طرح لایه باز کارت ویزیت فست فود

شناسه مطلب : 419261
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :4 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/13
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
محدثه ایزانلو
طراح : محدثه ایزانلو

طرح کارت ویزیت پیتزایی و فست فودی

بلیغات و چاپ کارت ویزیت در شغل فست فود می‌تواند به شکل قابل توجهی تاثیرگذار باشد. این شیوه از تبلیغات، فست فود را قابل تشخیص و آشنا تر برای مخاطبین خود می‌کند و در کسب و کار آنها کمک می‌کند. در زیر به برخی از تاثیرات این شیوه تبلیغاتی در شغل فست فود اشاره شده است.

  1. جذب مشتریان جدید: چاپ کارت ویزیت برای فست فود، می‌تواند کمک کند تا مشتریان جدیدی را جذب کند. این کارت، اطلاعات شرکت را شامل می‌شود و مخاطبین جدید را به فست فود جذب می‌کند.

  2. تبدیل مشتریان به مشتریان دائم: چاپ کارت ویزیت برای مشتریان قبلی، می‌تواند کمک کند تا آنها را به مشتریان دائم تبدیل کند. این کارت، به آنها اطلاعات شرکت را نشان می‌دهد و احتمالاً آنها را برای سفارش دوباره به فست فود جذب می‌کند.

  3. تقویت برند: چاپ کارت ویزیت با لوگو و نام شرکت، می‌تواند در تقویت برند فست فود بسیار مؤثر باشد. این کارت، مخاطبین را با نام و لوگوی شرکت آشنا می‌کند و باعث تقویت شناخت برند و اعتماد به آن می‌شود.

  4. تبلیغات هدفمند: چاپ کارت ویزیت می‌تواند به عنوان یک شیوه ارتباطی دوطرفه به شمار بیاید که به شرکت کمک می‌کند تا با مشتریان خود در ارتباط باشد.

    در این طرح که برای کارت ویزیت فست فود با زمینه کرم و عکس همبرگر استفاده می‌شود، به منظور جلب توجه مشتریان، از چندین عنصر طراحی جذاب و مؤثر استفاده شده است که به شرح زیر است:

    1. زمینه کرم: زمینه کرم به عنوان پس‌زمینه این کارت ویزیت، احساس آرامش و صمیمیت را برای مخاطبین فراهم می‌کند و در عین حال از زیبایی و شیک بودن طرح نیز پشتیبانی می‌کند.

    2. عکس همبرگر: عکس همبرگر به عنوان یکی از مهم‌ترین اجزای طرح، محصول اصلی رستوران را به نمایش می‌گذارد و به مشتریان انگیزه می‌دهد تا به رستوران سر بزنند.

    3. نام و لوگوی رستوران: نام و لوگوی رستوران در بخش بالای کارت ویزیت قرار دارد و به مخاطبین اجازه می‌دهد که با نام و شناخت رستوران آشنا شوند و در آینده به راحتی به آن سر بزنند.

    4. شماره تماس و آدرس: شماره تماس و آدرس رستوران در بخش پایین کارت ویزیت قرار دارد و به مخاطبین اجازه می‌دهد که با راحتی تماس بگیرند و یا به رستوران مراجعه کنند.

    5. توضیحات کوتاه: در بخش متن کوتاه کارت ویزیت، توضیحی کوتاه از خدمات و محصولات رستوران قرار داده می‌شود که به مخاطبین کمک می‌کند تا بیشتر با رستوران آشنا شوند.

طرح کارت ویزیت پیتزا و فست فود جهت استفاده کاسبان اسن دسته از مشاغل توسط طراحان پارس گرافیک طراحی، و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح کارت ویزیت پیتزا فروشی

طرح کارت ویزیت فست فود شامل: عکس با کیفیت همبرگر ،  لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله نصب روی بیلبورد، استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید. طرح بدون تغییر سایز مناسب چاپ کارت ویزیت لمینت و با تغییر جزئی سایز مناسب چاپ کارت ویزیت براق، کارت ویزیت کتان و کارت ویزیت مات و دیگر کارت ویزیت ها نیز می باشد.

 

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت پیتزا فروشی

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               4 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کارت ویزیت لایه باز فست فود
  • همنشینی مناسب رنگ کرم در طرح کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت با استفاده ازعکس باکیفیت با کیفیت همبرگر
  • استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی در طراحی کارت ویزیت
  • استفاده از نام تجاری به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج توضیحات در سمت دیگر کارت ویزیت

کارت ویزیت ساندویچی و فست فودی , طرح لایه باز کارت ویزیت پیتزا فروشی , پیتزا فروشی , کارت ویزیت فست فود , طرح لایه باز کارت ویزیت فست فودی , پیتزا , طرح لایه باز کارت ویزیت فست فود , فست فود , کارت ویزیت پیتزا فروشی , کارت ویزیت فست فودی , کارت ویزیت فست فود , طرح کارت ویزیت فست فود ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325