طرح لایه باز کتیبه ماه محرم

شناسه مطلب : 446440
ابعاد :70 در 1500 سانتی متر
رزولیشن :50 پیکسل
رنگ : قرمز مشکی
فرمت فایل : PSB
حجم فایل :114 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/04/07
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح کتیبه ماه محرم

ماه محرم به عنوان اولین ماه از تقویم هجری قمری، برای مسلمانان، به ویژه شیعیان، یادآور وقایع تاریخی مهمی است که با شهادت امام حسین (ع) و یارانش در کربلا روایت شده‌اند. این واقعه که در روز عاشورا اتفاق افتاد، نماد ایمان، ایثار، و مقاومت در برابر ستم و ظلم است. مردم در سراسر جهان با برپا کردن مراسم عزاداری، تعزیه‌خوانی، و نوحه‌سرایی، به یاد این واقعه تاریخی و تأکید بر ارزش‌های انسانی و دینی که امام حسین (ع) به آن‌ها پایبند بود، می‌پردازند.

چاپ بنرهای محرم نقش مهمی در ترویج فضای معنوی و تاریخی این ماه دارد. این بنرها معمولاً حاوی تصاویر امام حسین (ع)، حضرت عباس (ع)، و سایر یاران وفادار ایشان، به همراه آیات قرآنی و احادیثی از امام حسین (ع) هستند که به یادآوری انگیزه‌ها و ارزش‌های ویژه این امام بزرگ و دستیابی به عدالت و انصاف در جامعه می‌پردازند. این بنرها با نصب در معابر عمومی، مساجد، حسینیه‌ها و مکان‌های مذهبی، جامعه را به شرکت در مراسمات عزاداری دعوت می‌نمایند و فضایی متفاوت برای افراد فراهم می‌آورند تا به یادآوری و تأکید بر ارزش‌های اخلاقی و انسانی امام حسین (ع) بپردازند.

تأثیر چاپ بنرهای محرم به تقویت هویت دینی و فرهنگی جامعه کمک می‌کند و به دستیابی به فهم عمیق‌تر از ارزش‌هایی همچون عدالت، ایثار، و مقاومت که امام حسین (ع) برای آن‌ها دست به اقدامات گرفته بود، کمک می‌کند. این بنرها نه تنها به عنوان نمادهایی از ارادت و احترام به امام حسین (ع) شناخته می‌شوند، بلکه به تقویت ارتباطات معنوی و فرهنگی در جامعه نیز کمک می‌نمایند و نقش مهمی در حفظ و تداوم شعائر دینی و فرهنگی محرم دارند.

طرح لایه باز کتیبه محرم، جهت استفاده امت عزادار امام حسین (ع) طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است. 

 

عناصر استفاده شده در طرح کتیبه محرم

طرح کتیبه محرم شامل:کادر مذهبی، کادر تذهیب، نقوش مذهبی، کادر دایره ای اسلیمی، کادر اسلامی و شعر  می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کتیبه(به صورت افقی)، دربنر محرم و استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت عرض تسلیت و ابراز همدردی با امت بزرگ اسلامی استفاده نمایید.

کتیبه لایه باز ایام محرم، کتیبه محرم، طرح کتیبه محرم، متن ثلث لبیک یا حسین، متن ثلث هل من ناصر ینصرنی، متن نستعلیق زیارت عاشورا، کادر تذهیب، کادر مذهبی،

مشخصات فنی کتیبه محرم

ابعاد:                                70 در 1500 سانتی متر

رزولیشن:                          50 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               114 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کتیبه لایه باز افقی عزاداری محرم
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی و طرح کتیبه
  • طراحی بنر با استفاده از تایپوگرافی مرتبط در طرح بنر کتیبه محرم
  • استفاده مناسب از تذهیب، کادر تذهیب و نقوش مذهبی در طرح کتیبه محرم

دانلود طرح کتیبه محرم , طرح کتیبه ماه محرم , کادر تذهیب , طرح اسلیمی , بنر محرم , طرح کتیبه محرم , محرم , کادر اسلیمی , کتیبه ماه محرم , کتیبه , دانلود طرح کتیبه ماه محرم , کتیبه محرم , طرح کتیبه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325