طرح لایه باز کارت ویزیت گالری ساعت

شناسه مطلب : 415951
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :22 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/01/17
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
زهرا رمضان زاده
طراح : زهرا رمضان زاده

کارت ویزیت ساعت فروشی

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت می‌تواند در توسعه کسب و کار ساعت فروشی مؤثر باشد. ارائه کارت ویزیت با طراحی جذاب و حرفه‌ای به مشتریان و بازدیدکنندگان مغازه احساس خوبی می‌دهد و ممکن است آن‌ها را ترغیب به بازدید مجدد و خرید ساعت کند.

همچنین، تبلیغات بصری نظیر چاپ تراکت و پوستر در نزدیکی مغازه ساعت فروشی می‌تواند برای جذب مشتریان و بالا بردن فروش مؤثر باشد. طراحی با کیفیت و مناسب به همراه متن مناسب و جذاب، ممکن است مشتریان را تحریک کند تا به مغازه سر بزنند و با محصولات و خدمات شما آشنا شوند.

به طور کلی، برای کسب و کار ساعت فروشی، چاپ کارت ویزیت و تبلیغات بصری می‌توانند راهکارهایی موثر برای افزایش شناخت برند و جذب مشتریان جدید باشند. با ارائه طراحی‌های جذاب و حرفه‌ای و به کارگیری روش‌های تبلیغاتی مؤثر، می‌توانید مشتریان بیشتری را به خود جذب کرده و فروش خود را افزایش دهید.

 

کارت ویزیت لایه باز گالری ساعت ،جهت تبلیغات این دسته از فروشگاه ها توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده و در اختیار کاربران سایت قرار گرفته است.

طرح لایه باز کارت ویزیت برای یک فروشگاه ساعت مچی می تواند در جذب مشتریان جدید و افزایش شناخت برند تاثیر قابل توجهی داشته باشد. طرح کارت ویزیت به عنوان یکی از وسایل مهم تبلیغاتی در صنعت فروش ، نشانگر هویت و برند فروشگاه است که می تواند تاثیر مثبتی بر تجربه خرید مشتریان داشته باشد.

استفاده از رنگ مشکی به عنوان پس زمینه کارت ویزیت ساعت فروشی، نشانگر خصوصیت محصولاتی است که فروشگاه عرضه می کند. رنگ مشکی به عنوان رنگی معمولا با ارزش، عمق، اعتماد به نفس و قدرت مرتبط است و می تواند نشان دهنده کیفیت بالای محصولاتی باشد که در فروشگاه موجود هستند.

در این طرح لایه باز کارت ویزیت ، عکس ساعت مچی به عنوان نمادی از محصولاتی است که فروشگاه عرضه می کند ، استفاده شده است. این نماد می تواند باعث تشویق مشتریان به بازدید از فروشگاه و انتخاب محصولات خاص ساعت مچی شود.

استفاده از طرح لایه باز، به فروشگاه ساعت مچی اجازه می دهد که طرح کارت ویزیت خود را با توجه به نیازهای تبلیغاتی و مشتریان خود ویرایش کند و برای چاپ بفرستد. همچنین، تغییراتی مانند تغییر رنگ پس زمینه یا اضافه کردن یک شعار جدید در کارت ویزیت ، به راحتی امکان پذیر است و می تواند نشان دهنده یک شناخت برند بهتر و افزایش فروش باشد.

عناصر به کار رفته در کارت ویزیت گالری ساعت

طرح کارت ویزیت گالری ساعت شامل: عکس با کیفیت ساعت مچی ، وکتور  و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو )، چاپ تراکت و بنر ، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازرایابی گسترده تر استفاده نمایید. طرح کارت ویزیت بدون تغییر سایز مناسب طرح کارت ویزیت لمینت و با تغییر جزئی سایز کارت ویزیت مناسب چاپ کارت ویزیت کتان، کارت ویزیت کتان و سایر کارت ویزیت ها می باشد.

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت فروشگاه ساعت

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی

سایز:                               22 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز کارت ویزیت ساعت فروشی
  • همنشینی مناسب رنگ مشکی با طرح گالری ساعت
  • استفاده از تصویر  ساعت مچی که مناسب طرح کارت ویزیت گالری ساعت می باشد. 
  • طراحی کارت ویزیت، با استفاده از لیبل و شیپ های کاربردی 
  • استفاده از عنوان به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج توضیحات در سمت دیگر کارت ویزیت
  • طراحی ساده و کاربردی کارت ویزیت گالری ساعت

کارت ویزیت گالری ساعت , ساعت فروشی , کارت ویزیت psd , ساعت فروشی , کارت ویزیت ساعت سازی , ساعت مچی , ساعت , کارت ویزیت , کارت ویزیت لایه باز , ساعت مچی , کارت ویزیت فروشگاه ساعت , طرح کارت ویزیت ساعت فروشی , کارت ویزیت ساعت فروشی , طرح کارت ویزیت , گالری ساعت , طرح کارت ویزیت فروشگاه ساعت , کارت ویزیت ساعت فروشی , فروشگاه ساعت ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325