طرح لوح تقدیر آتش نشانی

شناسه مطلب : 450393
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سفید کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :9 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/06/25
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
فاطمه مهنانی
طراح : فاطمه مهنانی

طرح لوح تقدیر آتش نشانی

طرح لایه باز لوح تقدیر برای روز آتش‌نشانی طراحی شده تا به مناسبت این روز ویژه، از تلاش‌های برجسته آتش‌نشانان تقدیر به عمل آورد.

پاین طراحی معمولاً شامل المان‌هایی مانند نمادهای آتش‌نشانی، رنگ‌های گرم و تصاویری از ابزارها و تجهیزات آتش‌نشانی است که به طور خاص به این حرفه مرتبط است.

طراحی لایه باز این لوح به کاربران این امکان را می‌دهد که به راحتی نام‌ها، تاریخ‌ها و پیام‌های ویژه را اضافه کرده و به شخصی‌سازی بیشتری بپردازند.

کاربرد این طرح لایه باز در مراسم‌های بزرگ و کوچک تقدیر از آتش‌نشانان بسیار مفید است.

سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی می‌توانند از این لوح‌های تقدیر برای تشویق و احترام به خدمات بی‌وقفه آتش‌نشانان استفاده کنند.

همچنین، طراحی لایه باز به سازمان‌ها این امکان را می‌دهد که به سادگی تغییرات لازم را اعمال کرده و نسخه‌های مختلفی از لوح را برای مناسبت‌های مختلف تولید کنند.

در نهایت، استفاده از طرح‌های لایه باز برای لوح‌های تقدیر به سازمان‌ها این امکان را می‌دهد که هزینه‌های طراحی را کاهش داده و زمان بیشتری را صرف سایر جنبه‌های برنامه‌ریزی و برگزاری مراسم کنند.

این طراحی‌ها به طور خاص برای ایجاد یادگاری‌های ماندگار و مؤثر برای آتش‌نشانان و همچنین ارتقاء ارزش‌های جامعه و حرفه آنان، بسیار مفید هستند.

طرح لوح تقدیر آتش نشان، توسط تیم ایران طرح جهت استفاده اداره ها و سازمانها جهت تقدیر و تشکر از کارمندان طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لوح تقدیر آتش نشان

طرح لوح تقدیر شامل:

کلاه آتش نشانی، تصویر آتش نشان، تایپوگرافی، کادر مذهبی، تذهیب، حاشیه تذهیب، گل، جلوه نور و متن تقدیر و تشکر می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.

به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ لوح تقدیر(به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی نیز استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح لوح تقدیر

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 کرم

سایز:                                9 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لوح تقدیر آتش نشان
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم طرح تقدیرنامه
  • استفاده از تذهیب و نقوش مذهبی در طراحی لوح
  • طراحی ساده و کاربردی تقدیر نامه

طرح لوح تقدیر آتش نشان , تقدیرنامه لایه باز , لوح تقدیر لایه باز , طرح لوح تقدیر , طرح لوح تقدیر آتش نشانی , تقدیر نامه , متن لوح سپاس , طرح لایه باز لوح سپاس , لوح تقدیر ایرانی , لوح تقدیر لایه باز , لوح سپاس , لوح تقدیر آتش نشان , طرح لایه باز لوح تقدیر آتش نشان , طرح psd لوح تقدیر , طرح لوح سپاس لایه باز , وکتور گل , لوح تقدیر آتش نشانی , طرح لوح تقدیر psd , لوح سپاس ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325