طرح لایه باز کارت ویزیت فروشگاه لوازم تحریر

شناسه مطلب : 428149
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
پسوند :psd
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : زرد سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :2 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/05/18
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
محدثه ایزانلو
طراح : محدثه ایزانلو

طرح کارت ویزیت لوازم تحریر

تبلیغات به عنوان یک ابزار اساسی در رشد و توسعه هر کسب و کاری، نقش بسیار مهمی در افزایش فروش و شناخته شدن برند دارد. در صورت فروشگاه‌های لوازم تحریر نیز، تبلیغات باعث ایجاد افتتاحیه برای فروشگاه و اطلاع‌رسانی به مخاطبان پتانسیل می‌شود. انواع تبلیغات مانند تبلیغات رادیویی، تلویزیونی، اینترنتی، اعلانات در محل‌های عمومی و شبکه‌های اجتماعی می‌تواند باعث جذب مشتریان جدید و تقویت ارتباط با مشتریان قدیمی شود. به عنوان مثال، تبلیغات جذاب و خلاقانه می‌تواند از انگیزه مشتریان برای بازدید از فروشگاه و خرید لوازم تحریر افزایش دهد.

در این میان، چاپ کارت ویزیت نیز به عنوان یک ابزار مهم در تبلیغات محسوب می‌شود. کارت ویزیت حاوی اطلاعات تماس فروشگاه، نشانی، لوگو و توضیحات مختصری از محصولات و خدمات ارائه شده می‌باشد. ارائه کارت ویزیت به مشتریان و همچنین توزیع آن در مکان‌های عمومی، نقش اساسی در ایجاد شناخته شدگی برند دارد. مشتریان به راحتی می‌توانند با مراجعه به کارت ویزیت، اطلاعات مورد نیاز را درباره فروشگاه به دست آورده و در صورت نیاز به خرید یا مشاوره، با فروشگاه تماس بگیرند. از این رو، چاپ کارت ویزیت باعث ایجاد اعتماد و حفظ ارتباط با مشتریان و همچنین جذب مشتریان جدید می‌شود.

به این ترتیب، ترکیب تبلیغات مناسب با چاپ کارت ویزیت باعث افزایش شناخته شدگی فروشگاه لوازم تحریر، جلب مشتریان جدید و افزایش فروش خواهد شد. تبلیغات جذاب و خلاقانه به همراه ارائه اطلاعات دقیق در کارت ویزیت می‌توانند تأثیر قابل توجهی در رشد و موفقیت این شغل داشته باشند.

طرح کارت ویزیت فروشگاه لوازم تحریر، توسط تیم ایران طرح جهت تبلیغات و بازاریابی این دسته از فروشگاه ها طراحی شده است.

 

عناصر استفاده شده در طرح کارت ویزیت فروشگاه لوازم تحریر

طرح کارت ویزیت لوازم تحریر شامل: بکگراند زرد و سفید ، وکتور لوازم تحریر،وکتور لوازم تحریر و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ به صورت فانتزی طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح ، می توانید علاوه بر چاپ کارت ویزیت(به صورت افقی و دورو)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات گسترده تر استفاده نمایید.

کارت ویزیت نوشت افزار، طرح کارت ویزیت لوازم تحریر، لوازم تحریری، کارت ویزیت نوشت افزار، فروشگاه نوشت افزار،  لیبل، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت لوازم تحریری

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                زرد ، سفید

سایز:                               2 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کارت ویزیت لایه باز فروشگاه نوشت افزار
  • هم نشینی مناسب رنگ زرد و سفید با طرح کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت با استفاده از لیبل ها و شیپ های شیک
  • استفاده از نام تجاری به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و استفاده از توضیحات در سمت دیگر کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت با استفاده از وکتور لوازم تحریر
  • طراحی شیک و فانتزی کارت ویزیت

نوشت افزار , طرح لایه باز لوازم تحریری , کارت ویزیت لوازم التحریر , کارت ویزیت لوازم تحریر , کارت ویزیت psd لوازم تحریر , کارت ویزیت ایرانی , طرح لایه باز فروشگاه لوازم تحریر , کارت ویزیت نوشت افزار , کارت ویزیت گالری لوازم هنری , طرح لایه باز فروشگاه نوشت افزار , کارت ویزیت psd نوشت افزار , کارت ویزیت فروش لوازم نقاشی , لوازم تحریری , کارت ویزیت ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325