طرح لایه باز کارت ویزیت کفش فروشی

شناسه مطلب : 439378
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : نارنجی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :9 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/10/26
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
مژگان شیرمحمدزاده
طراح : مژگان شیرمحمدزاده

کارت ویزیت فروشگاه کفش

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در کسب و کار کفش فروشی نقش بسیار مهمی در جذب مشتریان و افزایش فروش ایفا می‌کنند. اولاً، تبلیغات موثر می‌توانند به تعریف و ارتقاء برند فروشگاه کفش کمک کنند. با ارائه تصاویر جذاب از محصولات، استفاده از رنگ‌ها و شعارهای خاص، مشتریان ممکن است برند فروشگاه را بهتر بشناسند و بهترین مکان برای خرید کفش را در نظر بگیرند.

دوماً، چاپ کارت ویزیت نیز یک ابزار ارتباطی بسیار کارآمد است. با تقدیم کارت ویزیت به مشتریان، اطلاعات تماس، آدرس فروشگاه و حتی تخفیفات و پیشنهادات ویژه را به دست آن‌ها می‌رسانید. این ارتباط مستقیم با مشتریان می‌تواند به افزایش وفاداری و احساس ارتباط نزدیک‌تر با مشتریان منجر شود.

در نهایت، تاثیر تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در افزایش ترافیک مشتریان به فروشگاه کفش نیز حائز اهمیت است. تبلیغات متنوع در رسانه‌های مختلف همچون اینترنت، تلویزیون، رادیو و چاپ، به عنوان یک جلب توجه کننده می‌توانند مشتریان را به فروشگاه جلب کرده و با تقدیم کارت ویزیت، آن‌ها را به بازدید و خرید در فروشگاه دعوت کنند.


طراحی کارت ویزیت کفش فروشی با زمینه نارنجی و عکس کفش می‌تواند به عنوان یک ابزار تبلیغاتی قوی برای جلب توجه مشتریان و افزایش شناخت برند کفش فروشی خدمت کند. رنگ نارنجی به عنوان یک رنگ پویا و جلب‌کننده، توانایی جلب توجه را دارد و به شناخت برند افزوده می‌شود.

لایه باز در طراحی کارت ویزیت این امکان را به طراحان می‌دهد که به طور آزادانه عناصر مختلفی از جمله شعار، لوگو، و اطلاعات تماس را قرار دهند. عکس کفش نیز به عنوان نمادی از محصولات موجود در فروشگاه، توجه مشتریان را به خود جلب می‌کند و ایشان را به بازدید از فروشگاه دعوت می‌کند.

تصویر کفش می‌تواند نشان‌دهنده تنوع و کیفیت محصولات موجود در فروشگاه باشد. با استفاده از عکس‌های با کیفیت و جذاب از کفش‌های مختلف، مشتریان می‌توانند یک نگاه کلی از محصولات فروشگاه بگیرند و به راحتی انتخابات خود را انجام دهند.

در کنار این موارد، استفاده از رنگ‌ها و طراحی هماهنگ با زمینه نارنجی می‌تواند به جلب توجه بیشتر کمک کند و ظاهری زنده و پویا به کارت ویزیت ببخشد. با توجه به اهمیت تصاویر و رنگ‌ها در جذب توجه در صنعت فروش کفش، طراحی باز این امکان را فراهم می‌کند که به‌روزرسانی‌های لازم بر اساس تغییرات فصلی یا موارد خاص صورت گیرد.

به طور کلی، کارت ویزیت لایه باز با زمینه نارنجی و عکس کفش می‌تواند به شکلی جذاب و قابل توجه به عنوان ابزاری مؤثر در تبلیغات و ارتقاء کسب و کار کفش فروشی عمل کند.

طرح کارت ویزیت گالری کفش، جهت بازاریابی و تبلیغات این فروشگاه ها توسط ایران طرح طراحی و در اختیار کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح لایه باز کارت ویزیت فروشگاه کفش

طرح کارت ویزیت کفش فروشی شامل: عکس با کیفیت کفش اسپرت ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کارت ویزیت  (به صورت افقی و دورو)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت فروشگاه کفش

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                نارنجی

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات کارت ویزیت لایه باز گالری کفش
  • هم نشینی مناسب رنگ نارنجی با طرح کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت با استفاده از لیبل ها و شیپ های شیک
  • استفاده از نام تجاری به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج توضیحات در سمت دیگر کارت ویزیت
  • استفاده مناسب از  عکس با کیفیت  کفش در طرح کارت ویزیت فروشگاه کیف و کفش
  • طراحی شیک و کاربردی کارت ویزیت

 


گالری کیف و کفش , گالری کفش , کارت ویزیت گالری کیف و کفش , کارت ویزیت فروشگاه کفش , کارت ویزیت گالری کفش , کارت ویزیت لایه باز , کارت ویزیت گالری کفش , کارت ویزیت کفش فروشی , فروشگاه کفش , کفش فروشی , گالری کفش , کفش , طرح لایه باز کارت ویزیت کفش فروشی , کارت ویزیت psd , کارت ویزیت ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325