طرح لایه باز کارت ویزیت فروشگاه پیچ و مهره

شناسه مطلب : 445751
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قرمز مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :26 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/03/23
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید بنر لایه باز فروشگاه پیچ و مهره
مژگان شیرمحمدزاده
طراح : مژگان شیرمحمدزاده

کارت ویزیت لایه باز فروشگاه پیچ و مهره

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در شغل فروشگاه پیچ و مهره نقش بسیار مهمی در جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیمی دارند. این صنعت معمولاً با بازاری پر رقابت روبه‌رو است، بنابراین استفاده از تبلیغات مناسب می‌تواند به فروشگاه شما کمک کند تا در میان رقبا برجسته‌تر و قابل توجه‌تر باشد. تبلیغات می‌توانند از طریق رسانه‌های مختلف مانند رادیو، تلویزیون، اینترنت و نشریات محلی انجام شوند، که هرکدام از این روش‌ها می‌توانند جامعه‌های مختلف را به شما معرفی کنند و مشتریان بیشتری را به فروشگاهتان جذب کنند.

چاپ کارت ویزیت نیز به عنوان یک وسیله ارتباطی حیاتی در این صنعت عمل می‌کند. چاپ کارت ویزیت با طراحی مناسب و اطلاعات دقیق، می‌تواند هویت و برند فروشگاه شما را به مشتریان نشان دهد و به آنها اعتماد بیشتری به شما و محصولاتتان بخشید. همچنین، این کارت‌ها به عنوان یک اولین تماس با مشتریان جدید عمل می‌کنند و می‌توانند راهی برای برقراری ارتباط مستقیم با آنها باشند. ارائه کارت ویزیت به مشتریان، فرصتی را برای ایجاد یک ارتباط فردی و افزایش اعتماد بین شما و مشتری فراهم می‌کند.

با استفاده هوشمندانه از تبلیغات و چاپ کارت ویزیت، می‌توانید برند فروشگاه خود را تبلیغ کرده و ارتباط موثرتری با مشتریان برقرار کنید. این ابزارها می‌توانند به شما کمک کنند تا مشتریان جدید جذب کنید، مشتریان قدیمی را حفظ کنید و به فروشگاهتان رونق بیشتری ببخشید.

کارت ویزیت پیچ و مهره، جهت بازاریابی و تبلیغات این دسته از فروشگاه ها توسط تیم طراحان ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح کارت ویزیت فروشگاه پیچ و مهره

طرح کارت ویزیت پیچ و مهره شامل: عکس با کیفیت پیچ، عکس با کیفیت، پیچ و مهره،لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

مشخصات فنی کارت ویزیت لایه باز فروشگاه پیچ و مهره

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قرمز

سایز:                               26 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کارت ویزیت فروشگاه پیچ و مهره
  • همنشینی مناسب رنگ قرمز با طرح کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی 
  • استفاده از عکس با کیفیت پیچ و مهره که مناسب با کارت ویزیت لایه باز فروشگاه پیچ و مهره می باشد.
  • طراحی شیک و کاربردی کارت ویزیت

کارت ویزیت ابزار آلات ساختمانی , کارت ویزیت فروشگاه پیچ و مهره , پیچ , واشر , کارت ویزیت ایرانی , کارت ویزیت فروشگاه ابزار یراق , پیچ و مهره فروشی , فروشگاه ابزار یراق , ابزار فروشی , ابزار آلات ساختمانی , دانلود کارت ویزیت فروشگاه پیچ و مهره , کارت ویزیت , مهره , کارت ویزیت ابزار فروشی , کارت ویزیت لایه باز ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325