طرح لایه باز کارت ویزیت فروشگاه کیف

شناسه مطلب : 417079
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :68 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/01/27
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
زهرا رمضان زاده
طراح : زهرا رمضان زاده

کارت ویزیت فروشگاه کیف

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت از روش‌های مهمی هستند که می‌توانند تاثیر بسزایی در توسعه کسب و کار کیف فروشی داشته باشند. این روش‌ها می‌توانند به صورت مستقیم و غیرمستقیم بر فروش کیف‌های شما تاثیر بگذارند. در زیر به برخی از تاثیرات این روش‌ها بر شغل کیف فروشی اشاره می‌کنیم:

  1. افزایش آگاهی مشتریان: با چاپ کارت ویزیت و توزیع آن در محل‌های مختلف، مشتریان بیشتری با نام و محصولات کیف فروشی آشنا خواهند شد. همچنین با توزیع تراکت‌هایی حاوی اطلاعات کامل درباره کیف‌های شما، مشتریان به راحتی می‌توانند با محصولات شما آشنا شوند و اطلاعات کافی در اختیار داشته باشند.

  2. افزایش اعتماد مشتریان: با چاپ کارت ویزیت و تحویل دادن آن به مشتریان، اعتماد مشتریان به کیف فروشی شما افزایش می‌یابد. همچنین با توزیع تراکت‌هایی با طراحی مناسب و ارائه اطلاعات دقیق، مشتریان می‌توانند با کیفیت محصولات شما آشنا شوند و به راحتی به تصمیم گیری درباره خرید کیف بپردازند.

  3. افزایش فروش: با افزایش آگاهی و اعتماد مشتریان، فروش کیف‌های شما نیز افزایش خواهد یافت. با تبلیغات مناسب و استفاده از روش‌های مختلف تبلیغاتی، شما می‌توانید به صورت موثرتری به مشتریان خود نزدیک شوید و فروش خود را افزایش دهید.

    کارت ویزیت، به عنوان یک ابزار با اهمیت در ارتباط با مشتریان، در شناخت برند و ایجاد اعتماد بین مشتریان و کسب و کار بسیار مهم است. برای طراحی کارت ویزیت فروشگاه کیف، می توان از زمینه کرمی استفاده کرد تا به مشتریان احساس دوستانه و دلنشینی بدهد و در عین حال، نشان دهد که کیفیت محصولات با کیفیت بالاست.

    همچنین، اضافه کردن عکس با کیفیت کیف زنانه به کارت ویزیت، مشتریان را ترغیب می کند که به فروشگاه شما سر بزنند. علاوه بر این، نام و لوگوی فروشگاه باید با وضوح در کارت ویزیت نشان داده شود تا مشتریان به راحتی بتوانند شناسایی و یادآوری نام فروشگاه شما را داشته باشند.

    به علاوه، کارت ویزیت فروشگاه کیف، می تواند شامل اطلاعات تماس، آدرس فروشگاه و ساعات کار باشد. این اطلاعات، به مشتریان کمک می کند تا با راحتی به فروشگاه شما دسترسی پیدا کنند و با خدماتی که ارائه می دهید آشنا شوند. با استفاده از این اطلاعات، مشتریان به راحتی با شما تماس بگیرند و نیازهای خود را با شما مطرح کنند.

    در کل، کارت ویزیت فروشگاه کیف با طراحی مناسب و شامل اطلاعات کامل، می تواند به مشتریان کمک کند تا با شما آشنا شوند و به فروشگاه شما سر بزنند. این به شما کمک می کند تا روابط خود را با مشتریان تقویت کنید و فروشگاه خود را بهتر شناسایی کنید.

طرح کارت ویزیت کیف فروشی، جهت بازاریابی و تبلیغات این فروشگاه ها توسط پارس گرافیک طراحی و در اختیار کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر استفاده شده در طرح کارت ویزیت فروشگاه کیف

طرح کارت ویزیت کفش فروشی شامل:عکس با کیفیت کیف ،  لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کارت ویزیت(به صورت افقی و دورو)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت کیف فروشی

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم

سایز:                               68 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات کارت ویزیت لایه باز فروشگاه کیف
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم با طرح کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت با استفاده از لیبل ها و شیپ های شیک
  • استفاده مناسب از عکس باکیفیت کیف در طرح کارت ویزیت فروشگاه کیف
  • طراحی شیک و کاربردی کارت ویزیت
  • استفاده از نام تجاری به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج توضیحات در سمت دیگر کارت ویزیت
  •  

 


کارت ویزیت , گالری کفش , گالری کیف و کفش , کارت ویزیت فروشگاه کفش , فروشگاه کفش , کارت ویزیت گالری کفش , کارت ویزیت psd , گالری کفش , کفش فروشی , کارت ویزیت گالری کفش , کارت ویزیت لایه باز , کفش , کارت ویزیت کفش فروشی , کارت ویزیت گالری کیف و کفش ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325