طرح لایه باز کارت ویزیت گل فروشی

شناسه مطلب : 416077
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :78 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/01/19
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

کارت ویزیت گل فروشی

شغل گل فروشی یکی از شغل‌هایی است که برای جذب مشتریان به میزان زیادی به تبلیغات و بازاریابی نیاز دارد. چاپ کارت ویزیت این شغل می‌تواند یکی از ابزارهای ارتباطی مؤثر با مشتریان باشد. در ادامه به تاثیر تبلیغات و چاپ کارت ویزیت بر روی شغل گل فروشی می‌پردازیم.

  1. جذب مشتریان: با چاپ کارت ویزیت شیک و جذاب، می‌توان مشتریان جدید را به شغل گل فروشی جذب کرد. همچنین، درصورتی که کارت ویزیت شما شامل عکس از گل‌هایی باشد که در فروشگاهتان موجود هستند، مشتریان می‌توانند ایده‌ای از نوع و کیفیت گل‌های شما بگیرند.

  2. تداوم روابط با مشتریان: با چاپ کارت ویزیت با طراحی شیک و حرفه‌ای، مشتریانی که از شما خرید کرده‌اند، می‌توانند با شما در ارتباط باشند و به شما مراجعه کنند. همچنین، با ارسال کارت ویزیت به مشتریان قدیمی، آنها به یاد شما می‌مانند و در صورت نیاز به خدمات گل فروشی، مجدداً به شما مراجعه می‌کنند.

  3. ارتقای تصویر برند: با چاپ کارت ویزیت با طراحی شیک و جذاب، تصویر برند شما در ذهن مشتریان ارتقا پیدا می‌کند و آنها به شما به عنوان یک برند معتبر و قابل اعتماد نگاه می‌کنند. این امر باعث می‌شود که مشتریان احتمال خرید مجدد از شما را افزایش دهند و بازدیدهایشان از فروشگاه شما افزایش یابد.

    طرح لایه باز کارت ویزیت گل فروشی با زمینه مشکی و عکس گل می تواند به عنوان یکی از ابزارهای مؤثر تبلیغاتی برای گل فروشان مورد استفاده قرار گیرد. در زیر پنج پاراگراف به توضیح جزئیات این طرح لایه باز می پردازیم:

    1. انتخاب زمینه مناسب: زمینه کارت ویزیت گل فروشی باید به گونه ای باشد که به چشم بیاید و مشتریان را جذب کند. در این طرح لایه باز، زمینه مشکی به عنوان رنگ جذاب و جدی انتخاب شده است که باعث برجستگی عکس گل می شود.

    2. استفاده از عکس گل: یکی از روش هایی که می توان برای جذب مشتریان در گل فروشی ها به کار گرفت، استفاده از عکس گل های زیبا و جذاب است. در این طرح لایه باز، عکس گلی که به نظر جذاب و زیبا می رسد انتخاب شده است.

    3. قرار دادن اطلاعات تماس: هدف از تبلیغات گل فروشی، جذب مشتریان جدید و افزایش فروش است. بنابراین، در این طرح لایه باز، اطلاعات تماس گل فروشی شامل نام فروشگاه، شماره تلفن و آدرس وب سایت درج شده است.

    4. استفاده از فونت مناسب: استفاده از فونت مناسب نیز در ایجاد کارت ویزیت گل فروشی بسیار مهم است. در این طرح لایه باز، فونتی جذاب و قابل خواندن برای نام فروشگاه و اطلاعات تماس استفاده شده است.

    5. تمرکز بر شناسایی برند: شناسایی برند بسیار مهم است و می تواند به افزایش فروش کمک کند. 

گل فروشی همانند سایر شغل ها نیازمند تبلیغات جهت جذب مشتری است که  طرح کارت ویزیت گل سرا برای انجام این مهم توسط سایت پارس گرافیک طراحی شده است.

 

عناصر استفاده شده در طرح کارت ویزیت گل سرا

طرح کارت ویزیت گل سرا شامل: وکتور گل ، و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان مجرب و حرفه ای پارس گرافیک به صورت افقی و دورو در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل کیفیت بالای عناصر استفاده شده در طرح کارت ویزیت ، شما می توانید از عناصر این طرح در طراحی سایر موارد تبلیغاتی مرتبط با طرح نیز بهره ببرید.

 

گل فروشی ،کارت ویزیت گل فروشی ، طرح لایه باز کارت ویزیت گل فروشی ، گل سرا ، کارت ویزیت گل سرا ، طرح کارت ویزیت گل سرا ، وکتور گل ، وکتور ، لیبل و شیپ های کاربردی

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت گل فروشی

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید ، مشکی

سایز:                               78 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه بازکارت ویزیت فروشگاه گل
  • همنشینی مناسب رنگ های سفید و مشکی با طرح کارت ویزیت
  • استفاده از المانهای با کیفیت و زمینه کاربردی در طراحی کارت ویزیت
  • استفاده مناسب از وکتور گل مرتبط با طرح کارت ویزیت گلفروشی می باشد.
  • استفاده از نام تجاری شرکت به عنوان برند در یک طرف کارت ویزیت و توضیحات و اطلاعات تماس در سمت دیگر کارت ویزیت 
  • طراحی شیک و کاربردی کارت ویزیت گل سرا

گل طبیعی , فروشگاه گل , کارت ویزیت لایه باز , کارت ویزیت , گل , گلخانه , طرح کارت ویزیت , کارت ویزیت ایرانی , کارت ویزیت فروشگاه گل و گیاه , فروشگاه گل , کارت ویزیت گل فروشی , گل فروشی , کارت ویزیت psd , نمایشگاه دائمی گل و گیاه , قصر گل , کارت ویزیت نمایشگاه گل و گیاه , طرح کارت ویزیت گل فروشی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325