طرح لایه باز کتیبه دهه فاطمیه

شناسه مطلب : 435522
ابعاد :70 در 1500 سانتی متر
رزولیشن :72 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :96 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/08/22
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح لایه باز کتیبه دهه فاطمیه

دهه فاطمیه یا هفته‌های اعزام به مساجد و حسینیه‌ها به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله‌علیها)، دختر پیامبر اسلام حضرت محمد (صلی‌الله‌علیه‌وآله)، و ایام عزاداری و سوگواری برای یادآوری و تسلیت به این رویداد مصیبت‌بار گرامی است. این دهه از ایام یزدان‌پرستان و دین‌داران به خصوص در کشورهای اسلامی به‌ویژه ایران با فعالیت‌ها و مراسم متنوعی همراه است. مردم در این ایام با حضور در مراکز مذهبی، شرکت در مراسم عزاداری، ختم قرآن و تجمعات دینی عظیم، احساس ارتباط نزدیک‌تر با ارزش‌های دینی خود را تجربه می‌کنند.

تأثیر چاپ بنر در این روزها به‌عنوان یک ابزار مؤثر در اطلاع‌رسانی و جلب مشارکت جمعی در مراسم‌های دینی بسیار مهم است. چاپ بنرها با ارائه اطلاعات کامل و زیبا درباره برنامه‌ها، محل و زمان مراسم‌های دینی، موجب جذب حضور فعال مردم می‌شوند. همچنین، این بنرها به عنوان وسیله‌ای ارتباطی قوی میان مسئولان دینی و مردم علاقه‌مند به مشارکت در این مراسم‌ها عمل می‌کنند. از آنجا که این دهه با اهمیت فراوانی در زندگی دینی افراد مسلمان دارد، استفاده از وسایل اطلاع‌رسانی مدرن مانند بنرهای چاپی، برقراری ارتباط مؤثرتری بین مسئولان دینی و جمعیت را تسهیل می‌کند.

کتیبه شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ، توسط تیم حرفه ای ایران طرح جهت استفاده کاربران سایت طراحی و به صورت لایه باز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

 

عناصر طرح کتیبه ایام فاطمیه

طرح بنر سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا شامل: تایپوگرافی فاطمه الزهرا ، تذهیب نقوش اسلیمی و نقوش مذهبی می باشد که توسط تیم ایران طرح طراحی شده است. به دلیل استفاده از عناصر و المان های با کیفیت در طرح بنر مناسبتی ، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت عمودی)، در استوری اینستاگرام و یا دیگر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید. ضمنا به دلیل لایه باز بود طرح بنر سالگرد حضرت فاطمه زهرا می توانید با استفاده از نرم افزار فتوشاپ تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

مشخصات فنی طرح کتیبه شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)

ابعاد:                                70 در 1500 سانتی متر

رزولیشن:                          72 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               96 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کتیبه ایام فاطمیه
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی با طرح بنر 
  • طراحی بنر با استفاده از عناصر با کیفیت مذهبی
  • طراحی کتیبه با استفاده از تایپوگرافی فاطمه الزهرا در طرح کتیبه سالگرد شهادت حضرت فاطمه زهرا
  • طراحی کاربردی کتیبه لایه باز دهه فاطمیه

بنر لایه باز دهه فاطمیه , کتبیه دهه فاطمیه , شهادت حضرت فاطمه , طرح بنر دهه فاطمیه , بنر شهادت حضرت فاطمه , طرح بنر شهادت حضرت فاطمه , بنر لایه باز شهادت حضرت فاطمه , شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) , بنر دهه فاطمیه , شهادت حضرت فاطمه زهرا , شهادت حضرت فاطمه , کتیبه , بنر شهادت حضرت زهرا , طرح کتیبه دهه فاطمیه , دهه فاطمیه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325