طرح لایه باز کتیبه دهه فاطمیه

شناسه مطلب : 451524
ابعاد :30 در 50 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :61 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/07/16
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح لایه باز کتیبه دهه فاطمیه

دهه فاطمیه، به‌عنوان یکی از مهم‌ترین ایام سوگواری در تقویم شیعه، به یاد بزرگ بانوی اسلام، حضرت فاطمه الزهرا (سلام‌الله‌علیها) و شهادت ایشان گرامی‌داشته می‌شود. این ایام از ۱۳ تا ۲۳ جمادی‌الثانی برگزار می‌شود و فرصتی برای یادآوری مقام والای ایشان و ترویج آموزه‌های انسانی و دینی مرتبط با شخصیت ایشان است. در این دهه، عزاداری و مراسم‌های ویژه‌ای در مساجد، حسینیه‌ها و خانه‌ها برگزار می‌شود تا محبت و ارادت به اهل بیت (علیهم‌السلام) و به‌ویژه به حضرت فاطمه (س) ابراز شود.

چاپ بنر به‌عنوان یک ابزار ارتباطی مؤثر، می‌تواند در گرامیداشت دهه فاطمیه و افزایش آگاهی جامعه درباره شخصیت حضرت فاطمه الزهرا (س) نقش بسزایی ایفا کند. بنرهای تسلیت و گرامیداشت این ایام، با طراحی‌های زیبا و پیام‌های عاطفی، می‌توانند در معابر، مساجد و مکان‌های عمومی نصب شوند. این بنرها نه تنها به ایجاد فضایی معنوی و مذهبی کمک می‌کنند، بلکه موجب جلب توجه جوانان و نسل جدید به مفاهیم مرتبط با شخصیت حضرت فاطمه (س) و آموزه‌های ایشان می‌شوند.

استفاده از بنرهای چاپی در این ایام، همچنین می‌تواند به ترویج فرهنگ عزاداری و همبستگی اجتماعی کمک کند. این بنرها به‌عنوان یک نشانه عینی از همدردی و محبت جامعه به اهل بیت (علیهم‌السلام) عمل کرده و فضای معنوی را در جامعه تقویت می‌کنند. در نهایت، این اقدامات می‌توانند به تقویت حس تعلق به جامعه و ارتقاء آگاهی دینی در بین افراد کمک کنند، به‌ویژه در نسل جوان که به دنبال الگوهای معنوی و اخلاقی هستند.

کتیبه شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر طرح کتیبه ایام فاطمیه

طرح بنر سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا شامل:

تذهیب نقوش اسلیمی و نقوش مذهبی می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است.

به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر سالگرد حضرت فاطمه زهرا می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی طرح کتیبه شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)

ابعاد:                                30 در 50 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز

سایز:                               61 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کتیبه ایام فاطمیه
  • هم نشینی مناسب رنگ سبز با طرح بنر 
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی کاربردی کتیبه لایه باز دهه فاطمیه

کتبیه دهه فاطمیه , بنر لایه باز شهادت حضرت فاطمه , بنر دهه فاطمیه , دهه فاطمیه , طرح کتیبه دهه فاطمیه , بنر لایه باز دهه فاطمیه , طرح بنر دهه فاطمیه , کتیبه , شهادت حضرت فاطمه , طرح بنر شهادت حضرت فاطمه , بنر شهادت حضرت فاطمه , شهادت حضرت فاطمه زهرا , شهادت حضرت فاطمه , بنر شهادت حضرت زهرا , شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325