طرح ماگ عید نوروز

شناسه مطلب : 442029
ابعاد :9.5 در 21 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قرمز سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :12 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/12/27
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
مریم زنگلی
تصویر ساز : مریم زنگلی
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح ماگ نوروز

طراحی یک طرح لایه باز برای ماگ نوروز، یک روش خلاقانه برای استفاده از فضایی عملی و مفید در تبلیغات است. این طرح‌ها با ارائه طرح‌ها و متن‌های جذاب و مناسب برای فضای کوچک ماگ، می‌توانند به ترویج برند، افزایش فروش، و تقویت ارتباط با مشتریان کمک کنند.

اولاً، طراحی یک طرح لایه باز برای ماگ نوروز، امکان ارتقاء برند و شناخته شدگی آن را فراهم می‌کند. این طرح‌ها با استفاده از عناصر مرتبط با عید نوروز مانند هفت‌سین، تصاویر سبزیجات، و شعرهای نوروزی، می‌توانند به شناخت برند و جلب توجه مشتریان کمک کنند.

ثانیاً، طراحی یک طرح لایه باز برای ماگ نوروز، به عنوان یک ابزار تبلیغاتی موثر، به کسب‌وکارها و فعالان تبلیغاتی این امکان را می‌دهد تا پیام‌های تبلیغاتی خود را به شیوه‌های مختلف و جذاب به مشتریان ارائه دهند. این طرح‌ها می‌توانند به ترویج محصولات و خدمات مرتبط با عید نوروز، ارائه تخفیفات و پیشنهادهای ویژه، و ایجاد حس همبستگی با مشتریان کمک کنند.

سوماً، طراحی یک طرح لایه باز برای ماگ نوروز، امکان به‌روزرسانی و شخصی‌سازی محتوا را فراهم می‌کند. با ارائه طرح‌های لایه باز، کاربران می‌توانند محتوای ماگ را بر اساس نیازها و سلیقه خود تغییر داده و با توجه به جذابیت و نیاز مشتریان، آن‌ها را بهبود بخشند.

چهارماً، طراحی یک طرح لایه باز برای ماگ نوروز، به عنوان یک ابزار تبلیغاتی هوشمند، می‌تواند به تحلیل و پیگیری نتایج تبلیغات کمک کند. با استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل، می‌توان به ردیابی عملکرد تبلیغات و اندازه‌گیری اثربخشی طرح‌های لایه باز در تبلیغات پرداخت و به بهبود استراتژی‌های تبلیغاتی کمک کرد.

طرح  ماگ نوروز ، توسط طراحان ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت، طراحی و در دسترس آنان قرار گرفته است.

 

عناصر طرح ماگ نوروز

طرح ماگ نوروز شامل: تایپوگرافی نوروز مبارک ، طرح گرافیکی و فانتزی ماگ می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح ماگ، می توانید علاوه بر چاپ روی ماگ، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تبریک و شادباش استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی ماگ نوروز

ابعاد:                                9.5 در 21 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ، قرمز

سایز:                               12 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز ماگ نوروز
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید و قرمز با رنگ ماگ
  • طراحی با استفاده از عناصر گرافیکی و باکیفیت
  • استفاده از وکتور مرتبط در طرح ماگ لایه باز نوروز
  • استفاده از المان های فانتزی مناسب با طرح ماگ
  • پوشش کامل سطح ماگ با طرح ماگ نوروز

 


ماگ عید , ماگ سال نو , ماگ نوروز , طرح ماگ , سال ببر , ماگ سال نو , ماگ عید نوروز , طرح لایه باز ماگ , تایپوگرافی نوروز مبارک , طرح لیوان نوروز , ماگ , طرح روی لیوان , طرح ماگ نوروز , لیوان نوروز , طرح لایه باز ماگ نوروز , ماگ با طرح نوروز , ماگ نوروز , تصویر سازی عمو نوروز ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325