طرح موکب ایستگاه صلواتی اربعین

شناسه مطلب : 429387
ابعاد :90 در 450 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : طلایی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :115 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/05/31
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

بنر لایه باز اربعین 

مراسم اربعین، یکی از مراسم مذهبی و معنوی مهم در اسلام شیعی است که هر ساله در روز چهلم از شهادت حسین بن علی (ع)، سالار شهیدان، در شهر کربلا در عراق برگزار می‌شود. این مراسم به یادآوری تجربهٔ تلخ و قهریاری اهل بیت پیامبر اسلام، به ویژه امام حسین (ع) و یاران باوفایش در مقابل ستم و ظلم ظالمانه امویان می‌پردازد. در این روز، میلیون‌ها زائر از سراسر جهان به سوی کربلا جهت شرکت در این مراسم پرشور جمع می‌شوند.

تأثیر چاپ بنر در این روز بسیار مهم و قابل ملاحظه است. چاپ بنرها با تصاویر و متن‌های مرتبط با مراسم اربعین، به عنوان یک وسیله ارتباطی قوی، توانسته‌اند اطلاع‌رسانی بهتری به مردم درباره زمان، مکان و جزئیات مراسم فراهم کنند. این بنرها به عنوان راهنمایی برای زائران علاوه بر ایجاد جذبه بصری، اطلاعات مهمی را نیز ارائه می‌دهند. همچنین، با چاپ بنرهای مناسب و زیبا، احساس ویژه‌ای از ارتباط با این مراسم مهم وجود دارد و افراد مختلف می‌توانند به شکلی فعالانه در این مراسم شرکت کنند.

به طور کلی، چاپ بنرها در روز اربعین، به عنوان یک وسیله ارتباطی قوی، نقش بسیار مؤثری در جذب و همگرایی مردم به این مراسم دارند. این بنرها نه تنها اطلاعات مهمی را به مردم ارائه می‌دهند، بلکه با ایجاد جذبه بصری و ارتباط عاطفی، احساس مشارکت و همبستگی را در میان مردم تقویت می‌کنند و در ترویج اهمیت این مراسم مذهبی نقش کلیدی دارند.


طراحی بنر لایه باز برای مناسبت اربعین، یک فرصت بی‌بدیل است تا احساسات عمیق ما درباره این مراسم مقدس را به تصویر بکشیم. زمینه طلایی این بنر، ارتباط معنوی با محوریت اربعین و عزای حسینی را برقرار می‌کند.


تصویر عزادار حسینی که در این بنر استفاده می‌شود، نمایانگر اعماق قلب و روح عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت است. این تصویر، بیان‌کننده وفاداری و ارادت به امام حسین (ع) و ارزش‌های انسانی و اخلاقی او می‌باشد.

زمان اربعین فرصتی است که میلیون‌ها نفر از مختلف نقاط جهان به سوی کربلا حرکت می‌کنند تا در مراسم‌های عزاداری شرکت کرده و با قلب و جان خود اندیشه‌ها و ارادت‌هایشان را به امام حسین (ع) ابراز نمایند.


این بنر لایه باز، به عنوان یک ابزار طراحی گرافیکی، به طراحان و علاقه‌مندان به هنر، فرصتی می‌دهد تا با استفاده از لایه‌های باز، خلاقیت خود را در ارتقاء جلوه‌های بصری بنر به نمایش بگذارند و جزئیاتی شخصی و منحصربه‌فرد به آن اضافه کنند.

با کمک این بنر لایه باز، می‌توانیم پیام‌های عمیق و معنوی مراسم اربعین را به شکل‌ها و رنگ‌های مختلف به مخاطبان انتقال دهیم و در کنار همه‌ی مسلمانان و دوستداران آل الله (ع) قرار بگیریم.

بنر لایه باز پیاده روی اربعین، توسط تیم طراحان ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح بنر اربعین حسینی

طرح بنراربعین حسینی شامل:کادر مذهبی ، تذهیب و متن تسلیت اربعین حسینی و متن مرتبط با  ایستگاه صلواتی اربعین می‌باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر(به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی بنر لایه باز اربعین 

ابعاد:                                90 در 450 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                طلایی

سایز:                               210 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح بنر لایه باز اربعین حسینی
  • هم نشینی مناسب رنگ طلایی با طرح بنر اربعین
  • استفاده مناسب از نقوش مذهبی و اسلامی در طرح بنر
  • استفاده از متن مرتبط  با اربعین در طرح بنر

بنر اربعین , طرح موکب اربعین , بنر مناسبتی , ایستگاه صلواتی اربعین , موکب , موکب ایستگاه صلواتی اربعین , اربعین , طرح بنر اربعین حسینی , اربعین حسینی , موکب اربعین , طرح ایستگاه صلواتی اربعین , طرح بنر اربعین حسینی , بنر , ایستگاه صلواتی , بنر ایستگاه صلواتی , دانلود بنر اربعین , طرح بنر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325