طرح لایه باز کارت ویزیت فروشگاه عطر و ادکلن

شناسه مطلب : 418749
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : بنفش
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :49 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/10
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

کارت ویزیت فروشگاه عطر

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در شغل عطر فروشی می‌تواند تاثیرات مثبتی در روند کسب و کار داشته باشد. در زمینه عطر فروشی، مشتریان به دنبال رایحه‌های منحصر به فرد و متمایز هستند و این موضوع باعث شده تا ارائه خدمات حرفه‌ای و چاپ کارت ویزیت با کیفیت، به ترویج کسب و کار کمک شایانی کند. در ادامه به توضیح تاثیر تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در شغل عطر فروشی پرداخته‌ایم.

  1. جذب مشتری: با چاپ کارت ویزیت حرفه‌ای و زیبا، مشتریان جدید را به راحتی جذب می‌کنید. کارت ویزیت با طراحی زیبا و منحصر به فرد، عطرفروشی را به صورت حرفه‌ای معرفی می‌کند و تضمین می‌کند که این کسب و کار جدی است.

  2. تبلیغات ویژه: چاپ کارت ویزیت، فرصتی است برای ارسال تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه به مشتریان. ارسال این پیشنهادها، مشتریان را به خرید از فروشگاه شما تشویق می‌کند و باعث می‌شود که مشتریان قبلی نیز دوباره به فروشگاه شما مراجعه کنند.

  3. سازماندهی اطلاعات: کارت ویزیت به عنوان یک ابزار سازماندهی شده برای اطلاعات، کمک می‌کند تا مشتریان به راحتی اطلاعات فروشگاه و محصولات را دریافت کنند. اطلاعات همچنین شامل آدرس، شماره تلفن، ساعت کار و محصولات فروشگاه است.

    طراحی کارت ویزیت مناسب، یکی از ابزارهایی است که به کسب و کار عطر فروشی کمک می‌کند تا به طور موثرتر با مشتریان و همکاران خود ارتباط برقرار کند. با توجه به این که عطر فروشی‌ها ممکن است با رقابت شدیدی در بازار مواجه شوند، طرح کارت ویزیت مناسب، می‌تواند به شناخت برند و جذب مشتریان جدید کمک کند.

    تاثیر تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در شغل عطر فروشی می‌تواند به طور قابل توجهی بر فروش این محصولات تاثیر بگذارد. با توجه به این که خریداران عطر، بیشتر به دنبال رایحه‌ای منحصر به فرد هستند، در نتیجه تبلیغات و کارت ویزیت با طرح مناسب می‌تواند به شناسایی برند و محصولات عطر فروشی‌ها در ذهن مشتریان کمک کند.

    یکی از مزایای کارت ویزیت با طرح مناسب برای عطر فروشی‌ها، جذب مشتریان جدید است. با توزیع کارت ویزیت‌هایی با طرح مناسب به مشتریان جدید و همکاران صنعت عطر، می‌توان برای جذب مشتریان جدید اقدام کرد. همچنین، کارت ویزیت ممکن است به مشتریان با فروش محصولات جدید در دسته بندی های مختلف عطر و ادکلن کمک کند.

    طرح کارت ویزیت با زمینه بنفش و عکس عطر می‌تواند به جذب مشتریان و همچنین به شناسایی برند و محصولات عطر فروشی‌ها کمک کند. طراحی با زمینه بنفش و عکس عطر، شناسایی برند و محصولات آن را به خوبی نشان می‌دهد و در ذهن مشتریان نگاه جدیدی ایجاد میکند.

طرح کارت ویزیت لایه باز فروشگاه عطر جهت تبلیغات و بازاریابی این فروشگاه ها توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است.

 

عناصر استفاده شده درطرح کارت ویزیت فروشگاه عطر و ادکلن

طرح کارت ویزیت فروشگاه عطر و ادکلن شامل: تصویر شیشه عطر، وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت فروشگاه عطر و ادکلن

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                بنفش

سایز:                               49 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کارت ویزیت گالری عطر و ادکلن
  • هم نشینی مناسب رنگ بنفش با طرح کارت ویزیت
  • طراحی فانتزی و استفاده از رنگ های ملایم که مناسب طرح کارت ویزیت عطر فروشی می باشد.
  • استفاده از نام تجاری به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج اطلاعات در سمت دیگر کارت ویزیت
  • استفاده مناسب از عکس باکیفیت شیشه عطر و ادکلن در طرح کارت ویزیت فروشگاه عطر

 

 


کارت ویزیت گالری عطر , کارت ویزیت psd , کارت ویزیت عطر فروشی , عطر و ادکلن , طرح های لایه باز , کارت ویزیت عطر و ادکلن , کارت ویزیت فروشگاه عطر و ادکلن , عطر فروشی , کارت ویزیت عطر , کارت ویزیت ایرانی , کارت ویزیت لایه باز , عطر , عطر و ادکلن , فروشگاه عطر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325