طرح منوی سفره خانه سنتی

شناسه مطلب : 450115
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :90 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1403/06/19
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
فاطمه مهنانی
طراح : فاطمه مهنانی

طرح منوی سفره خانه سنتی

طرح لایه باز منوی سفره‌خانه یک ابزار کاربردی برای طراحی منوهای سنتی و جذاب است که به‌خوبی می‌تواند فرهنگ و حال‌وهوای خاص سفره‌خانه را منعکس کند.

این طرح‌ها به صورت فایل‌های قابل ویرایش در نرم‌افزارهای گرافیکی مانند فتوشاپ ارائه می‌شوند و صاحبان سفره‌خانه‌ها می‌توانند به راحتی بخش‌های مختلف منو شامل نام غذاها، توضیحات، تصاویر و قیمت‌ها را ویرایش کنند.

طرح‌های لایه باز منوی سفره‌خانه این امکان را فراهم می‌کنند که منوها با سبک سنتی و المان‌های گرافیکی خاص طراحی شوند که نشان‌دهنده هویت فرهنگی و فضای گرم و صمیمی سفره‌خانه‌ها باشد.

کاربرد این طرح‌ها در تبلیغات سفره‌خانه بسیار مؤثر است. طراحی منویی زیبا و متناسب با فضای سنتی سفره‌خانه می‌تواند مشتریان را به تجربه غذاهای سنتی و ایرانی تشویق کند.

سفره‌خانه‌ها با استفاده از طرح‌های لایه باز، می‌توانند منوهای خود را به مناسبت‌های مختلف تغییر دهند و با ارائه پیشنهادات ویژه، تخفیف‌ها یا منوی فصلی، مشتریان بیشتری را جذب کنند.

این منوهای جذاب می‌توانند در قالب بروشورهای تبلیغاتی یا به‌صورت آنلاین منتشر شوند و به مشتریان احساس تمایز و اصالت را القا کنند.

در نهایت، طرح لایه باز منوی سفره‌خانه به‌عنوان یک ابزار تبلیغاتی می‌تواند در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی نیز به‌خوبی استفاده شود.

سفره‌خانه‌ها می‌توانند منوهای خود را با طراحی سنتی و تصاویر زیبای غذاها در صفحات اجتماعی به اشتراک بگذارند و از این طریق ارتباط نزدیک‌تری با مشتریان برقرار کنند.

این نوع تبلیغات باعث می‌شود که مشتریان جدید بیشتری با منوها و خدمات آشنا شوند و تمایل بیشتری به تجربه غذاها و فضای سفره‌خانه پیدا کنند.

تراکت لایه باز رستوران، توسط تیم ایران طرح برای بازاریابی و تبلیغات این فروشگاه طراحی شده است.

 

عناصر طرح تراکت منوی سفره خانه سنتی

طرح منوی کافه شامل:

تصویر چلو کباب، وکتور مرتبط با طرح رستوران، وکتور، منوی رستوران سنتی و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد.

 به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح تراکت رنگی، می توانید علاوه بر چاپ تراکت (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازرایابی گسترده تر استفاده نمایید.

مشخصات فنی تراکت لایه باز منو سفره خانه

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               90 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح  تراکت منو سفره خانه سنتی
  • همنشینی مناسب رنگ آبی با طرح تراکت
  • طراحی تراکت، با استفاده از تذهیب لیبل و شیپ های مناسب شغل رستوران
  • طراحی ساده و کاربردی تراکت

تراکت لایه باز رستوران , رستوران سنتی , psd , کافه سنتی , دانلود تراکت سفره خانه , تراکت رستوران سنتی , طرح لایه باز , تراکت منو سفره خانه سنتی , طرح تراکت منو رستوران سنتی , غذای ایرانی , سفره خانه , منو رستوران سنتی , منو سفره خانه سنتی , تراکت psd , تراکت لایه باز سفره خانه سنتی , تراکت سفره خانه , دانلود psdتراکت رستوران سنتی , تراکت لایه باز سفره خانه , طرح تراکت رستوران سنتی , تراکت رستوران سنتی , رستوران سنتی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325