طرح پرچم ساحلی عطر فروشی

شناسه مطلب : 445174
ابعاد :300 در 70 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :40 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/03/09
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح پرچم ساحلی عطر فروشی


طرح لایه باز پرچم ساحلی برای عطر فروشی یک استراتژی جذاب و کارآمد در حوزه تبلیغات محصولات عطر می‌باشد. این پرچم‌ها با طراحی جذاب و خاص خود، توانسته‌اند به عنوان یک وسیله جذب توجه در مکان‌هایی مانند سواحل، فستیوال‌ها و رویدادهای جذاب به کار گرفته شوند. بهره‌گیری از طرح لایه باز در این پرچم‌ها به صاحبان عطر فروشی این امکان را می‌دهد تا با تغییرات در طراحی و محتوا، به راحتی بازار خود را به‌روز نگه دارند.

لایه باز این پرچم‌ها به شرکت‌های عطر فروشی این امکان را می‌دهد تا با انتخاب تصاویر، شعارها و اطلاعات جذاب، هویت برند خود را به نمایش بگذارند. می‌توانند جزئیاتی از فروش و تخفیفات ویژه را نیز به‌طور جاری در پرچم‌ها نمایش دهند تا تازه‌ترین و محبوب‌ترین عطرهای خود را به دید مشتریان بیاورند.

همچنین، این پرچم‌ها به دلیل نصب آسان و قابل حمل بودن، در مکان‌هایی مانند سواحل یا مراکز خرید بسیار موثر هستند. با قرار گرفتن در مکان‌های پرتردد، این پرچم‌ها به عنوان یک نماد برند گرایش به مشتریان جدید و تقویت ارتباط با مشتریان فعلی خواهند بود.

در کل، طراحی لایه باز پرچم ساحلی برای عطر فروشی نه تنها یک راه جلب توجه و افزایش فروش است، بلکه این امکان را به صاحبان کسب و کار می‌دهد که با خلاقیت و نوآوری، همواره بتوانند بازار خود را دنبال کرده و در صدر رقابت باشند.

طرح پرچم ساحلی عطر فروشی جهت استفاده در سردر این دسته از مشاغل توسط طراحان ایران طرح طراحی، و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح پرچم ساحلی عطر فروشی

طرح پرچم ساحلی عطر فروشی شامل: عکس با کیفیت عطر ، وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح پرچم ساحلی مشاغل، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ روی پرچم ساحلی، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله نصب روی بیلبورد، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

مشخصات فنی طرح لایه باز پرچم ساحلی عطر فروشی

ابعاد:                                300 در 70 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                صورتی

سایز:                               40 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز پرچم ساحلی عطر فروشی
  • همنشینی مناسب رنگ صورتی در طرح پرچم ساحلی
  • طراحی پرچم ساحلی با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده مناسب از عکس باکیفیت عطر در طراحی پرچم ساحلی
  • طراحی ساده و کاربردی پرچم ساحلی 

پرچم ساحلی فروشگاه عطر , طرح لایه باز پرچم ساحلی عطر فروشی , فروشگاه عطر , طرح پرچم ساحلی عطر فروشی , طرح پرچم ساحلی فروشگاه عطر , پرچم ساحلی عطر فروشی , عطر فروشی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325