طرح لایه باز کارت ویزیت فروشگاه خرازی

شناسه مطلب : 438122
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : بنفش نارنجی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :54 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/10/06
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

طرح کارت ویزیت لایه بازخرازی

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در صنعت خرازی، تأثیرات قابل توجهی در بهبود شناخت برند، افزایش معتبری مشتریان، و ترویج خدمات دارند. این ابزارها به خرازان این امکان را می‌دهند تا به صورت موثرتری بازار خود را تبلیغ کنند و مشتریان جدید را به خدمات و محصولات خود جذب کنند. با تبلیغات در رسانه‌های مختلف مانند روزنامه، تلویزیون، و اینترنت، خرازان می‌توانند به گسترش دسترسی به بازار و افزایش فروش خود بپردازند.

چاپ کارت ویزیت نیز یک ابزار ارتباطی قدرتمند برای خرازان است. کارت ویزیت با تصاویری حرفه‌ای و طراحی زیبا، اولین ارتباط بین خراز و مشتریان را برقرار می‌کند. این کارت‌ها می‌توانند حاوی اطلاعات تماس، آدرس، و حتی نمونه‌هایی از کارهای انجام شده توسط خراز باشند. این ابزار ارتباطی نقش مهمی در افزایش اعتماد مشتریان به خدمات فراهم شده توسط خرازان ایفا می‌کند.

تاثیر تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در خرازی، بهبود و تقویت شناخت مشتریان از تخصص و توانمندی‌های خرازان را به همراه دارد. با ایجاد یک شناخت قوی در بازار، خرازان می‌توانند نسبت به رقبای خود برتری حاصل کنند و در نتیجه، مشتریان جدیدی جلب کنند. این استراتژی‌ها نه تنها به بهبود فروش و درآمد خرازان کمک می‌کنند بلکه ایجاد یک هویت قوی برند را نیز ترویج می‌دهند.

1. ترکیب رنگی جذاب و جلوه زیبا: طراحی لایه باز کارت ویزیت خرازی با زمینه نارنجی و بنفش ابتدا به نظر یک ترکیب شاد و زنده می‌آید. رنگ نارنجی با احساس گرما و فعالیت شناخته شده است، در حالی که بنفش به همراه آن جلوه زیبا و رمانتیکی به طراحی می‌بخشد. این ترکیبات بصری مشتریان را به سمت کارت ویزیت جلب می‌کنند و این کارت را در ذهن آن‌ها ثبت می‌کنند.

2. تصویر نخ و سوزن به عنوان نماد تخصص و حرفه: افزودن تصویر نخ و سوزن به عنوان نمادهای مرتبط با خرازی، جلب توجه و شناخت برند را ترویج می‌دهد. این تصویرها نشان‌دهنده دقت، حرفه‌ای بودن، و تخصص خراز در زمینه کار خود هستند. به‌ویژه در یک کارت ویزیت، این نمادها معرفی بهتری از مهارت‌ها و توانمندی‌های خرازان به مخاطبان ارائه می‌دهند.

3. استفاده از لایه باز برای تنظیم آسان: طراحی لایه باز کارت ویزیت، امکان ویرایش آسان و تنظیم به‌سرعت را فراهم می‌کند. این امکان به خرازان این امکان را می‌دهد که به راحتی متن، تصاویر، و سایر المان‌ها را تغییر دهند و کارت ویزیت را با مطالب جدید و به‌روزتر به مشتریان ارائه دهند.

4. جلب توجه و ایجاد ارتباط بیشتر با مشتریان: تصاویر جذاب و رنگهای آراسته در کارت ویزیت باعث جلب توجه مشتریان می‌شود و این ارتباط میان خراز و مشتریان را تقویت می‌کند. طراحی جذاب این کارت، به مخاطبان انگیزه می‌دهد که از خدمات حرفه‌ای و ممتاز خراز استفاده کنند.

5. ایجاد شناخت قوی برند: با استفاده از ترکیب زیبا و نمادهای مرتبط، این کارت ویزیت به خرازان کمک می‌کند تا یک هویت قوی و متمایز در ذهن مشتریان ایجاد کنند. شناخت برند در زمان بسیار مهمی که مشتریان تصمیم به خرید می‌گیرند، و این کارت ویزیت می‌تواند به ایجاد یک شناخت قوی در بازار کمک کند.

کارت ویزیت خرازی،جهت تبلیغات این دسته از فروشگاه ها توسط تیم ایران طرح طراحی شده است.

 

عناصر به کار رفته در کارت ویزیت لایه باز خرازی

طرح کارت ویزیت خرازی شامل:  وکتور لوازم خیاطی ، نخ ، قرقره ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو )، چاپ تراکت و بنر ، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازرایابی گسترده تر استفاده نمایید. طرح کارت ویزیت بدون تغییر سایز مناسب طرح کارت ویزیت لمینت و با تغییر جزئی سایز کارت ویزیت مناسب چاپ کارت ویزیت کتان، کارت ویزیت کتان و سایر کارت ویزیت ها می باشد.

 

 

طرح کارت ویزیت لوازم خیاطی , کارت ویزیت فروشگاه خرازی ,  فروشگاه لوازم خرازی ,دانلود کارت ویزیت خرازی , تراکت فروشگاه خرازی , کارت ویزیت , کارت ویزیت psd , کارت ویزیت لایه باز لوازم خیاطی , کارت ویزیت خیاطی,طرح کارت ویزیت خیاطی,کارت ویزیت خرازی,کارت ویزیت psd لوازم خیاطی,کارت ویزیت فانتزی ،طرح کارت ویزیت خرازی، کارت ویزیت لایه باز ، کارت ویزیت مشاغل، عکس با کیفیت مدل ایرانی، عکس با کیفیت کاموا، کارت ویزیت خرازی ، کارت ویزیت لایه باز خرازی ، طرح کارت ویزیت خرازی ، لیبل، شیپ های کاربردی

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت لایه باز خرازی

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                 نارنجی

سایز:                                54 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز کارت ویزیت خرازی
  •  همنشینی مناسب رنگ نارنجی با طرح کارت ویزیت فروشگاه خرازی
  • طراحی کارت ویزیت، با استفاده از لیبل و شیپ های کاربردی 
  • استفاده از عنوان به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج توضیحات در سمت دیگر کارت ویزیت
  • طراحی ساده و کاربردی کارت ویزیت خرازی

 

 

 


کارت ویزیت , فروشگاه لوازم خرازی , کارت ویزیت فروشگاه خرازی , کارت ویزیت فانتزی , کارت ویزیت psd , طرح کارت ویزیت لوازم خیاطی , کارت ویزیت لایه باز لوازم خیاطی , کارت ویزیت psd لوازم خیاطی , دانلود کارت ویزیت خرازی , خرازی , کارت ویزیت خرازی , فروشگاه خرازی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325