طرح لایه باز کیسه برنج

شناسه مطلب : 423442
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :2 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/03/24
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
محدثه ایزانلو
طراح : محدثه ایزانلو

طرح کیسه برنج

طرح لایه باز کیسه برنج در تبلیغات و بازاریابی برنج می‌تواند تاثیر قابل توجهی داشته باشد. در زیر چهار پاراگراف، توضیحاتی درباره طرح لایه باز کیسه برنج و کاربردهای آن در تبلیغات ارائه می‌شود:

  1. توجه بیشتر مخاطبان: استفاده از طرح لایه باز کیسه برنج در تبلیغات، می‌تواند توجه مخاطبان را جلب کند. طراحی جذاب و منحصربه‌فرد کیسه برنج، باعث می‌شود که افراد به طرح و نام برنج توجه بیشتری داشته باشند. ضمناً، امکان استفاده از لایه باز به معنای تغییرات و تنوع در طراحی می‌باشد، که به خلاقیت و نوآوری در تبلیغات کمک می‌کند.

  2. ارتقای شناخت برند: با استفاده از طرح لایه باز کیسه برنج در تبلیغات، برند می‌تواند هویت خود را بهبود بخشد و شناخت بیشتری در بازار ایجاد کند. انتخاب یک طراحی خاص و استثنایی برای کیسه برنج، مشتریان را به خاطر برند خاص شما نگه‌داری می‌کند و باعث تمایز شما از رقبا می‌شود.

  3. ارتقای قابلیت شناسایی برند: طرح لایه باز کیسه برنج می‌تواند قابلیت شناسایی برند را ارتقا دهد. با استفاده از لوگو، نام برند و اطلاعات تماس در طرح، مشتریان می‌توانند برند شما را به‌سرعت شناسایی کنند و در صورت نیاز به برنج، به شما مراجعه کنند. همچنین، از طریق طرح لایه باز، می‌توانید تغییراتی را در طرح اعمال کنید و به روزرسانی‌های لازم را انجام دهید.

  4. جذب مشتریان جدید: طراحی لایه باز کیسه برنج با استفاده از المان‌های جذاب و دل‌چسب می‌تواند مشتریان جدید را جذب کند. با توجه به استفاده گسترده از کیسه برنج در خرید برنج، ارائه یک طراحی زیبا و منحصربه‌فرد می‌تواند به مشتریان جدید اعتماد بیشتری در خرید از شما بدهد و به تبلیغات شما کمک کند.

به طور کلی، طراحی لایه باز کیسه برنج در تبلیغات و بازاریابی برنج می‌تواند نقش مهمی در جذب و نگه‌داشت مشتریان، ارتقای شناخت برند و افزایش فروش داشته باشد.

طرح کیسه برنج، جهت استفاده شغل برنج فروشی توسط طراحان ایران طرح طراحی شده است.

 

عناصر طرح کیسه برنج

طرح کیسه برنج شامل: عکس با کیفیت کیسه برنج ، وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ  (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی طرح کیسه برنج

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ، مشکی

سایز:                               2 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)


طرح چاپ کیسه برنج , کیسه برنج , طرح لایه باز کیسه برنج , چاپ کیسه برنج , طرح کیسه برنج ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325