طرح لایه باز کارت ویزیت عطر فروشی

شناسه مطلب : 418494
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قرمز کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :96 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/06
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید

کارت ویزیت فروشگاه عطر

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت می‌تواند در بهبود و توسعه کسب و کار عطر فروشی تاثیر بسزایی داشته باشد. کارت ویزیت، یکی از ابزارهای تبلیغاتی است که برای برقراری ارتباط با مشتریان و تبلیغ برند عطر فروشی بسیار مفید است. با طراحی مناسب کارت ویزیت با استفاده از طرح های خلاقانه و بازیافتی، می توان برند خود را برای مشتریان جذاب و متمایز کرد.

همچنین، تبلیغات و چاپ کارت ویزیت می‌تواند به افزایش شناخت و آگاهی مردم از برند عطر فروشی کمک کند. با استفاده از کارت ویزیت، اطلاعات اساسی شامل نام، شماره تلفن، آدرس وب سایت و شبکه های اجتماعی عطر فروشی قابل دسترسی است و باعث می شود که مشتریان برای خرید عطر یا محصولات مرتبط به این برند بازدید کنند.

در کل، تبلیغات و چاپ کارت ویزیت می‌تواند در بهبود شناخت برند، افزایش فروش و جذب مشتریان جدید برای عطر فروشی موثر باشد. به علاوه، این ابزار تبلیغاتی قابلیت چاپ و توزیع در مکان های مختلف را دارد که به عنوان یک ابزار تبلیغاتی کارآمد در دسترس برای تبلیغات کسب و کار عطر فروشی قرار می‌گیرد.

طراحی کارت ویزیت برای فروشگاه عطر می تواند یک ابزار بسیار موثر برای جذب مشتریان جدید و افزایش فروش باشد. با طراحی کارت ویزیت مناسب با استفاده از تصاویر و طرح های جذاب و متناسب با محصولات شما، شما می توانید اعتماد مشتریان را به جایگاه شغلی خود افزایش دهید. در ادامه پنج پاراگراف توضیح داده شده است:

1- طرح کارت ویزیت باید شامل تصویری از شیشه عطر یا عطرهای مورد فروش باشد. با استفاده از تصاویر متناسب با محصولات خود، مشتریان را به جذب محصولات شما ترغیب خواهید کرد.

2- زمینه کارت ویزیت باید به گونه ای طراحی شود که متن و تصاویر به خوبی با هم ترکیب شوند و قابل خواندن باشند. انتخاب رنگ های مناسب برای زمینه و متن نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است.

3- بر روی کارت ویزیت شما باید اطلاعات تماس شما با جزئیات کاملی نظیر نام فروشگاه، شماره تلفن، آدرس و وب سایت قرار داده شود. این اطلاعات باعث می شود که مشتریان با سهولت به شما دسترسی پیدا کنند.

4- هنگام طراحی کارت ویزیت باید به استفاده از فونت های مناسب برای نوشتاری که مورد استفاده قرار می گیرد، توجه کنید. فونت مناسب باید خوانا باشد و باید به خوبی با طرح کارت ویزیت شما هماهنگ باشد.

طرح کارت ویزیت لایه باز فروشگاه عطر جهت تبلیغات و بازاریابی این فروشگاه ها توسط تیم پارس گرافیک طراحی شده است.

 

عناصر استفاده شده درطرح کارت ویزیت فروشگاه عطر و ادکلن

طرح کارت ویزیت فروشگاه عطر و ادکلن شامل: تصویر شیشه عطر، وکتور و لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان پارس گرافیک در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت فروشگاه عطر و ادکلن

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                کرم ، قرمز

سایز:                               96 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کارت ویزیت گالری عطر و ادکلن
  • هم نشینی مناسب رنگ کرم و قرمز با طرح کارت ویزیت
  • طراحی فانتزی و استفاده از رنگ های ملایم که مناسب طرح کارت ویزیت عطر فروشی می باشد.
  • استفاده از نام تجاری به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج اطلاعات در سمت دیگر کارت ویزیت
  • استفاده مناسب از عکس باکیفیت شیشه عطر و ادکلن در طرح کارت ویزیت فروشگاه عطر

 

 


عطر و ادکلن , طرح های لایه باز , کارت ویزیت فروشگاه عطر و ادکلن , کارت ویزیت عطر و ادکلن , فروشگاه عطر , کارت ویزیت ایرانی , عطر و ادکلن , کارت ویزیت گالری عطر , عطر , کارت ویزیت لایه باز , کارت ویزیت عطر فروشی , کارت ویزیت عطر , کارت ویزیت psd , عطر فروشی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325