طرح پرچم ساحلی آبمیوه و بستنی فروشی

شناسه مطلب : 445173
ابعاد :300 در 70 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :53 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/03/09
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح پرچم ساحلی آبمیوه فروشی

طرح لایه باز بنر آبمیوه فروشی به‌عنوان یکی از ابزارهای بسیار موثر در تبلیغات محسوب می‌شود. این طرح، با استفاده از طراحی زیبا و جذاب، توانایی جلب توجه مشتریان را دارد و می‌تواند به‌عنوان یک وسیله موثر برای تبلیغ محصولات آبمیوه و جلب مشتریان جدید به کار رود.

اولین لایه از طرح باید برای جلب توجه مشتریان طراحی شود. این لایه می‌تواند شامل تصاویر رنگارنگ و جذاب از میوه‌های تازه و آبمیوه‌های لذیذ باشد. استفاده از رنگهای زنده و زیبا می‌تواند احساس تازگی و انرژی را به مخاطبان القا کند و آن‌ها را به سمت محصولات شما سوق دهد.

در لایه دوم، اطلاعات مهم و کلیدی درباره محصولات آبمیوه و خدمات فروشی شما قرار می‌گیرد. این شامل نام محصولات، مزایا و ویژگی‌های آن‌ها، قیمت‌ها و همچنین آدرس و راه‌های تماس با فروشگاه می‌شود. اطمینان از قرارگیری این اطلاعات به‌طور واضح و آشکار در بنر، افزایش اعتماد مشتریان به محصولات و خدمات شما را تضمین می‌کند.

لایه سوم باید شامل ارتباط مستقیم با مشتریان باشد. این شامل اضافه کردن شعارهای موثر و جذاب، فراهم کردن لینک‌ها به شبکه‌های اجتماعی یا وبسایت شما، و همچنین ارائه پیشنهادات ویژه و تخفیف‌هایی برای مخاطبان بیشتر است. با ایجاد این ارتباط مستقیم، احساس برند و ارتباط با مشتریان به‌طور قابل ملاحظه‌ای تقویت می‌شود.

در لایه‌ی آخر، این بنر باید شامل فراهم کردن اطلاعات برای ارتباط بیشتر با مشتریان باشد. این شامل شماره تلفن فروشگاه، آدرس فیزیکی، وبسایت، ایمیل و سایر راه‌های ارتباطی است. همچنین اضافه کردن نشانه‌های امنیتی و گواهی‌نامه‌ها می‌تواند اعتماد مشتریان به برند شما را تقویت کند و آن‌ها را به انجام خرید ترغیب کند.

طرح پرچم ساحلی بستنی و آبمیوه فروشی جهت استفاده در سردر این دسته از مشاغل توسط طراحان ایران طرح طراحی، و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح پرچم ساحلی بستنی فروشی

طرح پرچم ساحلی بستنی فروشی شامل: عکس با کیفیت بستنی ، وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح پرچم ساحلی مشاغل، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ روی پرچم ساحلی، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله نصب روی بیلبورد، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

مشخصات فنی طرح لایه باز پرچم ساحلی بستنی فروشی

ابعاد:                                300 در 70 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               53 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز پرچم ساحلی بستنی فروشی
  • همنشینی مناسب رنگ مشکی در طرح پرچم ساحلی
  • طراحی پرچم ساحلی با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده مناسب از عکس باکیفیت بستنی در طراحی پرچم ساحلی
  • طراحی ساده و کاربردی پرچم ساحلی 

پرچم ساحلی آبمیوه فروشی , آبمیوه فروشی , آبمیوه و بستنی فروشی , پرچم ساحلی بستنی فروشی , بستنی سرا , پرچم ساحلی بستنی فروشی , طرح پرچم ساحلی بستنی فروشی , بستنی فروشی , پرچم ساحلی آبمیوه و بستنی فروشی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325