طرح لوح تقدیر روز کارآفرینی

شناسه مطلب : 447549
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :20 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/04/31
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح لوح تقدیر روز کارآفرینی

طرح لایه باز لوح تقدیر روز کار آفرینی ابزاری بسیار کاربردی و مؤثر برای تجلیل از کار آفرینان و افراد خلاق در این حوزه است.

یکی از مزایای اصلی استفاده از طرح‌ های لایه باز، انعطاف‌ پذیری بالای آنهاست.

طراحان می‌ توانند به راحتی اجزای مختلف طرح را تغییر دهند، از جمله متن، رنگ‌ ها، فونت‌ ها، و تصاویر.

این قابلیت به سازمان‌ ها اجازه می‌ دهد تا لوح تقدیری منحصر به‌ فرد و متناسب با هویت بصری و موضوع خاص رویداد خود طراحی کنند.

برای مثال، می‌ توان از نماد ها و تصاویر مرتبط با کار آفرینی و نوآوری در طراحی استفاده کرد تا لوح تقدیر به خوبی منعکس‌ کننده اهداف و ارزش‌ های روز کار آفرینی باشد.

یکی دیگر از مزایای استفاده از طرح‌ های لایه باز، صرفه‌ جویی در زمان و هزینه است.

به جای اینکه برای هر رویداد یا مراسم به طراحان حرفه‌ ای مراجعه کرده و از ابتدا طراحی کنند، با استفاده از طرح‌ های آماده لایه باز، تنها با چند کلیک می‌ توان تغییرات لازم را اعمال و لوح تقدیر نهایی را آماده کرد.

این امر به خصوص برای سازمان‌ ها و نهاد هایی که بودجه محدودی دارند، بسیار مفید است و به آنها امکان می‌ دهد تا بدون نیاز به هزینه‌ های اضافی، لوح تقدیری با کیفیت بالا تهیه کنند.

در نهایت، کیفیت و حرفه‌ ای بودن لوح تقدیر هایی که با استفاده از طرح‌ های لایه باز تهیه می‌ شوند، می‌ تواند تأثیر مثبتی بر روحیه و انگیزه کار آفرینان داشته باشد.

لوح تقدیر های زیبا و با کیفیت نه تنها یاد بودی از دستاورد های کار آفرینان است، بلکه نشان‌ دهنده توجه و احترامی است که سازمان‌ ها برای تلاش‌ ها و نوآوری‌ های آنها قائل هستند.

این تقدیر ها می‌ر توانند انگیزه‌ ای قوی برای کارآفرینان ایجاد کنند تا در آینده نیز با تلاش و انگیزه بیشتر به فعالیت‌ های نوآورانه و خلاقانه خود ادامه دهند و به دستاورد های بالاتری دست یابند.

طرح لوح تقدیر ، توسط تیم ایران طرح جهت استفاده اداره ها و سازمانها جهت تقدیر و تشکر از مهندسان طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لوح تقدیر

طرح لوح تقدیر شامل:

 تایپوگرافی، کادر مذهبی، تذهیب، حاشیه تذهیب،نقوش اسلیمی، گل و متن تقدیر و تشکر می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.

به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ لوح تقدیر(به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی نیز استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی  طرح لوح سپاس

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 آبی

سایز:                                20 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز لوح سپاس
  • هم نشینی مناسب رنگ آبی طرح تقدیرنامه
  • استفاده از تذهیب و نقوش مذهبی در طراحی لوح
  • طراحی ساده و کاربردی تقدیر نامه

لوح تقدیر روز کار آفرین , لوح تقدیر لایه باز , طرح لایه باز لوح سپاس , طرح لوح تقدیر , طرح لوح سپاس لایه باز , طرح لوح تقدیر روز کارآفرین , لوح سپاس , لوح تقدیر ایرانی , طرح لوح تقدیر psd , تقدیر نامه , طرح psd لوح تقدیر , لوح تقدیر روز کارآفرین , تقدیرنامه لایه باز , متن لوح سپاس , لوح تقدیر لایه باز ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325