طرح لایه باز کارت ویزیت موبایل فروشی

شناسه مطلب : 438029
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : بنفش صورتی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :5 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/10/05
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح کارت ویزیت موبایل فروشی

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در صنعت موبایل فروشی نقش بسیار حیاتی در تعامل با مشتریان، افزایش شناخت برند و افزایش فروش دارند. تبلیغات در این صنعت از وسایل گوناگونی مثل رسانه‌های اجتماعی، تلویزیون، وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های موبایل استفاده می‌کند تا به مشتریان پیشنهادات ویژه، تخفیفات، و محصولات جدید را معرفی کند. این اقدامات باعث افزایش آگاهی مشتریان از محصولات و خدمات موبایل فروشی می‌شود و تأثیر مستقیمی در تصمیم خرید آنها دارد.

همچنین، چاپ کارت ویزیت در این صنعت نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند. این کارت‌ها، به عنوان یک ابزار ارتباطی شخصی، اطلاعات تماس دقیق و لوگوی یکتا را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. از طریق این کارت‌ها، مشتریان می‌توانند به سرعت با موبایل فروشی تماس بگیرند و اطلاعات بیشتری در مورد تخفیفات یا محصولات و خدمات جدید دریافت کنند.

در نهایت، ترکیب موفق تبلیغات و چاپ کارت ویزیت می‌تواند به تقویت شناخت برند، جلب مشتریان جدید، و تشویق مشتریان فعلی به بازدید از موبایل فروشی کمک کند. این اقدامات در کنار ارائه محصولات با کیفیت و خدمات متمایز، به توسعه و رشد پایدار موبایل فروشی کمک می‌کنند و ارتقاء تجربه خرید مشتریان را تضمین می‌کنند.


طراحی لایه باز کارت ویزیت موبایل فروشی با زمینه صورتی و عکس موبایل یک فرصت مناسب برای جلب توجه مشتریان و ایجاد تصویری جذاب از فروشگاه است. زمینه صورتی، به عنوان یک رنگ جوان و شاداب، احساس انرژی و اشتیاق را در مشتریان ترغیب به بازدید از موبایل فروشی می‌کند. این رنگ می‌تواند باعث ایجاد حس زنده‌ای از فضا و محصولات باشد.

افزودن عکس واقعی و زیبای یک موبایل به کارت ویزیت، تأثیر مستقیمی بر تصویر برند دارد. این تصویر نه تنها محصولات فروشگاه را به نمایش می‌گذارد بلکه به مشتریان اطمینان می‌دهد که موبایل فروشی با آخرین مدل‌ها و فناوری‌ها آشنا است. از این عکس می‌توان برای تبلیغات آخرین پیشنهادات و تخفیفات نیز استفاده کرد.

اطلاعات تماس به وضوح در کارت ویزیت نشان داده شود تا مشتریان بتوانند به راحتی با موبایل فروشگاه تماس بگیرند. همچنین، لوگو و شعار فروشگاه نیز در جلوه قرار بگیرند تا هویت برند را تقویت کرده و در ذهن مشتریان جا بگذارند.

فضای خالی در کارت ویزیت را می‌توان برای قرار دادن اطلاعات اضافی مانند ساعات کار، آدرس فروشگاه یا آخرین تخفیفات به کار برد. این اطلاعات می‌توانند به تقویت ارتباط با مشتریان و ترغیب به بازدید از فروشگاه کمک کنند.

با توجه به ترکیب منحصر به فرد این المان‌ها، کارت ویزیت می‌تواند به‌عنوان یک نماینده زیبا و مؤثر از موبایل فروشی عمل کرده و جذب مشتریان جدید را تسهیل نماید. این اقدامات به توسعه و تقویت هویت برند کمک کرده و تجربه خرید مثبتی را برای مشتریان ایجاد می‌کنند.

طرح کارت ویزیت موبایل فروشی، جهت بازاریابی و تبلیغات این دسته از فروشگاه ها توسط تیم طراحان ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح کارت ویزیت فروشگاه موبایل و لوازم جانبی

طرح کارت ویزیت فروشگاه موبایل شامل: عکس با کیفیت گوشی موبایل ، وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو)، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید. طرح بدون تغییر سایز مناسب چاپ کارت ویزیت لمینت و با تغییر جزئی سایز، مناسب چاپ کارت ویزیت کتان، کارت ویزیت براق، کارت ویزیت برجسته و سایر کارت ویزیت ها می باشد.

 

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت گالری موبایل

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                بنفش

سایز:                               5 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کارت ویزیت لایه باز فروشگاه موبایل
  • همنشینی مناسب رنگ بنفش با طرح کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت با استفاده از تصویر موبایل
  • استفاده از عکس باکیفیت موبایل در طرح کارت ویزیت گالری موبایل
  • طراحی ساده و کاربردی کارت ویزیت 
  • استفاده از نام تجاری شرکت به عنوان برند در یک طرف کارت ویزیت و توضیحات و اطلاعات تماس در سمت دیگر کارت ویزیت

 


کارت ویزیت فروشگاه گوشی همراه , موبایل , گوشی همراه , کارت ویزیت لایه باز موبایل فروشی , کارت ویزیت فروشگاه موبایل , کارت ویزیت موبایل , طرح کارت ویزیت فروشگاه موبایل , گوشی موبایل , دانلود فایلpsd کارت ویزیت , گالری موبایل , کارت ویزیت گالری موبایل , طرح کارت ویزیت فروشگاه موبایل , موبایل فروشی , تعمیرات گوشی , کارت ویزیت موبایل فروشی , تلفن همراه ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325