طرح لایه باز کارت ویزیت فلافلی

شناسه مطلب : 445754
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :5 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/03/23
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید تراکت فلافل فروشی

کارت ویزیت لایه باز فلافلی

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در شغل فست فود نقش بسیار مهمی در جلب توجه مشتریان و افزایش فروش دارند. این صنعت معمولاً با رقابت فراوان روبه‌رو است و از این رو، استفاده از تبلیغات مناسب می‌تواند به فست فود شما کمک کند تا در میان رقبا برجسته‌تر و قابل توجه‌تر باشد. تبلیغات می‌توانند از طریق رسانه‌های مختلف مانند رادیو، تلویزیون، اینترنت، رسانه‌های اجتماعی و نشریات محلی انجام شوند، که هرکدام از این روش‌ها می‌توانند به جلب مخاطبان متفاوتی کمک کنند و به ترویج فست فود شما کمک کنند.

چاپ کارت ویزیت نیز به عنوان یک وسیله ارتباطی حیاتی در این صنعت عمل می‌کند. کارت ویزیت با طراحی جذاب و حرفه‌ای می‌تواند هویت و برند فست فود شما را به مشتریان نشان دهد و اعتماد آنها را به شما و محصولاتتان افزایش دهد. این کارت‌ها به عنوان یک اولین تماس با مشتریان جدید عمل می‌کنند و می‌توانند راهی برای برقراری ارتباط مستقیم با آنها باشند. همچنین، با ارائه کارت ویزیت به مشتریان، فرصتی برای ایجاد یک ارتباط فردی و افزایش اعتماد بین شما و مشتری فراهم می‌شود.

با استفاده هوشمندانه از تبلیغات و چاپ کارت ویزیت، می‌توانید به شناخت بیشتری از مشتریان خود برسید و ارتباطات بیشتری با آنها برقرار کنید. این ابزارها می‌توانند به شما کمک کنند تا مشتریان جدید جذب کنید، مشتریان قدیمی را حفظ کنید و به فست فودتان رونق بیشتری ببخشید، در عین حال با ارائه اطلاعاتی جذاب و مفید در مورد منو، تخفیفات و خدمات فست فود، مشتریان را به طرز مؤثری به خرید از شما تشویق می‌کنید.

طرح کارت ویزیت فلافلی جهت استفاده کاسبان این دسته از مشاغل توسط طراحان ایران طرح طراحی، و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح کارت ویزیت لایه باز فلافلی

طرح کارت ویزیت فست فود شامل: عکس باکیفیت فلافل ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ کارت ویزیت(به صورت افقی و دورو)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله نصب روی بیلبورد، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید. طرح بدون تغییر سایز مناسب چاپ کارت ویزیت لمینت و با تغییر جزئی سایز مناسب چاپ کارت ویزیت براق، کارت ویزیت کتان و کارت ویزیت مات و دیگر کارت ویزیت ها نیز می باشد.

 

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت فلافلی

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز

سایز:                               5 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کارت ویزیت لایه باز فست فود
  • همنشینی مناسب رنگ سبز در طرح کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت با استفاده از عکس باکیفیت فلافل
  • استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی در طراحی کارت ویزیت
  • استفاده از نام تجاری به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج توضیحات در سمت دیگر کارت ویزیت

کارت ویزیت فست فود , کارت ویزیت فلافلی , طرح کارت ویزیت فست فود , کارت ویزیت فست فود , فست فود , طرح کارت ویزیت فلافلی , طرح لایه باز کارت ویزیت فست فود , فلافلی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325