طرح لایه باز کارت ویزیت شیرینی سرا

شناسه مطلب : 420883
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : صورتی کرم
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :23 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1402/02/25
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
فاطمه مهنانی
طراح : فاطمه مهنانی

کارت ویزیت شیرینی فروشی

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت می‌توانند برای کسب و کار شیرینی فروشی تاثیر قابل توجهی داشته باشند. چاپ کارت ویزیت با طراحی متناسب با موضوع شیرینی فروشی و درج اطلاعات مفید از جمله نام و آدرس فروشگاه، شماره تلفن، ساعات کاری و نوع محصولات، به مشتریان این اطمینان را می‌دهد که با یک کسب‌وکار معتبر و مطمئن سروکار دارند.

تبلیغات در شیرینی فروشی می‌تواند به صورت مختلفی انجام شود، از جمله چاپ بنر، تراکت و بروشور، تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی، تبلیغات در روزنامه‌ها و مجلات مربوطه و غیره. تبلیغات باعث می‌شود تا بیشتر افراد با نام و برند شیرینی فروشی آشنا شوند و در نتیجه باعث افزایش فروش و درآمد شود.

همچنین، می‌توان با ارائه تخفیف‌های ویژه به مشتریان جدید و قدیمی، آن‌ها را به خرید از فروشگاه ترغیب کرد. تخفیف‌ها می‌توانند به صورت مستقیم از طریق کارت ویزیت، تراکت، بنر و غیره اعلام شوند یا به صورت اختصاصی به مشتریان پیامک شوند.

در کل، انجام تبلیغات و چاپ کارت ویزیت به همراه ارائه تخفیف‌های ویژه به مشتریان، می‌تواند به رشد و توسعه کسب‌وکار شیرینی فروشی کمک کند و به دستیابی به موفقیت و درآمد بیشتر کمک کند.

کارت ویزیت یکی از ابزارهای مهم تبلیغاتی برای هر کسب و کار است، که شیرینی فروشی نیز می‌تواند از آن بهره ببرد. 

1- زمینه کرم و صورتی: استفاده از رنگ‌های گرم و دوست‌داشتنی برای کارت ویزیت شیرینی فروشی، می‌تواند اثر بسیار خوبی در افزایش تمایل مشتریان به خرید داشته باشد. رنگ کرم به عنوان رنگی نرم و دلنشین شناخته می‌شود و با رنگ صورتی که نشان‌دهنده احساس زنانگی و دوست‌داشتنی است، ترکیب خوبی را به وجود می‌آورد.

2- عکس شیرینی و کیک: اضافه کردن عکسی از شیرینی یا کیک می‌تواند به عنوان یک عامل جذابیت افزوده شود. در این طرح لایه باز، از عکسی با کیفیت و جذاب از شیرینی‌هایی مانند کیک‌های تولد، کوکی‌ها، ماکارون‌ها و ... استفاده شده است که با نگاه کردن به آن، خانه تمامی مشتریان برای خرید شیرینی‌های شما را زودتر از قبل باز می‌کند.

3- ترکیب زمینه و عکس: ترکیب زمینه کرمی و صورتی با عکس شیرینی‌های رنگارنگ، احساس خوشایند و دلچسبی را برای مشتریان ایجاد می‌کند. با داشتن چنین طرحی، مشتریان به راحتی می‌توانند با برند شیرینی‌فروشی شما ارتباط برقرار کنند و برای خرید بهتر تصمیم بگیرند.

 

کارت ویزیت لایه باز شیرینی فروشی، جهت بازاریابی و تبلیغات این دسته از مغازه ها توسط تیم طراحان ایران طرح طراحی و در دسترس کاربران سایت قرار گرفته است.

 

عناصر طرح کارت ویزیت قنادی

طرح کارت ویزیت شیرینی سرا شامل: عکس با کیفیت شیرینی ،وکتور، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است. به دلیل لایه باز بودن (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ کارت ویزیت (به صورت افقی و دورو)، از سایر موارد تبلیغاتی از جمله استوری اینستاگرام و دیگر پلت فرم های فضای مجازی بهره ببرید.

کارت ویزیت شیرینی سرا، طرح کارت ویزیت قنادی، کارت ویزیت شیرینی فروشی، طرح کارت ویزیت، کارت ویزیت، وکتور کیک و شیرینی ، لیبل، شیپ های کاربردی

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت قنادی

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                صورتی ، کرم

سایز:                               23 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز کارت ویزیت قنادی
  • همنشینی مناسب رنگ های صورتی و کرم در طرح کارت ویزیت
  • طراحی کارت ویزیت با استفاده از لیبل ها و شیپ های کاربردی
  • استفاده از عنوان به عنوان برند در یک سمت کارت ویزیت و درج توضیحات در سمت دیگر کارت ویزیت
  • استفاده از عکس باکیفیت کیک در طرح کارت ویزیت قنادی که مناسب شغل قنادی می باشد.

طرح لایه باز قنادی , شیرینی فروشی , کارت ویزیت psdقنادی , کارت ویزیت شیرینی سرا , طرح لایه باز کارت ویزیت , کارت ویزیت قنادی , شیرینی سرا , طرح های psd , طرح لایه باز قنادی , طرح لایه باز , شیرینی , قنادی , دانلود کارت ویزیت شیرینی سرا , طرح قنادی , طرح لایه باز شیرینی سرا , قنادی , طرح لایه باز کارت ویزیت قنادی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325