طرح لایه باز کارت ویزیت عطر فروشی

شناسه مطلب : 419096
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : مشکی
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :4 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/12
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
محدثه ایزانلو
طراح : محدثه ایزانلو

کارت ویزیت فروشگاه عطر

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت به عنوان یک ابزار مهم در توسعه کسب و کار عطرفروشی بسیار موثر واقع می‌شود. در اینجا سه تأثیر مهم آنها بر شغل عطر فروشی بیان شده است:

  1. جذب مشتری: چاپ کارت ویزیت و تبلیغات متنوع، می‌توانند کمک کنند تا مشتریان جدید جذب شوند. با اینکه برخی ممکن است اولین بار عطر شما را بخرند، با ارائه اطلاعات مفید در کارت ویزیت، می‌توانید اعتماد مشتریان خود را جلب کرده و از طریق آنها مشتریان جدید بسیاری را به دست آورید.

  2. تعامل بیشتر با مشتری: با ارائه کارت ویزیت، مشتریان می‌توانند به سادگی با شما تماس بگیرند و به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد عطرهایی که فروش می‌کنید باشند. این ارتباط می‌تواند به رشد کسب و کار شما کمک کند و رابطه شما با مشتریانتان را بهبود بخشید.

  3. شناسایی برند: کارت ویزیت شما می‌تواند شناسایی برند شما را بهبود بخشید. با استفاده از لوگو، نام شرکت و اطلاعات تماس در کارت ویزیت، می‌توانید برند خود را به صورت قابل توجهی ارتقاء دهید و به مشتریان نشان دهید که شما یک کسب و کار معتبر و قابل اعتماد هستید.

با این حال، برای داشتن تأثیر مثبت، کارت ویزیت باید طراحی زیبا و جذابی داشته باشد. همچنین، تبلیغات مناسب در رسانه‌های اجتماعی و جلب توجه در فروشگاه نیز می‌توانند به رشد کسب و کار کمک کند.

طراحی کارت ویزیت در تبلیغات برای فروشگاه‌های عطر و ادکلن بسیار مهم است. در واقع، کارت ویزیت می‌تواند یکی از ابزارهای تأثیرگذار در جذب مشتریان جدید و تبلیغ برای کسب و کار باشد. در ادامه، به تاثیر تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در شغل عطر فروشی پرداخته و در نهایت به توضیح طراحی کارت ویزیت با زمینه مشکی و قرمز و عکس عطر پرداخته‌ایم.

اهمیت تبلیغات در عطر فروشی ها نه تنها به دلیل تمایل مردم به استفاده از انواع ادکلن ها بلکه به دلیل تنوع بیشتر این محصولات در بازار نیز بسیار مهم است. تبلیغات به دلیل معرفی محصولات جدید، برندهای مختلف و تخفیف ها، می تواند باعث جذب مشتریان جدید شود و همچنین باعث ارتقای محصولات موجود شود. همچنین، طراحی مناسب کارت ویزیت می تواند مشتریان را به دفتر فروشگاه دعوت کند.

یک کارت ویزیت با طراحی زیبا و مناسب می‌تواند به عنوان یک برچسب یادآور برای مشتریان عمل کند و همچنین به عنوان یک ابزار تبلیغاتی بسیار قوی و موثر است. طراحی کارت ویزیت با زمینه مشکی و قرمز به معنای قدرت و اعتماد بنفس است و عکس عطر می‌تواند به عنوان یک محرک برای افراد استفاده شود.

طراحی کارت ویزیت برای فروشگاه عطر می‌تواند شامل اطلاعات شماره تلفن، آدرس، وب سایت و لوگوی شرکت باشد.

طرح کارت ویزیت لایه باز فروشگاه عطر جهت تبلیغات و بازاریابی این فروشگاه ها توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است.

 

عناصر استفاده شده درطرح کارت ویزیت فروشگاه عطر و ادکلن

طرح کارت ویزیت فروشگاه عطر و ادکلن شامل: تصویر شیشه عطر، وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت فروشگاه عطر و ادکلن

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                مشکی ، قرمز

سایز:                               4 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کارت ویزیت گالری عطر و ادکلن
  • هم نشینی مناسب رنگ مشکی و قرمز با طرح کارت ویزیت
  • طراحی فانتزی و استفاده از رنگ های ملایم که مناسب طرح کارت ویزیت عطر فروشی می باشد.
  • استفاده از نام تجاری به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج اطلاعات در سمت دیگر کارت ویزیت
  • استفاده مناسب از عکس باکیفیت شیشه عطر و ادکلن در طرح کارت ویزیت فروشگاه عطر

 

 


کارت ویزیت عطر , عطر و ادکلن , کارت ویزیت عطر فروشی , کارت ویزیت فروشگاه عطر و ادکلن , عطر و ادکلن , کارت ویزیت psd , کارت ویزیت گالری عطر , کارت ویزیت ایرانی , کارت ویزیت عطر و ادکلن , عطر , طرح های لایه باز , فروشگاه عطر , عطر فروشی , کارت ویزیت لایه باز ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325