طرح پرچم ساحلی آموزشگاه کنکور

شناسه مطلب : 444001
ابعاد :300 در 70 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : مشکی سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :27 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/02/20
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
مژگان شیرمحمدزاده
طراح : مژگان شیرمحمدزاده

طرح پرچم ساحلی آموزشگاه کنکور

طرح لایه باز بنر یک ابزار بسیار مفید و کارآمد برای طراحی تبلیغات آنلاین است، به ویژه در صنعت آموزشی و مخصوصاً آموزشگاه‌های کنکور. این طرح‌ها اجازه می‌دهند تا طراحان و مدیران با تغییرات و اصلاحات متناسب با نیازهای خود، بنرهای تبلیغاتی را طراحی و به روز رسانی کنند. 

  1. تغییرات متن و محتوا: با توجه به نیازهای آموزشگاه کنکور، ممکن است در جریان سال تغییراتی در برنامه‌های آموزشی یا تخفیفات ویژه اتفاق بیفتد. طرح لایه باز بنر این امکان را فراهم می‌کند تا مدیران بتوانند به راحتی متن‌ها و محتوا را بازنگری کنند و بروزرسانی‌های لازم را اعمال کنند.

  2. تنوع در طراحی: با استفاده از طرح لایه باز بنر، طراحان می‌توانند به راحتی از چندین قالب و طرح مختلف استفاده کنند و آنها را با توجه به استراتژی‌های تبلیغاتی متناسب با آموزشگاه کنکور تغییر دهند. این امر باعث ایجاد تنوع و جذابیت بیشتر در تبلیغات می‌شود.

  3. آزادی در انتخاب عکس و رنگ: طراحان می‌توانند با استفاده از طرح لایه باز بنر، عکس‌ها و رنگ‌هایی را که با ایده‌های آموزشگاه هماهنگ هستند، انتخاب کنند. این امر به آنها اجازه می‌دهد تا بنرهایی را ایجاد کنند که با جذابیت بیشتری به مخاطبان خود برسند.

  4. تبلیغات متنوع در کانال‌های مختلف: با توجه به مخاطبان متنوعی که آموزشگاه کنکور می‌خواهد به آنها برسد، ممکن است نیاز باشد که بنرهای تبلیغاتی در کانال‌های مختلفی مانند شبکه‌های اجتماعی، وب‌سایت‌ها، یا نمایشگاه‌های آنلاین قرار گیرد. طرح لایه باز بنر این امکان را به ما می‌دهد که برای هر کانال، بنرهایی با محتوا و طرح متناسب ایجاد کنیم.

به طور کلی، طرح لایه باز بنر به طراحان و مدیران آموزشگاه‌های کنکور این امکان را می‌دهد تا با انعطاف‌پذیری بیشتر، بهترین استراتژی‌های تبلیغاتی را برای جذب دانش‌آموزان والدین آنها اجرا کنند.

طرح پرچم ساحلی آموزشگاه کنکور جهت استفاده در سردر این دسته از مشاغل توسط طراحان ایران طرح طراحی، و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح پرچم ساحلی آموزشگاه کنکور

طرح پرچم ساحلی آموزشگاه کنکور شامل: عکس با کیفیت دانش آموز ، وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح پرچم ساحلی مشاغل، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ روی پرچم ساحلی، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله نصب روی بیلبورد، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

مشخصات فنی طرح لایه باز پرچم ساحلی آموزشگاه کنکور

ابعاد:                                300 در 70 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز

سایز:                               27 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز پرچم ساحلی آموزشگاه کنکور
  • همنشینی مناسب رنگ سبز در طرح پرچم ساحلی
  • طراحی پرچم ساحلی با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده مناسب از عکس باکیفیت دانش آموز در طراحی پرچم ساحلی
  • طراحی ساده و کاربردی پرچم ساحلی 

پرچم ساحلی آموزشگاه کنکور , آموزشگاه کنکور , بنر آموزشگاه کنکور , طرح بنر آموزشگاه کنکور , طرح پرچم ساحلی آموزشگاه کنکور ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325