طرح لایه باز کارت ویزیت پرده فروشی

شناسه مطلب : 441050
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : بنفش
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :8 مگابایت
مد رنگی : CMYK
تاریخ انتشار : 1402/12/02
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
مژگان شیرمحمدزاده
طراح : مژگان شیرمحمدزاده

طرح کارت ویزیت پرده سرا

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت می‌تواند تأثیر قابل توجهی در رونق و موفقیت یک کسب و کار پرده فروشی داشته باشد. این ابزارها به صورت موثری می‌توانند به افزایش شناخت مردم از محصولات و خدمات شما کمک کنند. اولین چیزی که تبلیغات و کارت ویزیت برای شما انجام می‌دهند، ایجاد آگاهی در مورد وجود کسب و کار شما است. با استفاده از کارت ویزیت، می‌توانید اطلاعات شماره تماس و آدرس فروشگاه خود را به مشتریان ارائه دهید تا به راحتی با شما تماس بگیرند یا به فروشگاه شما مراجعه کنند.

ثانیاً، تبلیغات و کارت ویزیت می‌توانند به شما کمک کنند تا بازار خود را گسترش دهید. با چاپ کارت ویزیت و توزیع آن به مشتریان، می‌توانید اطلاعات شما را به طور مستقیم به دست مخاطبان جدید برسانید و آن‌ها را به فروشگاه خود جلب کنید. همچنین، تبلیغات در رسانه‌های مختلف مانند رادیو، تلویزیون، یا اینترنت نیز می‌تواند به افزایش شناخت برند شما و جذب مشتریان جدید کمک کند.

سومین و مهمترین تأثیر تبلیغات و کارت ویزیت در افزایش فروش است. با استفاده از تبلیغات درست و موثر و چاپ کارت ویزیت با طراحی جذاب، می‌توانید به مشتریان خود اعتماد بیشتری القا کنید و آن‌ها را به خرید از فروشگاه خود تشویق کنید. همچنین، ارائه تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه در کارت ویزیت می‌تواند مشتریان را به خرید ترغیب کرده و فروش را افزایش دهد. به طور کلی، تبلیغات و چاپ کارت ویزیت می‌توانند به شما کمک کنند تا برند خود را بهتر معرفی کرده و فروش خود را افزایش دهید.

  1. انتخاب زمینه و عکس مرتبط: از یک زمینه بنفش جذاب و جذاب برای کارت ویزیت استفاده کنید تا بازدید کننده را به خود جلب کنید. عکس با کیفیت و واقعی از پرده‌هایی که در فروشگاه شما موجود هستند را در قسمت مرکزی یا بالای کارت ویزیت قرار دهید.

  2. استفاده از لوگو و برندینگ: لوگو و نام برند شما را در بالای یا پایین کارت ویزیت قرار دهید تا شناخت برند را افزایش دهید. این اطلاعات باید به طور آشکار و قابل خواندن باشند.

  3. اطلاعات تماس و آدرس: اطلاعات تماس و آدرس فروشگاه شما را در پایین کارت ویزیت یا در یک گوشه آن قرار دهید تا مشتریان به راحتی بتوانند با شما تماس بگیرند یا به فروشگاه شما مراجعه کنند.

  4. متن تبلیغاتی: متن تبلیغاتی باید مختصر و مفید باشد، از جمله ارائه ویژگی‌های برتر پرده‌هایی که شما فروش می‌دهید، تخفیف‌ها یا پیشنهادهای ویژه. اطمینان حاصل کنید که متن به زبان ساده و قابل فهم برای مخاطبان نوشته شده است.

  5. لایه باز و قابل ویرایش بودن: اطمینان حاصل کنید که همه عناصر کارت ویزیت، از جمله متن، تصاویر و فونت‌ها، در لایه‌های جداگانه قرار گرفته‌اند و قابلیت ویرایش آن‌ها را فراهم کنید تا در صورت نیاز، تغییراتی در طرح اعمال شود.

طراحی یک کارت ویزیت با لایه باز، به شما اجازه می‌دهد تا طرح خود را با دقت بیشتری ارتقا دهید و از طریق آن به موثرترین شکل ممکن با مشتریان ارتباط برقرار کنید.

 کارت ویزیت پرده فروشی، توسط طراحان ایران طرح جهت بازاریابی فروشگاه ها و یا تبلیغات در سطح شهر توسط کاسبان این شغل طراحی و در دسترس کابران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر به کار رفته در کارت ویزیت پرده فروشی

طرح کارت ویزیت پرده فروشی شامل: بکگراند بنفش ، عکس باکیفیت پرده ، پرده،لیبل و شیپ های زیبا و کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر این فروشگاه ها استفاده نمایید.

کارت ویزیت پرده فروشی، طرح لایه باز پرده سرا، طرح کارت ویزیت پرده فروشی، فروشگاه پرده، بکگراند بنفش، عکس باکیفیت پرده، پرده، لیبل، شیپ های زیبا و کاربردی

 

مشخصات فنی کارت ویزیت پرده فروشی

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                بنفش

سایز:                               8 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کارت ویزیت پرده فروشی
  • همنشینی مناسب رنگ بنفش با طرح کارت ویزیت
  • استفاده از نام تجاری به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج توضیحات در سمت دیگر کارت ویزیت
  • طراحی ساده و کاربردی کارت ویزیت پرده فروشی
  • طراحی کارت ویزیت، با استفاده از شیپ های کاربردی و رنگ های مناسب و عکس باکیفیت پرده مرتبط با شغل پرده سرا

پرده فروشی , کارت ویزیت پرده فروشی , دانلود psd کارت ویزیت پرده فروشی , پرده فروشی , کارت ویزیت گالری پرده , طرح های لایه باز , دانلود کارت ویزیت پرده سرا , فروش پرده , کارت ویزیت , کارت ویزیت فروشگاه پرده , کارت ویزیت لایه باز , پرده سرا , کارت ویزیت ایرانی , نصب پرده , پرده , طرح کارت ویزیت پرده فروشی , پرده , پرده سرا , طرح لایه باز , کارت ویزیت پرده سرا ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325