طرح لایه باز کارت ویزیت نجاری

شناسه مطلب : 428449
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قهوه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :15 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/05/22
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
مژگان شیرمحمدزاده
طراح : مژگان شیرمحمدزاده

طرح کارت ویزیت نجاری

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در شغل نجاری دارای اهمیت بسیاری است و می‌تواند به شکل قابل‌توجهی به رشد و موفقیت کسب‌وکار نجاری کمک کند.

  1. جلب مشتریان جدید: تبلیغات مناسب می‌تواند نجاران را قادر به جذب مشتریان جدید کند. انتخاب رسانه‌های مناسب مانند رادیو، تلویزیون، روزنامه‌ها و به‌ویژه فضای آنلاین می‌تواند به نجاران کمک کند تا به گروهی گسترده‌تر از مخاطبان خود دسترسی داشته باشند و تخصص و خدمات خود را به آن‌ها معرفی کنند.

  2. ساخت هویت برند: چاپ کارت ویزیت‌های حرفه‌ای با طراحی مناسب می‌تواند هویت برند نجاری را تقویت کند. چاپ اطلاعات تماس، لوگو، نام کسب‌وکار و خدمات ارائه‌شده بر روی کارت ویزیت، اعتماد و حرفه‌ای بودن نجار را به مشتریان ارائه می‌دهد.

  3. ارتباط مستمر با مشتریان: کارت ویزیت‌های چاپ شده می‌توانند به عنوان ابزاری برای ایجاد و حفظ ارتباط با مشتریان در طول زمان عمل کنند. با ارسال کارت ویزیت به مشتریان جدید و همچنین دوره‌های تخفیف و ویژه‌ترین خدمات به آن‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود و این موضوع به نجاران کمک می‌کند که بازخوردها و نیازهای مشتریان را درک کرده و خدمات خود را تطبیق دهند.

به طور کلی، ترکیب تبلیغات موثر و چاپ کارت ویزیت در شغل نجاری می‌تواند به افزایش دسترسی به مشتریان جدید، ارتقاء هویت برند و ارتباط مستمر با مشتریان کمک کند و به رشد و پیشرفت کسب‌وکار نجاری کمک نماید.

طراحی لایه باز کارت ویزیت نجاری با زمینه قهوه‌ای و عکس نجار می‌تواند جذابیت و حرفه‌ایت کسب‌وکار نجاری شما را افزایش دهد و هویت منحصربه‌فردی به آن ببخشد.

  1. رنگ قهوه‌ای و ارتباط با چوب: انتخاب رنگ قهوه‌ای به‌عنوان زمینه کارت ویزیت، به طور مستقیم به ارتباط با ماده اصلی کار نجاری یعنی چوب اشاره دارد. این رنگ گرم و طبیعی، بازتاب‌دهنده‌ی صمیمیت، اعتماد و تخصص نجاران است.

  2. عکس نجار و تخصص: اضافه کردن عکسی از یک نجار در کارت ویزیت، ارتباط مشتریان با فردی واقعی که در پشت تخصص نجاری‌شان است، را ایجاد می‌کند. این امر به مشتریان اطمینان می‌دهد که با یک فرد واقعی و حرفه‌ای در ارتباط هستند.

  3. شناخت کار نجاری: با استفاده از لایه باز، می‌توانید جزئیات دقیقی از کار نجاری را در کارت ویزیت نمایش دهید. از جمله تصاویر ابزارهای نجاری، محصولات نهایی و فرآیند کار می‌تواند به مشتریان نشان دهد که شما به چه نوع کارهای نجاری می‌پردازید.

  4. اطلاعات تماس و اهمیت ارتباط: در کنار عکس و طرح‌بندی قهوه‌ای، اطلاعات تماس با کارت ویزیت دیده می‌شود. این اطلاعات به مشتریان امکان تماس و ارتباط با شما را می‌دهد و نشان‌دهنده‌ی اهمیت ارتباط با مشتریان است.

  5. هویت بصری منحصربه‌فرد: طراحی لایه باز با زمینه قهوه‌ای و عکس نجار به شما امکان می‌دهد تا یک هویت بصری منحصربه‌فرد و قابل تشخیص برای کسب‌وکار نجاری خود ایجاد کنید. این امر به شما کمک می‌کند تا بازخوردها را جلب کنید و در ذهن مشتریان خود به‌عنوان یک نجار حرفه‌ای و با تجربه جا بیافتید.

با استفاده از طراحی لایه باز کارت ویزیت با زمینه قهوه‌ای و عکس نجار، می‌توانید یک اثر بصری قدرتمند و مهیج ایجاد کرده و هویت برند خود را به نمایش بگذارید که باعث تشخیص آسان کسب‌وکار نجاری شما توسط مشتریان می‌شود.

کارت ویزیت نجاری ،جهت تبلیغات دسته از مشاغل توسط تیم ایران طرح طراحی شده است.

 

عناصر به کار رفته در طرح لایه باز کارت ویزیت چوب بری

طرح کارت ویزیت کابینت سازی و نجاری شامل: عکس با کیفیت ابزار آلات نجاری و نجار ،لیبل و شیپ های کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو )، چاپ تراکت و بنر ، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازرایابی گسترده تر استفاده نمایید. طرح کارت ویزیت بدون تغییر سایز مناسب طرح کارت ویزیت لمینت و با تغییر جزئی سایز کارت ویزیت مناسب چاپ کارت ویزیت کتان، کارت ویزیت کتان و سایر کارت ویزیت ها می باشد.

 

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت لایه باز کارگاه نجاری

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قهوه ای

سایز:                               15 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز کارت ویزیت نجاری
  • همنشینی مناسب رنگ قهوه ای با طرح کارت ویزیت نجاری
  • طراحی کارت ویزیت، با استفاده از لیبل و شیپ های کاربردی
  • استفاده مناسب از عکس باکیفیت ابزار آلات نجاری و نجار
  • استفاده از عنوان به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج توضیحات در سمت دیگر کارت ویزیت
  • طراحی ساده و کاربردی کارت ویزیت نجاری

کارت ویزیت نجاری , کارت ویزیت کارگاه چوب , کارت ویزیت کارگاه سازه های mdf , کارت ویزیت کارگاه چوب و mdf , کارت ویزیت لایه باز کارگاه صنایع چوبی , کارت ویزیت چوب بری , طرح لایه باز کارت ویزیت کارگاه نجاری , تبلیغات فروش صنایع چوب , کارت ویزیت psd کابینت سازی , کارگاه چوب , کارت ویزیت لایه باز کارگاه نجاری , طرح لایه باز کارت ویزیت چوب بری , کارت ویزیت psd کارگاه نجاری , دکوراسیون داخلی , طرح کارت ویزیت کارگاه صنایع چوب , صنایع چوب , کارت ویزیت کارگاه نجاری , طرح psd کارگاه نجاری , طرح کارت ویزیت چوب بری , کارت ویزیت کابینت سازی , طرح کارت ویزیت کارگاه نجاری , دانلود کارت ویزیت کابینت سازی , کارت ویزیت لایه باز کارگاه چوب , طرح کارت ویزیت لایه باز نجاری , نجاری , چوب بری , کارت ویزیت کارگاه نجاری , کارت ویزیت فروش کابینت , طرح لایه باز کارگاه نجاری ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325