طرح پست اینستاگرام کابینت سازی

شناسه مطلب : 429606
ابعاد :38 در 47.9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :83 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/06/02
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
فاطمه مهنانی
طراح : فاطمه مهنانی

طرح پست اینستاگرام کابینت سازی

اینستاگرام به افراد اجازه می دهد که عکس ها را ویرایش کرده و آپلود کنند و همچنین می توانند ویدیو های کوتاه را به اشتراک بگذارند. کاربران علاوه بر عکس ها می توانند متن هایی که به اصطلاح کپشن نامیده می شوند را زیر پست های خود همراه با هشتگ ها و لوکیشن ها آپلود کنند. این هشتگ ها باعث می شود که افراد با هر برنامه ای از هر جای دنیا بتوانند موضوع مرتبط با هشتگ را سرچ کنند و پست مرتبط را سریعاً پیدا کنند.

اینستاگرام

طبق آنچه در این بخش از تکنولوژی نمناک و در مطلب تعریف کلی اینستاگرام می خوانید هر پست از طریق کاربر توسط کسانی دیده می شود که به اصطلاح فالوور های آن فرد هستند و کاربران همچنین برای خصوصی کردن یا عمومی کردن صفحه خود اختیار لازم را دارند و با خصوصی کردن می توانند پست های خود را فقط به فالوور های شان نشان دهند.

هر عکس یا ویدیوی جدیدی که شما در اینستاگرام آپلود کنید، یک پست اینستاگرام محسوب می‌شود. تمام پست‌های شما در صفحۀ پروفایل اینستاگرامتان نمایش داده می‌شود و تمام پست‌های جدیدی که فالوورهایتان به نمایش می‌گذارند، در فید شما قابل مشاهده است.

 

طراحی لایه باز پست اینستاگرام برای کابینت سازی، یک ابزار اثربخش و جذاب در دنیای تبلیغات محسوب می‌شود. با استفاده از این طرح، امکان انتقال بهتر و قوی‌تر ویژگی‌ها، طراحی‌ها و کیفیت کارهای کابینت سازی به مخاطبان ایجاد می‌شود.

ابتدا، این پست اینستاگرام با استفاده از تصاویر با کیفیت از کابینت‌های ساخته شده، به مخاطبان یک نمایش واقعی و واضح از محصولات ارائه می‌دهد. این تصاویر می‌توانند جزئیات طراحی، جنس‌های استفاده شده و تنوع مدل‌ها را به نمایش بگذارند.

دوماً، طرح لایه باز امکان تغییرات و ویرایش‌های مختلف را در پست ایجاد می‌کند. با این امکان، می‌توان به راحتی متن، عنوان‌ها، شعارها و حتی جزئیات تصاویر را به محتوای مختلف تبلیغاتی تطبیق داد.

سوماً، طراحی لایه باز پست اینستاگرام می‌تواند به سازمان‌دهی مناسب و موثر تبلیغات کمک کند. با توجه به ویژگی‌های کارهای کابینت سازی مختلف، می‌توان با تغییرات متناسب در پست‌ها، هر بار به مسائل و مزایای خاصی پرداخت.

با اجرای این طرح لایه باز پست اینستاگرام، کابینت‌سازی می‌تواند به طرزی حرفه‌ای و جذاب به مشتریان خود خدمات و محصولات خود را معرفی کرده و از تأثیرات مثبت جذب و ترغیب مشتریان به سمت خدمات خود بهره‌برداری کند.

طرح لایه باز پست اینستاگرام کابینت سازی ، جهت استفاده طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح پست اینستاگرام کابینت سازی

طرح پست اینستاگرام  کابینت سازی شامل : تصویر با کیفیت کابینت ،  وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر پست اینستاگرام، تصویر پروفایل، استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح پست اینستاگرام کابینت سازی

ابعاد:                                16.8 در 21 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               83 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح پست اینستاگرام کابینت سازی
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم و طرح پست اینستاگرام
  • طراحی پست با استفاده از  عکس باکیفیت کابینت
  • استفاده از شیپ های کاربردی و زیبا
  • طراحی پست اینستاگرام با متن مرتبط با طرح پست اینستاگرام  کابینت سازی می باشد.

 


تراکت mdf , پست تبلیغاتی دکوراسیون داخلی , پست اینستاگرام , استوری کابینت فروشی , استوری کارگاه کابینت سازی , آشپزخانه , کابینت فروشی , پست تبلیغاتی کابینت سازی , استوری کابینت سازی , کابینت , پست اینستاگرام دکوراسیون داخلی , فروشگاه کابینت , پست تبلیغاتی , استوری , تراکت PSD کابینت سازی , استوری فروشگاه کابینت , دکوراسیون داخلی , تصویر کابینت , کابینت سازی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325