طرح لوح تقدیر روز معلم psd

شناسه مطلب : 443107
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :30 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/01/27
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
فاطمه مهنانی
طراح : فاطمه مهنانی

طرح لوح تقدیر

طرح لایه باز لوح تقدیر روز معلم یک ابزار قدرتمند در تجلیل از معلمان و ارزش‌گذاری به زحمات و تلاش‌هایشان در حوزه آموزش و پرورش است. این طرح، به شکل یک الگوی طراحی قابل ویرایش، فرصتی فوق‌العاده برای افراد و مؤسسات فراهم می‌آورد تا لوح‌های تقدیری را با طراحی شخصی‌سازی شده و با پیام‌های مخصوص خود به معلمان هدیه دهند.

کاربرد اصلی طرح لایه باز لوح تقدیر در تبلیغات، فراهم کردن فرصتی مناسب برای شرکت‌ها و سازمان‌ها برای تقدیر و اظهار قدردانی از معلمان است. با استفاده از این طرح، شرکت‌ها می‌توانند لوح‌های تقدیری با طراحی‌ها و پیام‌های مخصوص خود را برای هدیه دادن به معلمان و کادر آموزشی تهیه کنند. این نوع تبلیغات به شرکت‌ها کمک می‌کند تا ارتباط خود را با جامعه مدرسه و والدین دانش‌آموزان تقویت کنند و در عین حال برند خود را تبلیغ کنند.

به علاوه، طرح لایه باز لوح تقدیر می‌تواند به عنوان یک وسیله تبلیغاتی موثر در رسانه‌های دیجیتال نیز به‌کار رود. این طرح‌ها می‌توانند به صورت تصاویر ویدئویی یا پوسترهای تبلیغاتی متحرک طراحی شوند که از طریق شبکه‌های اجتماعی یا وب‌سایت‌ها، برای معرفی کسب‌وکارها و اهدافشان استفاده شود و باعث جذب مخاطبین جدید و تقویت ارتباط با مخاطبین قدیمی شوند.

در نهایت، طرح لایه باز لوح تقدیر به عنوان یک ابزار چند منظوره و قابل تنظیم، نقش مهمی در تبلیغات و ارتقای شناخت برند‌ها و افزایش محبوبیت مؤسسات آموزشی و کسب‌وکارها دارد. از این رو، اهمیت ویژه‌ای در ترویج فعالیت‌های مرتبط با آموزش و ارتقای ارتباطات با جامعه آموزشی دارد.

طرح  لوح تقدیر ، توسط تیم ایران طرح جهت استفاده اداره ها و سازمانها جهت تقدیر و تشکر از کارمندان طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز تقدیر نامه

طرح لوح تقدیر شامل: کادر مذهبی، تذهیب، حاشیه تذهیب، گل، جلوه نور و متن تقدیر و تشکر می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ لوح تقدیر(به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی نیز استفاده نمایید.

 

لوح تقدیر ، طرح لایه باز لوح تقدیر ، لوح سپاس ، طرح لایه باز لوح سپاس ، تذهیب ، اسلیمی ، نقوش اسلیمی ، نقوش مذهبی ، حاشیه تذهیب 

مشخصات فنی طرح  لوح تقدیر

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 سفید ، آبی

سایز:                                30 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لوح سپاس
  • هم نشینی مناسب رنگ سفید و آبی در طرح تقدیرنامه
  • استفاده از تذهیب و نقوش مذهبی در طراحی لوح
  • طراحی ساده و کاربردی تقدیر نامه

تقدیر نامه , تقدیرنامه لایه باز , لوح تقدیر لایه باز , لوح تقدیر لایه باز , طرح لوح تقدیر psd , لوح تقدیر ایرانی , طرح لوح تقدیر روز معلم , طرح psd لوح تقدیر , لوح تقدیر روز معلم , لوح سپاس , طرح لوح سپاس لایه باز , لوح سپاس , طرح لوح تقدیر , متن لوح سپاس , طرح لایه باز لوح تقدیر روز معلم , روز معلم , طرح لایه باز لوح سپاس ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325