طرح لایه باز کارت ویزیت فروشگاه پیچ و مهره

شناسه مطلب : 445151
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : آبی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :10 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/03/08
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید بنر لایه باز فروشگاه پیچ و مهره
مژگان شیرمحمدزاده
طراح : مژگان شیرمحمدزاده

کارت ویزیت لایه باز فروشگاه پیچ و مهره

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در صنعت فروشگاه‌های پیچ و مهره می‌تواند تأثیرات بسیار مثبتی بر رونق کسب و کار داشته باشد. این ابزارها به صاحبان فروشگاه‌های پیچ و مهره امکان می‌دهند تا برند خود را معرفی کرده و ارتباط مؤثری با مشتریان برقرار کنند. در زیر به تأثیرات تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در این صنعت پرداخته خواهد شد.

اولین تأثیر مهم این ابزارها در ایجاد شناخت برند است. با استفاده از تبلیغات و چاپ کارت ویزیت، صاحبان فروشگاه‌های پیچ و مهره می‌توانند برند خود را به مخاطبان معرفی کرده و شناخت آن‌ها از خدمات و محصولات خود را افزایش دهند. این امر می‌تواند به ایجاد تصویر مثبتی از برند در ذهنیت مشتریان کمک کند و باعث افزایش اعتماد و وفاداری آن‌ها به برند شود.

ثانیاً، تبلیغات و چاپ کارت ویزیت می‌تواند به بازاریابی محصولات و خدمات فروشگاه‌های پیچ و مهره کمک کند. با ارسال اطلاعات مفید و جذاب در کارت ویزیت، مشتریان می‌توانند اطلاعات بیشتری درباره محصولات و خدمات این فروشگاه‌ها دریافت کنند و از این طریق به خرید و استفاده از این محصولات ترغیب شوند. این ابزارها می‌توانند به بهبود فروش و افزایش درآمد فروشگاه‌های پیچ و مهره کمک کنند.

سومین تأثیر مهم این ابزارها در افزایش شناخت مشتریان از خدمات و محصولات فروشگاه‌های پیچ و مهره است. اطلاعاتی که از طریق تبلیغات و کارت ویزیت به مشتریان ارسال می‌شود، می‌تواند به آگاهی بیشتر از امکانات و تخصص‌های موجود در این فروشگاه‌ها کمک کند و باعث افزایش تقاضا برای خدمات و محصولات پیچ و مهره شود. این ابزارها می‌توانند به ایجاد بازار مناسب و رقابتی برای فروشگاه‌های این حوزه کمک کنند و در نتیجه، به رونق این صنعت کمک کنند.

کارت ویزیت پیچ و مهره، جهت بازاریابی و تبلیغات این دسته از فروشگاه ها توسط تیم طراحان ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح کارت ویزیت فروشگاه پیچ و مهره

طرح کارت ویزیت پیچ و مهره شامل: عکس با کیفیت پیچ، عکس با کیفیت، پیچ و مهره،لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

مشخصات فنی کارت ویزیت لایه باز فروشگاه پیچ و مهره

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                آبی

سایز:                               10 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کارت ویزیت فروشگاه پیچ و مهره
  • همنشینی مناسب رنگ آبی با طرح کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی 
  • استفاده از عکس با کیفیت پیچ و مهره که مناسب با کارت ویزیت لایه باز فروشگاه پیچ و مهره می باشد.
  • طراحی شیک و کاربردی کارت ویزیت

پیچ و مهره فروشی , کارت ویزیت ایرانی , کارت ویزیت فروشگاه ابزار یراق , دانلود کارت ویزیت فروشگاه پیچ و مهره , مهره , کارت ویزیت لایه باز , کارت ویزیت , واشر , ابزار فروشی , پیچ , کارت ویزیت ابزار آلات ساختمانی , کارت ویزیت فروشگاه پیچ و مهره , فروشگاه ابزار یراق , ابزار آلات ساختمانی , کارت ویزیت ابزار فروشی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325