طرح لایه باز کارت پستال عید نوروز

شناسه مطلب : 414585
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :38 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1401/12/23
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
زهرا رمضان زاده
طراح : زهرا رمضان زاده

طرح کارت پستال عید نوروز

طرح لایه باز کارت پستال، یکی از ابزارهای مهم تبلیغاتی است که برای جذب مشتریان و تبلیغ محصولات و خدمات استفاده می‌شود. با استفاده از طرح لایه باز، می‌توانید به راحتی طرح های مختلفی را برای کارت پستال خود ایجاد کنید و با تغییر رنگ‌بندی، تصاویر و متن‌ها، طرحی مناسب و منحصر به فرد برای تبلیغات خود ایجاد کنید.

طرح لایه باز کارت پستال به شما اجازه می‌دهد تا با توجه به نیازهای خود، طرحی مناسب برای تبلیغات خود ایجاد کنید. با استفاده از لایه ها و قابلیت های ویرایش برنامه‌های طراحی، می‌توانید تصاویر و متن‌های خود را به دلخواه تغییر دهید و طرحی جذاب و جذب کننده برای تبلیغات خود ایجاد کنید.

استفاده از کارت پستال به عنوان یکی از روش‌های تبلیغاتی، بسیار موثر است. با چاپ کارت پستال، می‌توانید به سادگی پیام خود را به مخاطبان خود منتقل کنید و آن‌ها را به سمت محصولات یا خدمات خود جذب کنید. با استفاده از طرح لایه باز، می‌توانید کارت پستالی جذاب و با کیفیتی برای تبلیغات خود طراحی کنید و به سادگی می‌توانید آن را چاپ و توزیع کنید.

با استفاده از طرح لایه باز کارت پستال، می‌توانید طرحی با کیفیت و متفاوت برای تبلیغات خود ایجاد کنید. با تغییر و تنظیم عناصر مختلف طرح، می‌توانید کارت پستالی با رنگ‌های متنوع و جذاب ایجاد کنید و این امر می‌تواند به جذب مشتریان جدید کمک کند. همچنین، با طراحی کارت پستال مناسب و چاپ آن، می‌توانید برای تبلیغات خود بسیاری از هزینه ها را صرفه جویی کنید و به دسترس مخاطبان خود برسید. در کل، طرح لایه باز کارت پستال، یک ابزار قدرتمند برای تبلیغات است که با استفاده از آن می‌توانید تبلیغات خود را به بهترین شکل ممکن طراحی و اجرا کنید.

این طرح لایه باز برای کارت پستال تبریک عید نوروز با زمینه کرم و وکتور هفت سین طراحی شده است. زمینه کرمی باعث تا محصول شما در بین محصولات دیگر برجسته شود و جلب توجه مخاطبان شما را در بر دارد. وکتور هفت سین نیز برای ایجاد حس تعطیلات و جشن و شادی استفاده شده است.

 

عید نوروز به عنوان یکی از مهمترین تعطیلات در ایران، همیشه مورد توجه و تبلیغات قرار گرفته است. با توجه به اهمیت این تعطیلات، طرح لایه باز کارت پستال تبریک عید نوروز با زمینه کرم و وکتور هفت سین می‌تواند به شما کمک کند تا بهترین پیام تبریک را به مخاطبان خود منتقل کنید.

 

استفاده از طرح لایه باز به شما اجازه می‌دهد تا طرحی مناسب و به دلخواه خودتان برای کارت پستال تبریک عید نوروز ایجاد کنید. با استفاده از قابلیت های ویرایش برنامه‌های طراحی، می‌توانید رنگ‌بندی، متن و هر جزئیات دیگری را به دلخواه خودتان تغییر دهید.

 

وجود وکتور هفت سین بر روی کارت پستال تبریک عید نوروز با زمینه کرم، می‌تواند به شما کمک کند تا پیام خود را با حسی سنتی و جشن‌آور منتقل کنید. با تغییر اندازه وکتور هفت سین، می‌توانید طرحی خاص و منحصر به فرد برای کارت پستال خود ایجاد کنید

عناصر طرح لایه باز کارت دعوت عید نوروز

طرح کارت تبریک نوروز شامل: وکتور هفت سین و متن تبریک سال نو می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح کارت دعوت ، می توانید علاوه بر چاپ ، در استوری اینستاگرام ، بنر نوروز و سایر پلت فرم های فضای مجازی استفاده نمایید

 

مشخصات فنی کارت پستال عید نوروز

ابعاد:                                21 در 29.7 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 کرم

سایز:                                38 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز کارت پستال عید نوروز 
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم با طرح کارت پستال
  • طراحی با استفاده از عناصر گرافیکی و باکیفیت
  • استفاده از متن مرتبط در طراحی کارت دعوت
  • استفاده از وکتور هفت سین در طرح کارت پستال عید نوروز

 


کارت تبریک نوروز1402 , نوروز 1402 , کارت دعوت , طرح لایه باز کارت پستال نوروز , طرح لایه باز کارت دعوت نوروز , عید , نوروز , طرح کارت پستال تبریک عید , کارت دعوت نوروز , کارت تبریک نوروز , طرح کارت تبریک نوروز 1402 , طرح کارت دعوت نوروز 1402 , کارت تبریک , طرح لایه باز کارت پستال عید نوروز , سال نو , طرح کارت دعوت نوروز , طرح کارت تبریک نوروز , کارت تبریک عید , طرح کارت پستال نوروز 1402 , کارت دعوت نوروز 1402 , کارت پستال نوروز , کارت پستال عید نوروز , عید نوروز , کارت پستال , کارت پستال نوروز 1402 ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325