طرح لایه باز کارت ویزیت رستوران و مرغ بریان

شناسه مطلب : 445514
ابعاد :6 در 9 سانتی متر
رزولیشن :300 پیکسل
رنگ : سبز
فرمت فایل : PSD
حجم فایل :33 مگابایت
مد رنگی :
تاریخ انتشار : 1403/03/20
شما این فایل را قبلا دانلود نکرده اید
مژگان شیرمحمدزاده
طراح : مژگان شیرمحمدزاده

طرح کارت ویزیت مرغ بریان

تبلیغات و چاپ کارت ویزیت در شغل رستوران‌ها نقش مهمی در جذب و حفظ مشتریان ایفا می‌کنند. کارت ویزیت به عنوان یکی از ابزارهای تبلیغاتی کوچک و قابل حمل، اطلاعات مهمی نظیر نام رستوران، آدرس، شماره تماس، و آدرس وب‌سایت یا صفحات شبکه‌های اجتماعی را به مشتریان ارائه می‌دهد. طراحی جذاب و حرفه‌ای کارت ویزیت می‌تواند اولین برداشت مثبت را در ذهن مشتری ایجاد کند و رستوران را به عنوان مکانی معتبر و باکیفیت معرفی کند. این کارت‌ها می‌توانند در مکان‌های مختلفی مانند میز پذیرش، همراه با صورتحساب‌ها یا در رویدادهای تبلیغاتی توزیع شوند، که این امر به افزایش شناخت و دیده شدن برند رستوران کمک می‌کند.

علاوه بر این، کارت ویزیت‌ها می‌توانند به عنوان ابزارهای موثری برای بازاریابی دهان به دهان عمل کنند. وقتی مشتریان راضی کارت ویزیت رستوران را به دوستان و آشنایان خود می‌دهند، در واقع به تبلیغ غیرمستقیم رستوران می‌پردازند. این نوع تبلیغات به دلیل اعتماد بیشتر افراد به توصیه‌های نزدیکان، تاثیر قابل توجهی در جذب مشتریان جدید دارد. همچنین، رستوران‌ها می‌توانند از کارت ویزیت‌ها به عنوان کوپن تخفیف یا دعوت‌نامه‌های ویژه برای رویدادهای خاص استفاده کنند، که این امر می‌تواند مشتریان را به بازدید مجدد از رستوران تشویق کند و وفاداری آنها را افزایش دهد.

در نهایت، تبلیغات و چاپ کارت ویزیت‌ها می‌توانند به بهبود ارتباطات مشتریان با رستوران کمک کنند. کارت ویزیت‌هایی که شامل اطلاعات تماس و راه‌های ارتباطی مانند ایمیل یا شماره تماس باشند، می‌توانند به مشتریان امکان دهند تا نظرات و پیشنهادات خود را به راحتی با مدیریت رستوران در میان بگذارند. این بازخوردها می‌توانند به بهبود کیفیت خدمات و محصولات رستوران منجر شوند و تجربه مثبت‌تری برای مشتریان ایجاد کنند. در مجموع، تبلیغات و چاپ کارت ویزیت‌ها می‌توانند به عنوان بخشی از استراتژی جامع بازاریابی، نقش مهمی در جذب، حفظ و تعامل موثر با مشتریان ایفا کنند و به رشد و موفقیت رستوران کمک کنند.

طرح کارت ویزیت لایه باز مرغ بریان، توسط تیم ایران طرح برای بازاریابی و تبلیغات این فروشگاه طراحی شده است.

 

عناصر به کار رفته در طرح کارت ویزیت مرغ بریان

طرح کارت ویزیت مرغ بریان شامل: عکس باکیفیت  مرغ بریان ، وکتور مرتبط با طرح مرغ بریان ، لیبل و شیپ های کاربردی می باشد. به دلیل لایه باز (قابل ویرایش توسط کاربران در نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop) بودن و کیفیت بالای عناصر و المان های استفاده شده در طرح، می توانید علاوه بر چاپ بنر (به صورت افقی)، در استوری اینستاگرام و سایر پلت فرم های فضای مجازی جهت تبلیغات و بازرایابی گسترده تر استفاده نمایید.

 

 

مشخصات فنی طرح کارت ویزیت مرغ بریان

ابعاد:                                6 در 9 سانتی متر

رزولیشن:                          300 پیکسل

پسوند:                             PSD

رنگ:                                سبز

سایز:                               33 مگابایت

نسخه فتوشاپ مورد نیاز: نسخه Photoshop CS5 و بالاتر(2010 و بالاتر)

 

نکات طرح لایه باز کارت ویزیت مرغ بریان
  • همنشینی مناسب رنگ سبز  طرح کارت ویزیت
  • استفاده از عکس باکیفیت مرغ بریان که مناسب طرح کارت ویزیت مرغ بریان می باشد. 
  • طراحی کارت ویزیت، با استفاده از لیبل ها و شیپ های مناسب شغل رستوران
  • طراحی ساده و کاربردی طرح کارت ویزیت

کارت ویزیت ایرانی , طرح لایه باز کارت ویزیت , کارت ویزیت بریانی , کارت ویزیت , کارت ویزیت لایه باز , کارت ویزیت مرغ بریان , طرح کارت ویزیت بریانی , رستوران مرغ بریان , طرح کارت ویزیت مرغ بریان ,
جهت ارسال نظر جدید پس از ورود به سایت فرم نظر برای شما نشان داده خواهد شد ایجاد نظر جدید
اولين نفری باشيد که در مورد اين محصول نظر ميدهيد


برای معرفی چاپخانه خود در اینجا با ما تماس بگیرید.

تلفن: 05832241325