طرح لایه باز کارت ویزیت عطاری

شناسه مطلب : 442265
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : قهوه ای
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :20 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/01/05
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
فاطمه مهنانی
طراح : فاطمه مهنانی

طرح کارت ویزیت لایه باز عطاری

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در شغل عطاری می‌تواند به رشد و توسعه این کسب و کار کمک بسزایی کند و تأثیر قابل توجهی در جذب مشتریان و افزایش فروش داشته باشد.

استفاده از ابزارهای تبلیغاتی متنوع مانند کارت ویزیت، بروشورها، تبلیغات در رسانه‌های مختلف و حضور در فضاهای محلی می‌تواند باعث افزایش شناخت برند عطاری و جذب مشتریان جدید شود. به عنوان مثال، کارت ویزیت با طراحی جذاب و شامل اطلاعات تماس و آدرس عطاری، می‌تواند به مشتریان اطمینان بیشتری در خرید محصولات عطاری بدهد و ایجاد ارتباط مستقیمتر با آن‌ها را فراهم کند.

علاوه بر این، چاپ کارت ویزیت با طراحی حرفه‌ای و استفاده از رنگ‌ها و نوشته‌های مناسب، می‌تواند به ایجاد تصویری مثبت از عطاری در ذهن مشتریان کمک کند و آن‌ها را به بازدید و خرید از عطاری ترغیب کند. استفاده از کارت ویزیت به عنوان یک ابزار تبلیغاتی قابل اعتماد و موثر، در تبلیغات عطاری می‌تواند نقش مهمی ایفا کند و به ارتقای این کسب و کار کمک کند.

کارت ویزیت لایه باز عطاری توسط تیم ایران طرح جهت تبلیغات و بازاریابی این فروشگاه ها طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح لایه باز کارت ویزیت فروشگاه عطاری

طرح کارت ویزیت عطاری شامل: عکس با کیفیت داروهای گیاهی و لیبل و شیپ های کاربردی می‌باشد، که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ کارت ویزیت(به صورت افقی و دورو)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی گسترده تر استفاده نمایید. طرح بدون تغییر سایز مناسب چاپ کارت ویزیت لمینت و با تغییر جزئی سایز مناسب چاپ کارت ویزیت کتان، کارت ویزیت برجسته، کارت ویزیت براق و سایر کارت ویزیت ها می باشد.

کارت ویزیت عطاری، طرح کارت ویزیت عطاری، عطاری، عکس با کیفیت جوشانده گیاهی، عکس با کیفیت دارو گیاهی، جوشانده گیاهی، لیبل، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی کارت ویزیت لایه باز عطاری

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                قهوه ای

سایز:                               20 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح کارت ویزیت عطاری
  • هم نشینی مناسب رنگ قهوه ای با طرح کارت ویزیت
  • استفاده از لیبل ها و شیپ های بسیار زیبا
  • طراحی ساده و کاربردی کارت ویزیت
  • استفاده از نام تجاری به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج توضیحات در سمت دیگر کارت ویزیت
  • استفاده مناسب از عکس با کیفیت داروهای گیاهی در طراحی کارت ویزیت عطاری

عطاری , کارت ویزیت لایه باز عطاری , دارو گیاهی , فروشگاه دارو گیاهی , داروهای گیاهی , طرح کارت ویزیت عطاری , کارت ویزیت psd عطاری , کارت ویزیت عطاری , دانلود کارت ویزیت عطاری , دانلود طرح کارت ویزیت عطاری , طرح کارت ویزیت عطاری , ویزیت عطاری , کارت ویزیت ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325