طرح ماگ متولدین اردیبهشت

شناسه مطلب : 443184
ابعاد :21 در 9.5 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : بنفش
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :25 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/01/29
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
مژگان شیرمحمدزاده
طراح : مژگان شیرمحمدزاده
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح ماگ تولد

طرح لایه باز ماگ تبریک تولد، یکی از ابتکارات خلاقانه در عرصه تبلیغات و هدیه‌دهی است که در سال‌های اخیر به شکل گسترده‌ای مورد استفاده قرار گرفته است. این ماگ‌ها در ظاهر معمولی خود، به عنوان لیوان‌هایی با طراحی زیبا و متناسب با موضوع تولد مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما جالبیت آنها در لایه باز بودن است که به افراد این امکان را می‌دهد تا طراحی دلخواه خود را بر روی ماگ اعمال کنند.

استفاده از طرح لایه باز ماگ تبریک تولد در تبلیغات، یک راهکار بسیار موثر برای جلب توجه مخاطبان است. با امکان اضافه کردن لوگو و شعار شرکت یا برند بر روی ماگ، این ابزار می‌تواند به عنوان یک هدیه تبلیغاتی منحصر به فرد عمل کند. به عنوان مثال، شرکت‌ها می‌توانند ماگ‌هایی با طراحی‌های زیبا و جذاب که شامل لوگو و نام شرکت آن‌ها است را به مشتریان خود تقدیم کنند، که این اقدام همزمان باعث تقویت شناخت برند و ارتباط مشتری با آن می‌شود.

علاوه بر این، طرح لایه باز ماگ تبریک تولد می‌تواند به عنوان یک وسیله تبلیغاتی نوآورانه در رسانه‌های اجتماعی مورد استفاده قرار گیرد. افراد می‌توانند ماگ‌های خود را با اضافه کردن عکس‌ها یا متن‌های شخصی شان تزئین کرده و در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند. این کار باعث افزایش توجه کاربران و ایجاد ارتباط بیشتر با مخاطبان می‌شود.

در نهایت، استفاده از طرح لایه باز ماگ تبریک تولد به عنوان یک راهکار خلاقانه برای ارتقای تجربه مشتریان نیز مطرح است. با امکان افزودن تصاویر یا متن‌های شخصی بر روی ماگ، افراد می‌توانند هدایایی منحصر به فرد و شخصی‌سازی‌شده را به دوستان و خانواده‌شان هدیه دهند که این امر همزمان باعث افزایش ارتباط و ارزش ویژه‌ای برای گیرنده می‌شود.

طرح  ماگ تولد ، توسط طراحان ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت، طراحی و در دسترس آنان قرار گرفته است.

 

عناصر طرح ماگ متولدین اردیبهشت

طرح ماگ  متولدین اردیبهشت شامل: طرح گرافیکی و فانتزی ماگ و متن تبریک تولد، وکتور می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح ماگ، می توانید علاوه بر چاپ روی ماگ، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تبریک و شادباش استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی ماگ فروردین

ابعاد:                                9.5 در 21 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                بنفش

سایز:                               25 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز ماگ متولدین اردیبهشت
  • هم نشینی مناسب رنگ بنفش با ماگ
  • طراحی با استفاده از عناصر گرافیکی و باکیفیت
  • استفاده از المان های فانتزی مناسب با طرح ماگ
  • استفاده از وکتور در طراحی ماگ متولدین اردیبهشت
  • پوشش کامل سطح ماگ با طرح ماگ تولد

طرح لایه باز ماگ اردیبهشت , طرح روی لیوان , تایپوگرافی اردیبهشت , ماگ لایه باز تبریک تولد , سابلمیشن , طرح ماگ متولدین اردیبهشت , ماگ تبریک تولد , چاپ لیوان , ماگ اردیبهشتی , طرح لایه باز ماگ , اردیبهشتی , طرح ماگ تبریک تولد , طرح ماگ , ماگ اردیبهشت , طرح ماگ اردیبهشت , ماگ ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325