طرح پرچم ساحلی موبایل فروشی

شناسه مطلب : 437615
ابعاد :300 در 70 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :32 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/09/28
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ملیکا فیروزه
طراح : ملیکا فیروزه

طرح پرچم ساحلی موبایل فروشی


طرح لایه باز پرچم ساحلی برای فروشگاه‌های موبایل یک راه جذاب و کارآمد در تبلیغات می‌باشد. این پرچم‌ها با طراحی زیبا و متنوع خود، به عنوان یک وسیله قدرتمند برای جلب توجه مشتریان و افزایش دیده شدن برند موبایل فروشی‌ها محسوب می‌شوند. استفاده از لایه باز در این طرح‌ها امکان سفارشی‌سازی آسان و ارتقاء محتوا را برای فروشندگان فراهم می‌کند.

لایه باز این پرچم‌ها به فروشگاه‌های موبایل این امکان را می‌دهد تا با استفاده از تصاویر متنوع و جذاب، آخرین محصولات، تخفیف‌ها، و ویژگی‌های خاص را به نمایش بگذارند. این به فروشندگان این امکان را می‌دهد تا با محتوای جدید و جذاب، مشتریان را به داخل فروشگاه جلب کنند و ترقی فروش را تجربه کنند.

پرچم‌های ساحلی به دلیل نصب آسان و قابل حمل بودن، می‌توانند در مکان‌های پرتردد مانند سواحل یا مراکز تفریحی قرار گیرند. این مکان‌ها به عنوان محلی ایده‌آل برای تبلیغات موبایل فروشی‌ها محسوب می‌شوند و این پرچم‌ها باعث ایجاد شناخت برند، جلب مشتریان جدید، و افزایش فروش می‌شوند.

در نهایت، طراحی لایه باز این پرچم‌ها به فروشندگان این امکان را می‌دهد تا با تغییرات در محتوا و طراحی، همواره بازار خود را به‌روز نگه دارند و به نحوی خلاقانه و جذاب به مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند.

طرح پرچم ساحلی موبایل فروشی جهت استفاده در سردر این دسته از مشاغل توسط طراحان ایران طرح طراحی، و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح پرچم ساحلی موبایل فروشی

طرح پرچم ساحلی موبایل فروشی شامل: عکس با کیفیت موبایل ، وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح پرچم ساحلی مشاغل، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ روی پرچم ساحلی، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله نصب روی بیلبورد، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

مشخصات فنی طرح لایه باز پرچم ساحلی موبایل فروشی

ابعاد:                                300 در 70 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               32 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز پرچم ساحلی موبایل فروشی
  • همنشینی مناسب رنگ آبی در طرح پرچم ساحلی
  • طراحی پرچم ساحلی با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده مناسب از عکس باکیفیت موبایل در طراحی پرچم ساحلی
  • طراحی ساده و کاربردی پرچم ساحلی 

فروشگاه موبایل , پرچم ساحلی فروشگاه موبایل , طرح پرچم ساحلی موبایل فروشی , پرچم ساحلی موبایل فروشی , طرح لایه باز پرچم ساحلی موبایل فروشی , موبایل فروشی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325