در شبکه‌ های اجتماعی داشته باشند.

استفاده از طرح‌ های لایه باز پست و استوری اینستاگرام در ایام اربعین می‌ تواند به افزایش تعامل و حضور آنلاین کمک کند.

طراحی‌ های زیبا و متناسب با مناسبت مذهبی اربعین، می‌ تواند موجب جذب توجه بیشتر کاربران و تشویق به مشارکت بیشتر شود.

این طرح‌ ها به ویژه در زمان‌ هایی که کاربران به دنبال محتوای ویژه و مرتبط با مناسبت‌ های خاص هستند، می‌ تواند به ارتقای برند و تقویت رابطه با مخاطبان کمک کند.

به این ترتیب، طرح‌ های لایه باز نه تنها به عنوان ابزار تبلیغاتی مؤثر عمل می‌ کنند، بلکه به ایجاد یک ارتباط معنا دار و پویا تر با مخاطبان نیز کمک می‌ نمایند.

طرح لایه باز پست اینستاگرام ایام محرم، جهت استفاده مردم عزادار امام حسین (ع) طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح پست اینستاگرام محرم

طرح پست اینستاگرام لایه باز ایام سوگواری محرم شامل :

تصویرپیاده روی اربعین و متن تسلیت محرم می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.

به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر پست اینستاگرام، تصویر پروفایل، استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تسلیت و ابراز همدردی با مردم بزرگ اسلامی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی پست اینستاگرام محرم

ابعاد:                                1080در1920پیکسل

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز

سایز:                               12 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح پست اینستاگرام عزاداری محرم
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز و طرح پست اینستاگرام
  • طراحی پست اینستاگرام با متن مرتبط  و تایپوگرافی با طرح پست اینستاگرام ایام عزاداری محرم می باشد.

استوری مراسم عزادری محرم , استوری اطلاعیه ماه محرم , پست اینستاگرام محرم , تاسوعا , اربعین , پست اینستاگرام ماه محرم , طرح استوری مراسم ماه محرم , پست اینستاگرام تسلیت ماه محرم , پست اینستاگرام تسلیت محرم , استوری محرم , عاشورا , استوری اینستاگرام اربعین , استوری ماه محرم , مراسم عزادری محرم , محرم , استوری تسلیت محرم , اربعین , استوری تسلیت ماه محرم , طرح استوری اینستاگرام , تاسوعا عاشورا , استوری اینستاگرام , طرح پست اینستاگرام ماه محرم , طرح استوری اینستاگرام اربعین , طرح پست اینستاگرام محرم ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325