طرح لایه باز کارت ویزیت شمع سازی

شناسه مطلب : 451222
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :6 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/07/09
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
فاطمه مهنانی
طراح : فاطمه مهنانی

طرح لایه باز کارت ویزیت شمع سازی

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در شغل شمع‌سازی می‌تواند به طور قابل توجهی در رشد و موفقیت کسب‌وکار موثر باشد. کارت ویزیت‌ها به عنوان ابزاری کم‌هزینه و مؤثر در معرفی برند و محصولات شمع‌سازان نقش‌آفرینی می‌کنند. داشتن یک کارت ویزیت با طراحی جذاب که حاوی اطلاعات مهم مثل نام برند، راه‌های ارتباطی، و حتی تصاویر شمع‌های خاص باشد، به ایجاد اولین ارتباط با مشتریان بالقوه کمک می‌کند و آنها را به یادآوری برند تشویق می‌نماید.

کارت ویزیت‌ها همچنین می‌توانند احساس دست‌ساز و هنری بودن محصولات را به مشتریان منتقل کنند. استفاده از مواد خاص یا طراحی‌های هنری و خلاقانه در کارت ویزیت، به برجسته کردن ویژگی‌های منحصربه‌فرد شمع‌های دست‌ساز کمک می‌کند. این نوع کارت‌ها می‌توانند به شکل مؤثری احساس ارتباط عاطفی با مشتریان ایجاد کرده و آنها را به خرید از این برند تشویق کنند، چرا که نشان‌دهنده توجه به جزئیات و هنر در ساخت محصولات است.

علاوه بر این، تبلیغات و توزیع کارت ویزیت‌ها در رویدادها و نمایشگاه‌های مرتبط با صنایع دستی یا بازارهای محلی، فرصتی عالی برای گسترش نام برند و جذب مشتریان جدید است. افرادی که از این رویدادها بازدید می‌کنند، معمولاً به دنبال محصولات دست‌ساز و خاص هستند، و داشتن یک کارت ویزیت که به راحتی در دسترس باشد، می‌تواند منجر به افزایش فروش و ایجاد ارتباطات طولانی‌مدت با مشتریان شود.

طرح کارت ویزیت شمع سازی برای تبلیغات و بازاریابی این دسته از مشاغل در سایت ایران طرح قابل دسترس می باشد. 

 

عناصر کارت ویزیت لایه باز شمع سازی

طرح کارت ویزیت شمع سازی شامل:

تصویر شمع، لیبل و شیپ های زیبا وکاربردی می باشد که توسط طراحان ایران طرح به صورت دورو و عمودی در نرم افزار فتوشاپ طراحی شده است.

به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید از این طرح علاوه بر چاپ کارت ویزیت، چاپ تراکت و پوستر، استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی کارت ویزیت شمع سازی

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز

سایز:                               6 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

 

 


طرح لایه باز کارت ویزیت شمع سازی , کارت ویزیت لایه باز شمع سازی , شمعسازی , طرح کارت ویزیت شمع سازی , کارت ویزیت شمع سازی ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325