طرح لایه باز کارت ویزیت عطر فروشی psd

شناسه مطلب : 418166
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قرمز مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :55 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/04
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

کارت ویزیت فروشگاه عطر

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت می‌توانند در شغل عطر فروشی تأثیر قابل توجهی داشته باشند. این روش‌ها می‌توانند به مشتریان پتانسیل کمک کنند تا با نام و شناسه شما آشنا شوند و در نتیجه، احتمال خرید از فروشگاه شما را افزایش دهند.

  1. جذب مشتریان جدید: کارت ویزیت با طراحی حرفه‌ای و چاپ با کیفیت می‌تواند برای شناسایی برند شما و جذب مشتریان جدید بسیار مفید باشد. طراحی کارت ویزیت به دقت و با استفاده از عناصری مانند لوگو، اطلاعات تماس و شعار فروشگاه، به مشتریان نشان می‌دهد که فروشگاه شما به مشتریان خود اهمیت می‌دهد.

  2. ارتقای اعتماد مشتری: طراحی کارت ویزیت با استفاده از رنگ‌های مناسب و طرح‌های خلاقانه می‌تواند به افزایش اعتماد مشتریان به شما و فروشگاه شما کمک کند. در حالی که چاپ کارت ویزیت با کیفیت، عنصری اساسی برای ارتقای تصویر برند شماست.

  3. افزایش فروش: تراکت‌ها می‌توانند از طریق تبلیغ ویژگی‌های محصولات، جذب مشتریان جدید و افزایش فروش کمک کنند. با استفاده از چاپ تراکت‌های جذاب و کیفیت بالا، مشتریان ممکن است بهتر با محصولات شما آشنا شوند و به خرید آنها ترغیب شوند.

    طرح لایه باز کارت ویزیت فروشگاه عطر فروشی با زمینه مشکی و قرمز و عکس شیشه عطر، می‌تواند بسیار جذاب و مؤثر برای جذب مشتریان باشد. در زیر توضیحاتی درباره این طرح لایه باز ارائه شده است:

    1. زمینه مشکی و قرمز: استفاده از زمینه مشکی و قرمز، برای کارت ویزیت فروشگاه عطر فروشی، بسیار جذاب و شیک به نظر می‌رسد. رنگ قرمز به عنوان رنگی که به توجه مشتریان جلب می‌کند و رنگ مشکی به عنوان رنگی که به اعتماد و امنیت مشتریان اشاره دارد، ترکیبی ایده آل برای کارت ویزیت فروشگاه عطر فروشی است.

    2. عکس شیشه عطر: عکس شیشه عطر، یکی از مؤثرترین عکس‌ها برای کارت ویزیت فروشگاه عطر فروشی است. این عکس، نشان دهنده محصولات عطری است که فروشگاه در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. همچنین، با نمایش شیشه عطر در کارت ویزیت، احساس مشتری از شیک و الگانت بهترین‌ حسی است که می‌توان در فروشگاه عطر فروشی به مشتریان منتقل کرد.

    3. اندازه مناسب: یکی دیگر از مزایای این طرح لایه باز، اندازه مناسب کارت ویزیت است. اندازه کارت ویزیت با ابعاد استاندارد، 9x5 سانتی‌متر است که به راحتی در جیب و کیف مشتری قرار می‌گیرد و این به معنای راحتی استفاده برای مشتریان است.

      1. انتخاب فونت: در این مرحله نیز بهتر است از فونت‌هایی استفاده شود که مناسب برای این حوزه کاری باشند و به شیوه‌ای شیک و خلاقانه طراحی شده باشند. همچنین، ترکیبی از دو یا سه فونت با سبک‌های مختلف نیز می‌تواند ظاهر کارت ویزیت را جذاب‌تر کند.

      2. طرح بندی: در نهایت، باید به طرح بندی کارت ویزیت توجه کرد. طرح بندی مناسب باعث می‌شود اطلاعات کارت ویزیت به خوبی خوانده شود و همچنین ظاهر کارت ویزیت جذاب و شیک باشد. در طرح بندی باید به فضای مناسب بین الملل و متن توجه کرد و فواصل مناسب را رعایت کرد. همچنین باید از رنگ‌هایی استفاده کرد که با رنگ زمینه سازگار باشند و ظاهر کلی کارت ویزیت را جذاب‌تر کنند.

      در کل، طراحی کارت ویزیت مهمترین عامل در جذب مشتریان برای هر کسب و کار است، بنابراین باید به طراحی حرفه‌ای و خلاقانه آن توجه کرد تا مشتریان بیشتری به شما مراجعه کنند و شما در بازار رقابتی موفق باشید.

طرح کارت ویزیت لایه باز فروشگاه عطر جهت تبلیغات و بازاریابی این فروشگاه ها توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است.

 

عناصر استفاده شده درطرح کارت ویزیت فروشگاه عطر و ادکلن

طرح کارت ویزیت فروشگاه عطر و ادکلن شامل: تصویر شیشه عطر، وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت فروشگاه عطر و ادکلن

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی ، قرمز

سایز:                               55 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کارت ویزیت گالری عطر و ادکلن
  • هم نشینی مناسب رنگ  مشکی و قرمز با طرح کارت ویزیت
  • طراحی فانتزی و استفاده از رنگ های ملایم که مناسب طرح کارت ویزیت عطر فروشی می باشد.
  • استفاده از نام تجاری به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج اطلاعات در سمت دیگر کارت ویزیت
  • استفاده مناسب از عکس باکیفیت شیشه عطر و ادکلن در طرح کارت ویزیت فروشگاه عطر

 

 


فروشگاه عطر , عطر فروشی , طرح های لایه باز , عطر و ادکلن , کارت ویزیت psd , کارت ویزیت فروشگاه عطر و ادکلن , کارت ویزیت گالری عطر , کارت ویزیت ایرانی , عطر , عطر و ادکلن , کارت ویزیت لایه باز , کارت ویزیت عطر فروشی , کارت ویزیت عطر و ادکلن , کارت ویزیت عطر ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325