طرح لایه باز کارت ویزیت کتاب فروشی psd

شناسه مطلب : 421356
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :7 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/31
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

کارت ویزیت کتاب فروشی

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در شغل کتاب فروشی می تواند تاثیر قابل توجهی در رشد و توسعه این کسب و کار داشته باشد. با تبلیغات موثر، کتاب فروشی می تواند به مخاطبان خود دسترسی پیدا کند و با ارائه محتوای مناسب و خدمات با کیفیت، رضایت مخاطبان را به دست آورد.

تبلیغات در شغل کتاب فروشی می تواند به دو صورت آنلاین و آفلاین انجام شود. با توجه به اینکه بیشتر کاربران امروزه از اینترنت برای خرید و خریداری کتاب استفاده می کنند، تبلیغات آنلاین می تواند بسیار مؤثر باشد. با ایجاد یک سایت وب برای فروشگاه کتاب، می توان به مخاطبان خود دسترسی پیدا کرد و از طریق تبلیغات اینترنتی از آنها حمایت کرد. تبلیغات اینترنتی می تواند شامل تبلیغات در گوگل و سایر موتورهای جستجو، تبلیغات در شبکه های اجتماعی و تبلیغات با ایمیل باشد.

تبلیغات آفلاین نیز می تواند در کتاب فروشی بسیار مؤثر باشد. از جمله روش های تبلیغاتی آفلاین می توان به چاپ بروشورها، تبلیغات رادیویی، تبلیغات تلویزیونی و تبلیغات در روزنامه ها و مجلات اشاره کرد.

علاوه بر تبلیغات، چاپ کارت ویزیت نیز در شغل کتاب فروشی می تواند تاثیر بسزایی داشته باشد. با چاپ کارت ویزیت با طرحی جذاب و خلاقانه، کتاب فروشی می تواند به مخاطبان خود احساس حرفه ای و جدیت بدهد و در نتیجه، اعتمادمخاطبان خود را به دست آورد. با داشتن کارت ویزیت با طرحی مناسب و جذاب، مشتریان احساس می کنند که با یک کسب و کار حرفه ای در ارتباط هستند و این باعث می شود که احتمال خرید مجدد از کتاب فروشی افزایش یابد. همچنین، با داشتن کارت ویزیت در اختیار مخاطبان خود، می توانند از ارتباط برقرار شده با مخاطبان خود استفاده کنند و با تبلیغات بیشتر، فروش خود را افزایش دهند.

چاپ کارت ویزیت در کتاب فروشی، همچنین می تواند به صورت یک ابزار باشد که باعث می شود که مشتریان جدید به فروشگاه کتاب شما مراجعه کنند. با داشتن کارت ویزیت، می توانید در مسیرهای عمومی، مانند بیرون فروشگاه، مراکز خرید و دیگر مکان ها، کارت ویزیت خود را توزیع کنید و به این صورت، مشتریان جدیدی را به فروشگاه خود جذب کنید.

 

  1. زمینه کرم: زمینه کارت ویزیت با رنگ کرم، امکان ایجاد یک حس صمیمیت و دوستانه با مخاطبان را فراهم می‌کند. این رنگ نرم و آرامش‌بخش، به تبلیغات شما کمک می‌کند تا به صورت دلنشین و دوستانه در نظر بگیرند.

  2. لیبل‌های کاربردی: در طرح کارت ویزیت، می‌توانید از لیبل‌های کاربردی استفاده کنید. به عنوان مثال، اضافه کردن نشانی، شماره تلفن و وبسایت فروشگاه، می‌تواند به مخاطبان شما کمک کند تا اطلاعات بیشتری درباره شما بدست آورند.

  3. شیپ‌های کاربردی: به جای استفاده از تصاویر عادی، می‌توانید از شیپ‌های کاربردی استفاده کنید. برای مثال، اگر شما یک فروشگاه کتاب دارید، می‌توانید از تصویر کتاب، قلم، یا کتابخانه استفاده کنید تا مخاطبان بیشتری به شما جذب شوند.

  4. انتخاب فونت مناسب: انتخاب فونت‌های مناسب می‌تواند تأثیر بسیاری در جذب مخاطبان شما داشته باشد. انتخاب فونتی که با شخصیت شما و فروشگاهتان همخوانی دارد، می‌تواند به شما کمک کند تا به مخاطبان خود پیام دلخواه خود را به خوبی منتقل کنید.

  5. استفاده از پارامترهای لایه باز: با استفاده از پارامترهای لایه باز، می‌توانید طرح کارت ویزیت خود را به راحتی و بدون نیاز مشکلات تنظیم مجدد آن، به روز رسانی طرح‌ها و یا اعمال تغییرات ساده انجام دهید. با دسترسی به پارامترهای لایه باز، شما می‌توانید هر بخش از طرح کارت ویزیت خود را به صورت جداگانه و به طور دقیق ویرایش کنید. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا با تغییر فونت، رنگ، و یا محتوای طرح، نسخه‌های مختلفی از کارت ویزیت خود را ایجاد کنید و در صورت نیاز آن‌ها را چاپ کنید.

طرح کارت ویزیت لایه باز فروشگاه کتاب توسط تیم پارس گرافیک جهت تبلیغات و بازاریابی فروش کتاب و ترویج کتاب خوانی طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح کارت ویزیت فروشگاه کتاب

طرح کارت ویزیت فروشگاه کتاب شامل: بکگراند کرم ،وکتور ،  لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح ، می توانید علاوه بر چاپ کارت ویزیت(به صورت افقی و دورو)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی گسترده تر استفاده نمایید. طرح بدون تغییر سایز مناسب چاپ کارت ویزیت لمینت و با تغییر جزئی سایز مناسب چاپ کارت ویزیت کتان، کارت ویزیت برجسته، کارت ویزیت براق و سایر کارت ویزیت ها می باشد.

کارت ویزیت فروشگاه کتاب، کارت ویزیت کتاب فروشی، کارت ویزیت کتابخانه، طرح کارت ویزیت لایه باز کتاب فروشی، لیبل، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی کارت ویزیت فروشگاه کتاب

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               7 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کارت ویزیت فروشگاه کتاب
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم در طرح کارت ویزیت
  • استفاده از لیبل ها و شیپ های بسیار زیبا
  • طراحی ساده و کاربردی کارت ویزیت
  • استفاده از نام تجاری به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج توضیحات در سمت دیگر کارت ویزیت

 


فروشگاه کتاب , کتاب فروشی , گالری کتاب , وکتور کتاب , کتاب سرا , کتاب سرا , کتاب , کارت ویزیت فروشگاه کتاب , کتاب های درسی و غیر درسی , مرکز فروش کتاب , کارت ویزیت لایه باز فروشگاه کتاب , تبلیغات فروشگاه کتاب , کارت ویزیت کتاب فروشی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325