طرح لایه باز کارت ویزیت گل فروشی psd

شناسه مطلب : 418747
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قرمز مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :6 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/10
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
محدثه ایزانلو
طراح : محدثه ایزانلو

کارت ویزیت گل فروشی

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در شغل گل فروشی می‌تواند تاثیر بسزایی داشته باشد. این شغل بسیار رقابتی است و برای جذب مشتریان باید با استفاده از تبلیغات مناسب، به نحو احسن عمل کرد. در ادامه به تاثیرات مثبت چاپ کارت ویزیت و تبلیغات برای شغل گل فروشی پرداخته می‌شود.

۱. جذب مشتری: چاپ کارت ویزیت با طراحی جذاب و مناسب می‌تواند مشتریان جدید را جذب کند. در صورتی که کارت ویزیت شما با طراحی خوب و متفاوتی در میان دیگر کارت‌های ویزیت باشد، احتمال این که مشتریان بیشتری به شما مراجعه کنند، بالاتر می‌رود.

۲. ارتقاء شناخت برند: تبلیغات باعث می‌شود شناخت برند شما در بین مشتریان و مخاطبان بیشتر شود. همچنین چاپ کارت ویزیت با برجسته کردن لوگو و اطلاعات شما، باعث ارتقاء شناخت برند شما می‌شود.

۳. افزایش فروش: با تبلیغات مناسب و جذاب، مشتریان بیشتری به شما مراجعه کرده و برای خرید گل با شما همکاری می‌کنند. به این ترتیب، فروش شما نیز افزایش پیدا می‌کند.

۴. حفظ مشتریان: در شغل گل فروشی، حفظ مشتریان بسیار مهم است. چاپ کارت ویزیت با برجسته کردن اطلاعات تماس و آدرس شما، باعث افزایش اطمینان مشتریان در رابطه با شما می‌شود.

طراحی کارت ویزیت با تم گلفروشی می‌تواند برای مشتریان یک نشانه‌ای از حرفه‌ای بودن شما در این حوزه باشد. طراحی این کارت ویزیت با زمینه مشکی و قرمز می‌تواند جذابیت زیادی برای مخاطبین داشته باشد و در کسب مشتریان جدید موثر باشد.

نخستین نکته که باید به آن توجه داشت، این است که کارت ویزیت از ابزارهای مهم تبلیغاتی در صنعت گل‌فروشی محسوب می‌شود. با چاپ کارت ویزیت با طرح مناسب، می‌توان اعتماد مخاطبین را به دست آورد و آنان را متقاعد کرد که از خدمات شما استفاده کنند.

در کنار این، کارت ویزیت با تصویر گل می‌تواند ابتدایی‌ترین و اساسی‌ترین ایده در طراحی این نوع کارت باشد. با استفاده از وکتور گل در طرح کارت ویزیت، می‌توان طرحی زیبا و منحصربه‌فرد را ارائه داد که از آن به عنوان یک نمونه زیبا برای دیگران نشان داده می‌شود.

همچنین طراحی با زمینه مشکی و قرمز می‌تواند جذابیت بیشتری برای کارت ویزیت ایجاد کند. همچنین، انتخاب رنگ‌های مناسب برای کارت ویزیت، به عنوان یکی از عوامل مهم در جذب مخاطبان محسوب می‌شود.

در نهایت، با ارائه کارت ویزیت با طرحی جذاب و منحصربه‌فرد، شما می‌توانید به مشتریانی که به دنبال گل و گیاه خوبی هستند، راهنمایی کنید و آنان را به خرید از شما ترغیب کنید

گل فروشی همانند سایر شغل ها نیازمند تبلیغات جهت جذب مشتری است که  طرح کارت ویزیت گل سرا برای انجام این مهم توسط سایت پارس گرافیک طراحی شده است.

 

عناصر استفاده شده در طرح کارت ویزیت گل سرا

طرح کارت ویزیت گل سرا شامل: وکتور گل ، و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان مجرب و حرفه ای پارس گرافیک به صورت افقی و دورو در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل کیفیت بالای عناصر استفاده شده در طرح کارت ویزیت ، شما می توانید از عناصر این طرح در طراحی سایر موارد تبلیغاتی مرتبط با طرح نیز بهره ببرید.

 

گل فروشی ،کارت ویزیت گل فروشی ، طرح لایه باز کارت ویزیت گل فروشی ، گل سرا ، کارت ویزیت گل سرا ، طرح کارت ویزیت گل سرا ، وکتور گل ، وکتور ، لیبل و شیپ های کاربردی

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت گل فروشی

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی ، قرمز

سایز:                               6 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه بازکارت ویزیت فروشگاه گل
  • همنشینی مناسب رنگ های مشکی و قرمز با طرح کارت ویزیت
  • استفاده از المانهای با کیفیت و زمینه کاربردی در طراحی کارت ویزیت
  • استفاده مناسب از وکتور گل مرتبط با طرح کارت ویزیت گلفروشی می باشد.
  • استفاده از نام تجاری شرکت به عنوان برند در یک طرف کارت ویزیت و توضیحات و اطلاعات تماس در سمت دیگر کارت ویزیت 
  • طراحی شیک و کاربردی کارت ویزیت گل سرا

طرح کارت ویزیت , نمایشگاه دائمی گل و گیاه , فروشگاه گل , فروشگاه گل , کارت ویزیت ایرانی , کارت ویزیت گل فروشی , گلخانه , کارت ویزیت psd , کارت ویزیت فروشگاه گل و گیاه , گل فروشی , کارت ویزیت لایه باز , کارت ویزیت نمایشگاه گل و گیاه , گل طبیعی , قصر گل , کارت ویزیت , گل , طرح کارت ویزیت گل فروشی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325