طرح لایه باز کارت ویزیت فروشگاه لوازم الکترونیکی

شناسه مطلب : 431625
ابعاد :21 در 29.7 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سفید
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :2 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/06/27
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح کارت ویزیت لوازم الکترونیکی

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در صنعت فروشگاه لوازم الکتریکی تأثیرات مهمی دارند و می‌توانند به رشد و موفقیت این شغل کمک کنند. 

  1. شناخته‌شدگی و ایجاد اعتماد: چاپ کارت ویزیت با طراحی حرفه‌ای و اطلاعات دقیق مربوط به فروشگاه لوازم الکتریکی، به شناخته‌شدگی و ایجاد اعتماد مشتریان کمک می‌کند. این کارت‌ها معمولاً حاوی نام و آدرس فروشگاه، شماره تماس، و وب‌سایت می‌باشند، که اطلاعاتی مهم برای مشتریان هستند و به آنها اعتماد به فروشگاه را می‌دهند.

  2. جلب مشتریان محلی: تبلیغات محلی با استفاده از کارت ویزیت می‌توانند مشتریان محلی را به فروشگاه جذب کنند. این کارت‌ها معمولاً در مناطق اطراف فروشگاه توزیع می‌شوند و به مردم این اطمینان را می‌دهند که یک منبع قابل اعتماد برای خرید لوازم الکتریکی در نزدیکی آنها وجود دارد.

  3. تبلیغات مستقیم: کارت ویزیت به عنوان یک ابزار تبلیغات مستقیم می‌تواند به جلب مشتریان جدید و افزایش فروش کمک کند. درج تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه بر روی کارت ویزیت می‌تواند مشتریان را ترغیب به بازدید از فروشگاه کند و آنها را به خرید محصولات لوازم الکتریکی تشویق کند.

به طور کلی، تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در فروشگاه لوازم الکتریکی تأثیرات بسیار مثبتی دارند. این ابزارها به فروشگاه‌ها کمک می‌کنند تا شناخته‌شدگی برند خود را افزایش دهند، مشتریان جدید را جذب کنند، و بازار خود را توسعه دهند. همچنین، تبلیغات منظم و مداوم با استفاده از کارت ویزیت به افزایش شناخته‌شدگی فروشگاه کمک می‌کنند و مشتریان را به تکرار و بازگشت به فروشگاه ترغیب می‌کنند، که در نهایت به رشد و موفقیت کسب و کار منجر می‌شود.

کارت ویزیت تعمیرات لوازم الکترونیکی ،جهت تبلیغات این دسته از فروشگاه ها توسط تیم ایران طرح طراحی شده است.

 

عناصر به کار رفته در کارت ویزیت لوازم الکترونیکی

طرح کارت ویزیت الکتریکی و برق ساختمان شامل: وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو )، چاپ تراکت و بنر ، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازرایابی گسترده تر استفاده نمایید. طرح کارت ویزیت بدون تغییر سایز مناسب طرح کارت ویزیت لمینت و با تغییر جزئی سایز کارت ویزیت مناسب چاپ کارت ویزیت کتان، کارت ویزیت کتان و سایر کارت ویزیت ها می باشد.



مشخصات فنی طرح کارت ویزیت لایه باز لوازم الکترونیکی

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سفید

سایز:                               2 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز کارت ویزیت لوازم الکترونیکی
  • همنشینی مناسب رنگ سفید با طرح لوازم الکترونیکی
  • طراحی کارت ویزیت، با استفاده از لیبل و شیپ های کاربردی 
  • طراحی کارت ویزیت با استفاده از وکتورمرتبط
  • استفاده از عنوان به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج توضیحات در سمت دیگر کارت ویزیت
  • طراحی ساده و کاربردی کارت ویزیت لوازم الکترونیکی

کارت ویزیت فروشگاه لوازم الکترونیک , فروشگاه لوازم الکتریکی , الکترونیکی , کارت ویزیت لایه باز , کارت ویزیت فروشگاه لوازم الکتریکی , برق و صنعت , لوازم الکتریکی , سیمکش ساختمان , کارت ویزیت سیم کشی ساختمان , فروشگاه لوازم برقی , کارت ویزیت خدمات الکتریکی , برق , کارت ویزیت کالای برق , کارت ویزیت برق و صنعت ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325