طرح لایه باز کارت ویزیت فروشگاه خرازی

شناسه مطلب : 440940
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : صورتی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :15 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/11/30
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
فاطمه مهنانی
طراح : فاطمه مهنانی

طرح کارت ویزیت لایه بازخرازی

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در صنعت خرازی و فروشگاه لوازم خیاطی می‌تواند به عنوان ابزارهایی بسیار مؤثر در جذب مشتریان و افزایش فروش عمل کنند. اولاً، تبلیغات مناسب می‌تواند به افزایش آگاهی مشتریان از وجود فروشگاه یا خدمات شما کمک کند. از طریق ابزارهای تبلیغاتی مانند تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی، تبلیغات در محل محلی، و گسترش دهنده‌های دیجیتال، می‌توانید به مخاطبان محلی و آنلاین خود اطلاعاتی در مورد فروشگاه یا خدمات خود ارائه دهید و آن‌ها را به بازدید از فروشگاه یا استفاده از خدمات شما تشویق کنید.

ثانیاً، چاپ کارت ویزیت با طراحی حرفه‌ای و جذاب می‌تواند به ایجاد اولین انطباق و ارتباط موثر با مشتریان کمک کند. یک کارت ویزیت با طراحی منحصر به فرد و حاوی اطلاعات کامل درباره فروشگاه یا خدمات شما، به مشتریان انطباقی قوی با برند و محصولات شما ارائه می‌دهد و احساس اطمینان و اعتماد را در آن‌ها تقویت می‌کند.

سوماً، ارتقاء ارتباط با مشتریان از طریق کارت ویزیت می‌تواند به افزایش فرصت‌های فروش و ایجاد ارتباط برقرار با مشتریان کمک کند. با ارائه کارت ویزیت حاوی اطلاعات تماس و اطلاعات مربوط به فروشگاه یا خدمات شما، مشتریان به راحتی می‌توانند با شما تماس بگیرند و محصولات یا خدمات مورد نیاز خود را سفارش دهند، که این امر به افزایش فرصت‌های فروش و افزایش درآمد شما کمک می‌کند.

طراحی یک کارت ویزیت لایه باز برای فروشگاه لوازم خیاطی و خرازی با زمینه صورتی و عکس نخ و قرقره می‌تواند به عنوان یک ابزار موثر در تبلیغات و جذب مشتریان عمل کند. زمینه صورتی با رنگ‌های زنده و دلنشینی که دارد، احساس زیبایی و زنانگی را به مشتریان القا می‌کند و توجه آن‌ها را به کارت ویزیت جلب می‌کند.

استفاده از عکس نخ و قرقره در کارت ویزیت می‌تواند به نمایش محصولات اصلی شما، یعنی لوازم خیاطی و خرازی، کمک کند. انتخاب عکسی با کیفیت و جذاب از نخ و قرقره، مشتریان را به خرید و تجربه محصولات شما ترغیب می‌کند و ارتباط نزدیک‌تری با برند شما برقرار می‌کند.

طراحی یک کارت ویزیت لایه باز امکان ویرایش آسان و سفارشی‌سازی آن را بر اساس نیازهای فروشگاه لوازم خیاطی و خرازی فراهم می‌کند. با استفاده از این طرح، می‌توانید متن، تصاویر و اطلاعات تماس را به دلخواه خود ویرایش کنید و کارت ویزیت‌های شخصی‌سازی شده را برای تبلیغات و ارتباط با مشتریان خود استفاده کنید.

توزیع کارت ویزیت‌های با طراحی منحصر به فرد و جذاب در محل‌های مناسب مانند فروشگاه، رویدادهای محلی و نمایشگاه‌ها، می‌تواند به افزایش دسترسی مشتریان به اطلاعات فروشگاه شما کمک کند. این کارت‌ها به عنوان یک ابزار تبلیغاتی موثر می‌توانند به ارتقاء شناخت برند و جذب توجه مشتریان و افزایش فروش شما کمک کنند.

کارت ویزیت خرازی،جهت تبلیغات این دسته از فروشگاه ها توسط تیم ایران طرح طراحی شده است.

 

عناصر به کار رفته در کارت ویزیت لایه باز خرازی

طرح کارت ویزیت خرازی شامل:  تصویر لوازم خیاطی ، نخ ، قرقره ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو )، چاپ تراکت و بنر ، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازرایابی گسترده تر استفاده نمایید. طرح کارت ویزیت بدون تغییر سایز مناسب طرح کارت ویزیت لمینت و با تغییر جزئی سایز کارت ویزیت مناسب چاپ کارت ویزیت کتان، کارت ویزیت کتان و سایر کارت ویزیت ها می باشد.

 

 

طرح کارت ویزیت لوازم خیاطی , کارت ویزیت فروشگاه خرازی ,  فروشگاه لوازم خرازی ,دانلود کارت ویزیت خرازی , تراکت فروشگاه خرازی , کارت ویزیت , کارت ویزیت psd , کارت ویزیت لایه باز لوازم خیاطی , کارت ویزیت خیاطی,طرح کارت ویزیت خیاطی,کارت ویزیت خرازی,کارت ویزیت psd لوازم خیاطی,کارت ویزیت فانتزی ،طرح کارت ویزیت خرازی، کارت ویزیت لایه باز ، کارت ویزیت مشاغل، عکس با کیفیت مدل ایرانی، عکس با کیفیت کاموا، کارت ویزیت خرازی ، کارت ویزیت لایه باز خرازی ، طرح کارت ویزیت خرازی ، لیبل، شیپ های کاربردی

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت لایه باز خرازی

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 صورتی

سایز:                                15 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز کارت ویزیت خرازی
  •  همنشینی مناسب رنگ صورتی با طرح کارت ویزیت فروشگاه خرازی
  • طراحی کارت ویزیت، با استفاده از لیبل و شیپ های کاربردی 
  • استفاده از عنوان به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج توضیحات در سمت دیگر کارت ویزیت
  • طراحی ساده و کاربردی کارت ویزیت خرازی

 

 

 


دانلود کارت ویزیت خرازی , کارت ویزیت psd لوازم خیاطی , طرح کارت ویزیت لوازم خیاطی , کارت ویزیت psd , کارت ویزیت , خرازی , فروشگاه خرازی , فروشگاه لوازم خرازی , کارت ویزیت خرازی , کارت ویزیت فروشگاه خرازی , کارت ویزیت فانتزی , کارت ویزیت لایه باز لوازم خیاطی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325