طرح پرچم ساحلی ساعت فروشی

شناسه مطلب : 437616
ابعاد :300 در 70 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :99 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/09/28
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ملیکا فیروزه
طراح : ملیکا فیروزه

طرح پرچم ساحلی ساعت فروشی


طرح لایه باز پرچم ساحلی ساعت فروشی یک راه جذاب و موثر برای تبلیغ و جلب توجه مشتریان می‌باشد. این پرچم‌ها به دلیل طراحی خاص و متنوع خود، به راحتی می‌توانند هویت و نام تجاری فروشگاه ساعت را به نمایش بگذارند. از مزایای این پرچم‌ها می‌توان به افزایش دیده شدن برند، جلب مشتریان جدید، و افزایش فروش اشاره کرد.

لایه باز این پرچم‌ها به افراد امکان می‌دهد تا آنها را با اطلاعات و تصاویر خود سفارشی کنند. این امکان به فروشگاه‌های ساعت فرصت می‌دهد تا به شکل خلاقانه‌تری با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند و اطلاعات مهمی از جمله آخرین محصولات، تخفیف‌ها و ویژگی‌های خاص را به نمایش بگذارند.

همچنین، این پرچم‌ها به علت نصب آسان و قابل حمل بودن، می‌توانند در مکان‌های مختلف مانند سواحل، مراکز خرید، یا رویدادهای فرهنگی قرار گیرند. این مکان‌های عمومی به عنوان مکان‌های ایده‌آلی برای تبلیغات معرفی شده و پرچم ساحلی باعث افزایش دیده شدن و شناخته شدن برند ساعت فروشی می‌شود.

در نهایت، طرح لایه باز این پرچم‌ها به صاحبان فروشگاه این امکان را می‌دهد که با تغییرات در طراحی و محتوا، به راحتی به روزرسانی تبلیغات خود را انجام دهند. این انعطاف پذیری می‌تواند به آنها کمک کند تا همواره با محتوای تازه و جذاب به چشم افراد جلب توجه کنند و در نتیجه، رشد و توسعه بیشتری را تجربه کنند.

طرح پرچم ساحلی ساعت فروشی جهت استفاده در سردر این دسته از مشاغل توسط طراحان ایران طرح طراحی، و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح پرچم ساحلی ساعت فروشی

طرح پرچم ساحلی ساعت فروشی شامل: عکس با کیفیت ساعت ، وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح پرچم ساحلی مشاغل، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ روی پرچم ساحلی، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله نصب روی بیلبورد، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

مشخصات فنی طرح لایه باز پرچم ساحلی ساعت فروشی

ابعاد:                                300 در 70 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               99 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز پرچم ساحلی ساعت فروشی
  • همنشینی مناسب رنگ مشکی در طرح پرچم ساحلی
  • طراحی پرچم ساحلی با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده مناسب از عکس باکیفیت ساعت در طراحی پرچم ساحلی
  • طراحی ساده و کاربردی پرچم ساحلی 

پرچم ساحلی ساعت فروشی , پرچم ساحلی گالری ساعت , طرح لایه باز پرچم ساحلی ساعت فروشی , طرح پرچم ساحلی ساعت فروشی , گالری ساعت ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325