طرح لایه باز کارت ویزیت میوه فروشی psd

شناسه مطلب : 420409
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :3 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/20
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
محدثه ایزانلو
طراح : محدثه ایزانلو

طرح کارت ویزیت میوه فروشی

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در شغل میوه فروشی، به عنوان یک شغل خدماتی، می‌تواند تاثیرات مهمی روی فروش و بازاریابی محصول داشته باشد. این تاثیرات شامل افزایش شناخت مشتریان، ایجاد اعتماد و افزایش بازاریابی برای شغل میوه فروشی می‌باشد.

یکی از اصلی ترین تاثیرات کارت ویزیت در شغل میوه فروشی، افزایش شناخت مشتریان است. با چاپ کارت ویزیت با طراحی جذاب و حرفه‌ای، مشتریان می‌توانند با نگاه به آن، به راحتی به یاد شغل فروشنده و محصولات او بیایند. همچنین، کارت ویزیت می‌تواند به عنوان یک وسیله ارتباطی موثر میان مشتریان و فروشندگان عمل کند.

تاثیر دیگر چاپ کارت ویزیت در شغل میوه فروشی، ایجاد اعتماد مشتریان نسبت به شغل فروشنده است. طراحی حرفه‌ای و با کیفیت کارت ویزیت می‌تواند تاثیر مستقیم در تصور مشتری از اعتبار و ارزش شغل فروشنده داشته باشد. با این کار، مشتریان به دلیل داشتن اعتماد بیشتر، می‌توانند به خوبی با شغل فروشنده همکاری کنند و از محصولات او خریداری کنند.

همچنین، چاپ کارت ویزیت می‌تواند به عنوان یک ابزار بازاریابی برای شغل میوه فروشی عمل کند.

طراحی کارت ویزیتی که به آسانی بازشود و لایه های آن قابل ویرایش باشد، برای میوه فروشی ها کاربرد زیادی دارد. در این کارت ویزیت، زمینه‌ی سبز به عنوان نمادی از تازگی و صحت به کار رفته است و تصاویر وکتوری از میوه ها در کارت ویزیت قرار گرفته است.

طراحی کارت ویزیت با زمینه سبز برای میوه فروشی‌ها به دلیل اینکه اولین انطباق رنگ با موضوع فروش، برای مشتری بسیار مهم است. به عنوان مثال، رنگ سبز به عنوان رنگ طبیعت و نماد صحت و تازگی می تواند به مشتریان شما اطمینان دهد که محصولات شما تازه و سالم هستند.

به علاوه، استفاده از تصاویر و وکتورهای میوه ها در کارت ویزیت، علاوه بر جلب توجه مخاطب، نمایانگر نوع محصولات شما نیز است. در واقع این کارت ویزیت می تواند به عنوان یک معرف مناسب و منحصر به فرد برای میوه فروشی شما عمل کند.

به طور کلی، طراحی کارت ویزیت با زمینه سبز و وکتورهای میوه، امکان ایجاد یک ارتباط موثر و جذاب با مخاطبان شما را بهبود می بخشد. همچنین، به عنوان یکی از ابزارهای تبلیغاتی، می تواند به شما کمک کند تا نام و برند خود را در بازار محصولات میوه فروشی پر رقابت به راحتی بیشتر پرسود کنید.

طرح لایه باز کارت ویزیت میوه فروشی، جهت بازاریابی و تبلیغات این دسته از شرکت ها توسط تیم طراحان ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در کارت ویزیت سوپر میوه

طرح کارت ویزیت میوه سرا  شامل:وکتور طالبی و هنداونه ، وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو)، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید. طرح بدون تغییر سایز مناسب چاپ کارت ویزیت لمینت و با تغییر جزئی سایز، مناسب چاپ کارت ویزیت کتان، کارت ویزیت براق، کارت ویزیت برجسته و سایر کارت ویزیت ها می باشد.

 

 

مشخصات فنی طرح لایه باز کارت ویزیت هایپر میوه

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز

سایز:                               3 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز کارت ویزیت میوه سرا
  • همنشینی مناسب رنگ سبز با طرح کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده از عکس با کیفیت  هنداونه و طالبی در طرح کارت ویزیت میوه فروشی
  • طراحی ساده و کاربردی کارت ویزیت 
  • استفاده از نام تجاری شرکت به عنوان برند در یک طرف کارت ویزیت و توضیحات و اطلاعات تماس در سمت دیگر کارت ویزیت

میوه , کارت ویزیت فروشگاه میوه , میوه فروشی , طرح کارت ویزیت میوه فروشی , کارت ویزیت لایه باز میوه سرا , کارت ویزیت , کارت ویزیت سوپر میوه کارت ویزیت میوه سرا , سوپر میوه , هایپر میوه , کارت ویزیت سوپر میوه , طرح کارت ویزیت فروشگاه میوه , کارت ویزیت میوه فروشی , کارت ویزیت لایه باز ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325