طرح لوح تقدیر روز کارآفرینی

شناسه مطلب : 447645
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :63 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/05/01
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
ابوالفضل حشمتی
حروف نگاری : ابوالفضل حشمتی

طرح لوح تقدیر روز کارآفرینی

طرح لایه باز لوح تقدیر برای روز کار آفرین یکی از ابزار های مؤثر و کاربردی برای بزرگداشت و تجلیل از زحمات و دستاورد های کار آفرینان است.

این لوح‌ ها با طراحی‌ های حرفه‌ ای و قابل تنظیم، امکان ایجاد تقدیر نامه‌ هایی شخصی‌ سازی شده و زیبا را فراهم می‌ کنند که می‌ تواند به‌ طور ویژه به هر کار آفرینی اختصاص یابد.

اهمیت استفاده از طرح‌ های لایه باز در این زمینه به دلیل انعطاف‌ پذیری و قابلیت ویرایش بالاست که امکان تغییرات سریع و ساده در متن، تصاویر و جزئیات دیگر را فراهم می‌ آورد.

استفاده از طرح‌ های لایه باز برای لوح تقدیر روز کارآفرین می‌ تواند تأثیر زیادی در ارتقاء کیفیت و جذابیت این تقدیر نامه‌ ها داشته باشد.

طراحی‌ های هنری و جذاب، به همراه قابلیت درج لوگوی شرکت یا سازمان، نام کار آفرین و جزئیات مربوط به دستاورد های وی، می‌ تواند به ایجاد حس افتخار و رضایت در دریافت‌ کنندگان کمک کند.

همچنین، استفاده از این طرح‌ ها به نهاد ها و سازمان‌ ها اجازه می‌ دهد تا با صرفه‌ جویی در زمان و هزینه، تقدیرنامه‌ هایی با کیفیت بالا و منحصر به فرد تهیه کنند.

تاثیر طرح لایه باز لوح تقدیر برای روز کارآفرین نه تنها در جنبه‌ های ظاهری و زیبایی‌ شناسی بلکه در ایجاد انگیزه و تشویق کار آفرینان نیز قابل توجه است.

هنگامی که کار آفرینان با لوح‌ های تقدیری که با دقت و هنرمندی طراحی شده‌ اند مورد تجلیل قرار می‌ گیرند، احساس می‌ کنند که تلاش‌ ها و دستاورد هایشان به‌ طور واقعی و صمیمانه به رسمیت شناخته شده است.

این امر می‌ تواند انگیزه‌ ای قوی برای ادامه فعالیت‌ ها و تلاش‌ های بیشتر در جهت نو آوری و پیشرفت ایجاد کند.

در نهایت، طرح‌ های لایه باز لوح تقدیر به تقویت فرهنگ قدر دانی و حمایت از کار آفرینی در جامعه کمک شایانی می‌ کنند.

طرح لوح تقدیر ، توسط تیم ایران طرح جهت استفاده اداره ها و سازمانها جهت تقدیر و تشکر از مهندسان طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لوح تقدیر

طرح لوح تقدیر شامل:

 تایپوگرافی، کادر مذهبی، تذهیب، حاشیه تذهیب،نقوش اسلیمی، گل و متن تقدیر و تشکر می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.

به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ لوح تقدیر(به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی نیز استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی  طرح لوح سپاس

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 سبز

سایز:                                63 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز لوح سپاس
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز طرح تقدیرنامه
  • استفاده از تذهیب و نقوش مذهبی در طراحی لوح
  • طراحی ساده و کاربردی تقدیر نامه

طرح لوح تقدیر روز کارآفرین , طرح psd لوح تقدیر , لوح تقدیر ایرانی , لوح تقدیر لایه باز , لوح تقدیر روز کارآفرین , متن لوح سپاس , تقدیرنامه لایه باز , طرح لایه باز لوح سپاس , لوح تقدیر لایه باز , لوح سپاس , لوح تقدیر روز کار آفرین , طرح لوح تقدیر psd , طرح لوح سپاس لایه باز , تقدیر نامه , طرح لوح تقدیر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325