طرح لایه باز کارت ویزیت عینک فروشی psd

شناسه مطلب : 417202
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : صورتی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :76 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/01/28
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
زهرا رمضان زاده
طراح : زهرا رمضان زاده

کارت ویزیت عینک فروشی

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت می‌تواند تاثیر زیادی در توسعه کسب و کار عینک فروشی داشته باشد. این کارت‌ها باعث می‌شوند که شما به صورت دائمی در ذهن مشتریان قرار بگیرید و به اندازه کافی حرفه‌ای به نظر بیایید. هر کسی که یک کارت ویزیت را در دست دارد، می‌تواند با شما در تماس باشد و به این ترتیب، شما می‌توانید بازدید کنندگان بیشتری را به فروشگاه خود جذب کنید.

همچنین، تبلیغات و چاپ کارت ویزیت، به شما امکان می‌دهد تا به صورت حرفه‌ای تری با مشتریان خود در ارتباط باشید و اطلاعات بیشتری درباره کسب و کار خود به آن‌ها ارائه دهید. با کمک این کارت‌ها، مشتریان می‌توانند به راحتی اطلاعات شما را به دیگران منتقل کنند و به این ترتیب، شما می‌توانید بیشترین بازدهی را از تبلیغات و چاپ کارت ویزیت خود به دست آورید.

علاوه بر این، تبلیغات و چاپ کارت ویزیت، می‌توانند به شما در جذب مشتریان جدید و افزایش فروش کمک کنند. هنگامی که شما یک کارت ویزیت را به یک مشتری جدید می‌دهید، او احتمالاً با اطلاعات شما راجع به کسب و کارتان آشنا نیست. با این حال، با داشتن یک کارت ویزیت با طراحی حرفه‌ای، این مشتری به آسانی می‌تواند با شما آشنا شود و در صورت تمایل، به فروشگاه شما مراجعه کند.

کارت ویزیت یکی از ابزارهای مهم تبلیغاتی در صنعت عینک فروشی است که می تواند نقش مهمی در افزایش شناخت برند و جذب مشتریان جدید ایفا کند. یک کارت ویزیت با طرح لایه باز مناسب با طرح بصری و هویت بصری برند عینک فروشی، می تواند تاثیر بسزایی در رشد کسب و کار داشته باشد. در ادامه توضیحاتی درباره طرح لایه باز کارت ویزیت عینک فروشی با زمینه صورتی و عکس عینک ارائه می شود.

  1. زمینه صورتی: رنگ صورتی به طور کلی به عنوان رنگ زنانه شناخته می شود و در زمینه کارت ویزیت عینک فروشی، می تواند جذابیت و زنانگی به طرح ببخشد. همچنین زمینه صورتی باعث ایجاد حس صمیمیت با مشتریان می شود و باعث می شود که مشتریان بیشتر به شما اعتماد کنند.

  2. عکس عینک: انتخاب عکس مناسب به عنوان بخشی از طرح لایه باز کارت ویزیت، اهمیت زیادی در جذب مشتریان دارد. انتخاب عکس با کیفیت و مرتبط با عینک های فروشی شما، می تواند بسیار مؤثر باشد. همچنین می توان با قرار دادن عکس عینک، به مشتریان اطمینان داد که شما دارای محصولات با کیفیت هستید و در جستجوی بهترین عینک برای آنها هستید.

  3. استفاده از لایه باز: طراحی کارت ویزیت با استفاده از لایه باز، به طراحان این امکان را می دهد که طرح بصری و هویت بصری برند عینک فروشی را به راحتی و با اصالت به کارت ویزیت اعمال کنند.

پارس گرافیک طرح کارت ویزیت گالری عینک را جهت تبلیغات و بازاریابی این فروشگاه ها، طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار داده است.

 

عناصر به کار رفته در کارت ویزیت فروشگاه عینک

طرح کارت ویزیت عینک فروشی شامل: تصویر باکیفیت عینک ، تصویر دوربری شده عینک ،لیبل های ساده و رنگی، شیپ ها و المانهای کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ به صورت بسیار زیبا و فانتزی طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

 

 

مشخصات فنی کارت ویزیت گالری عینک

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                صورتی

سایز:                               76 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات کارت ویزیت لایه باز گالری عینک
  • هم نشینی مناسب رنگهای بکار رفته در کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت با استفاده از لیبل و شیپ های کاربردی و عکس باکیفیت  و دوربری شده عینک
  • استفاده از نام تجاری به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج توضیحات در سمت دیگر کارت ویزیت
  • طراحی ساده و شیک طرح کارت ویزیت عینک فروشی 
  • طراحی ساده و کاربردی کارت ویزیت

 

 

 


کارت ویزیت لایه باز فروشگاه عینک , طرح کارت ویزیت عینک فروشی , گالری عینک , فروشگاه عینک , عینک طبی , عینک فروشی , عینک , کارت ویزیت عینک فروشی , کارت ویزیت گالری عینک , کارت ویزیت فروشگاه عینک , تبلیغات عینک فروشی , طرح کارت ویزیت گالری عینک , دانلود کارت ویزیت فروشگاه عینک ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325