طرح لایه باز کارت پستال شب یلدا

شناسه مطلب : 436426
ابعاد :21 در 27.9 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قرمز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :19 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/09/07
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
مژگان شیرمحمدزاده
طراح : مژگان شیرمحمدزاده

طرح کارت پستال شب یلدا


طرح لایه باز کارت پستال شب یلدا یکی از ابتکارات خلاقانه در زمینه تبلیغات است که به مناسبت جشنواره یلدا مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کارت‌های پستال با طراحی جذاب و متفاوت، از امکانات لایه باز برخوردار هستند، به این معنا که اجزای مختلف طرح به صورت جداگانه در دسترس قرار گرفته‌اند. این لایه باز امکان تغییر و تنظیم را برای طراحان فراهم می‌کند تا با توجه به نیازهای خود، محتوا، متن، یا تصاویر را به سادگی تغییر دهند.

از آنجایی که شب یلدا به عنوان یکی از مهمترین جشن‌های فرهنگی در ایران محسوب می‌شود، استفاده از این طرح لایه باز در تبلیغات می‌تواند به شرکت‌ها و کسب‌وکارها کمک کند تا به یک شیوه منحصر به فرد و خلاقانه با مشتریان و هواداران خود ارتباط برقرار کنند. طراحان می‌توانند با ویرایش آسان اجزا، پیام‌ها و اطلاعات مرتبط با محصولات یا خدمات خود را اضافه یا تغییر دهند.

این لایه باز به تبلیغات تعاملی نیز کمک می‌کند؛ به عنوان مثال، افزودن کدهای QR برای ارتباط سریع با وب‌سایت یا شبکه‌های اجتماعی شرکت، افزایش ارتباط و تعامل مستقیم با مشتریان را فراهم می‌کند. همچنین، این لایه باز امکان جذب توجه بیشتر افراد را از طریق افزودن المان‌های متحرک یا تغییرات گرافیکی به سادگی فراهم می‌کند.

در نتیجه، طرح لایه باز کارت پستال شب یلدا نه تنها یک ابزار تبلیغاتی جذاب و جالب است، بلکه با امکانات ویژه لایه باز خود، این امکان را به تبلیغ‌دهندگان می‌دهد تا به صورت خلاقانه و انعطاف‌پذیر با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند و بتوانند پیام خود را با بهترین شکل ممکن منتقل کنند.

کارت پستال شب یلدا، توسط طراحان ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح کارت پستال شب یلدا

طرح کارت پستال شب یلدا در نرم افزار فتوشاپ به صورت لایه باز طراحی شده و شامل :طرح گرافیکی یلدا ، تصویر انار و متن تبریک شب یلدا و عناصر مرتبط با طرح کارت پستال شب یلدا می باشد. به دلیل لایه باز بودن طرح شما میتوانید عناصر موجود در طرح را مطابق با سلیقه خود ویرایش نمایید.

مشخصات فنی طرح لایه باز کارت پستال شب یلدا

ابعاد:                                21 در 27.6 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قرمز

سایز:                               19 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز کارت پستال شب یلدا
  • همنشینی مناسب رنگ قرمز با طرح کارت پستال
  • استفاده از وکتور انار که مناسب طرح کارت پستال یلدا می باشد. 
  • طراحی ساده و کاربردی کارت پستال شب یلدا
  • استفاده از تایپوگرافی مرتبط در طراحی بنر شب یلدا

وکتور انار , طرح شب یلدا , کارت پستال شب یلدا , کارت دعوت شب یلدا , طرح کارت پستال شب یلدا , طرح لایه باز بنر شب یلدا , بنر شب یلدا , بنر لایه باز شب یلدا , کارت تبریک شب یلدا , طرح کارت دعوت شب یلدا , طرح بنر شب یلدا , شب یلدا , کارت پستال شب یلدا , طرح کارت تبریک شب یلدا ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325